TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECHJirka píše:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky?
Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ TAKÉ AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECHJirka píše:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky?
Re: Pražské metro
Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky?MM-Mikulovsky píše:52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!Jirka píše:Na to jsi přišel jak?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!Jirka píše:Na to jsi přišel jak?MM-Mikulovsky píše:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
52 vlaků x 1 měsíc/kus je 52 měsíců, což je lehce 4,5 rokuJirka píše:Na to jsi přišel jak?MM-Mikulovsky píše:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Re: Pražské metro
Na to jsi přišel jak?MM-Mikulovsky píše:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
MM: Já bych se tak nesmál... Všechno je o penězích a pokud se najde ekonom, který ti udělá jasnou statistiku, že zavedení bude stát 1 mld. (čísla čistě pro příklad), ale mzdy řidičů stojí 0,5 mld ročně, takže máme za tři roky +, tak si myslím, že se najde někdo kdo to protlačí...
Druhý problém je psychologie. Lidi se bojí, že tam člověk nesedí ... A upřímně kdo kdy viděl kokpit například A380, tak by se hodně divil , ale to je vedlejší. I když i tam se ukázalo, že ten člověk je sakra potřeba, pokud se něco posxxx viz Quantas
Osobně jsem velkým odpůrcem autonomního řízení u povrchové dopravy... Upřímě nechápu, jak někdo může vypustit auto bez řidiče, ale z vlaku jsou všichni připosraní, přitom na ten vlak působí 1000 věcí, ale na to auto tak miliarda... V metru díky jeho praktickému oddělení až tak úplně nejsem...
Ovšem pořád zůstává otázka zda se to opravdu vyplatí... Protože systém potřebuje údržbu, ta elektronika taky není nesmrtelná, takže aby to ve výsledku REÁLNĚ nevyšlo dráž, než provoz s fíry...
Druhý problém je psychologie. Lidi se bojí, že tam člověk nesedí ... A upřímně kdo kdy viděl kokpit například A380, tak by se hodně divil , ale to je vedlejší. I když i tam se ukázalo, že ten člověk je sakra potřeba, pokud se něco posxxx viz Quantas
Osobně jsem velkým odpůrcem autonomního řízení u povrchové dopravy... Upřímě nechápu, jak někdo může vypustit auto bez řidiče, ale z vlaku jsou všichni připosraní, přitom na ten vlak působí 1000 věcí, ale na to auto tak miliarda... V metru díky jeho praktickému oddělení až tak úplně nejsem...
Ovšem pořád zůstává otázka zda se to opravdu vyplatí... Protože systém potřebuje údržbu, ta elektronika taky není nesmrtelná, takže aby to ve výsledku REÁLNĚ nevyšlo dráž, než provoz s fíry...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let = tímto tempem ani v pražském metru není reálné plné nahrazení strojvedoucích plnou automatikou vlaků dříve jak za 100 let, což je více jak 3 noásobek doby po níž GŘ DPP sní o nesmyslné plně automatické i povrchové MHDSyrda píše:........... Rekonstrukce vozové části ZZ na všech 52 vlacích linky B bude probíhat ve Škodovce rychlostí 1 souprava za měsíc.
Re: Pražské metro
Fotka je z linky B, kde je stále ARS. Ta dveře vůbec neřeší (max. brání otevření za jízdy), stejně jako přesnost zastavení. ARS řeší max. rychlost a volnost traťových oddílů. V současné době je téměř dokončená instalace nového ZZ (novější verze LZA, tedy toho co je na lince A). Rekonstrukce vozové části ZZ na všech 52 vlacích linky B bude probíhat ve Škodovce rychlostí 1 souprava za měsíc.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Nalezeno a ukradeno na těch internetech...
(nikdy bych nečekal, že zabezpečovačka dovolí otevřít dveře, když není celý vlak ve stanici)
(nikdy bych nečekal, že zabezpečovačka dovolí otevřít dveře, když není celý vlak ve stanici)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Na Černém Mostě spadl člověk do kolejiště metra, zlomil si nohu
https://praha.idnes.cz/metro-linka-b-pr ... zpravy_rsr
https://praha.idnes.cz/metro-linka-b-pr ... zpravy_rsr
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... enkou.html
Rekonstrukce stanice se bude muset opravit...
Rekonstrukce stanice se bude muset opravit...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Muž v Motole skočil do kolejiště metra, část trasy A půl hodiny stála
https://www.novinky.cz/krimi/457803-muz ... stala.html
https://www.novinky.cz/krimi/457803-muz ... stala.html
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Honí body... Potom vyprasku co ČSSD dostala není moc daleko od krachu a tak je potřeba se trochu zviditelnit...