Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Re: Drahý káeme

Příspěvek od Káem » 07.1.2007 20:12

Honzík píše:Komu by to ublížilo? Automobilům? No a co? Ty auta tam nemají co dělat, kdyby Praha byla západním městem a nebyl tady socialismus, tak tam ty auta nejsou od 70. let. Magistrála je ostuda a doprava by tam mohla být přiškrcena již dávno. To že to nejde jsou výmluvy. Až se dostaví městský okruh, tak se řekne něco jiného a bude to fungovat v celé kráse dál. Máš skutečně zaostalé myšlení. Myslím že naši geografové mluví jasně. Již dnes tam nemají auta, co pohledávat a zůžení na 2 a 2 pruhy a zrušení mimoúrovňového křížení může být již dnes. To jenom lidi tvého ražení se drží hesla auta v centru více než tramvaje.
Víš chlapče, v těch autech jezdí VOLIČI. Obvykle ti, co kromě hlasu mají i dost peněz a známosti. Nerad ti bořím tvé sny, ale čím dřív se to dozvíš, tím lépe.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Drahý káeme

Příspěvek od XSC » 07.1.2007 19:08

DJ LA DÉFENSE píše:Byl si někde dál než v Plzni??? :lol: Jinak bys takovou blbost nenapsal, viděl jsem Mnichov, Paříž, Londýn... všude jsou v centru mega bulváry plný aut :wink: Je to přirozený dopravní prostředek, pokud bude socka sockou, nemá cenu diskutovat o tom, jak dostat lidi do MHD.
Přesně tak, magistrála je výsledek dopravní politiky 60. let v celé Evropě. Žadný socialismus v tom nehledej, ten se projevil jen nedostatkem peněz na úseku u Muzea - normálně by to tam bylo pod zemí už od začátku.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Re: Drahý káeme

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.1.2007 18:34

Honzík píše:Komu by to ublížilo? Automobilům? No a co? Ty auta tam nemají co dělat, kdyby Praha byla západním městem a nebyl tady socialismus, tak tam ty auta nejsou od 70. let.
Byl si někde dál než v Plzni??? :lol: Jinak bys takovou blbost nenapsal, viděl jsem Mnichov, Paříž, Londýn... všude jsou v centru mega bulváry plný aut :wink: Je to přirozený dopravní prostředek, pokud bude socka sockou, nemá cenu diskutovat o tom, jak dostat lidi do MHD.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Drahý káeme

Příspěvek od Honzík » 07.1.2007 17:01

Komu by to ublížilo? Automobilům? No a co? Ty auta tam nemají co dělat, kdyby Praha byla západním městem a nebyl tady socialismus, tak tam ty auta nejsou od 70. let. Magistrála je ostuda a doprava by tam mohla být přiškrcena již dávno. To že to nejde jsou výmluvy. Až se dostaví městský okruh, tak se řekne něco jiného a bude to fungovat v celé kráse dál. Máš skutečně zaostalé myšlení. Myslím že naši geografové mluví jasně. Již dnes tam nemají auta, co pohledávat a zůžení na 2 a 2 pruhy a zrušení mimoúrovňového křížení může být již dnes. To jenom lidi tvého ražení se drží hesla auta v centru více než tramvaje.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 07.1.2007 16:50

demon píše:Myslim že to neni pravda, 3-4 sec. by takovej problém v okolních křižovatkách fakt nezpůsobily,....
To je velmi zvláštní, že autům by nic neudělaly a tramkám pomohly. Jojo. Vynalezl jsi Perpetuum mobile (rým si na to dopiš sám) :P :oops:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 07.1.2007 16:46

7080 píše:Obávám se, že kdyby jsi protáhnul světla 3-4s tak by jsi musel překopat světla na všech ostatních přilehlých křižovatkách. Všechny křižovatky v oblasti IPP jsou navzájem provázané a protáhnout jen tak jedny světla znamená docela slušný zásah do celé oblasti.
Myslim že to neni pravda, 3-4 sec. by takovej problém v okolních křižovatkách fakt nezpůsobily, v okamžiku červené od Mezibranské přijíždí směrem na IPP jen minimum aut od Anglické, navíc by se to dalo i elegantně obejít montáží ukazatele času zbývajícího do začátku/konce cyklu a protože jde o křižovatku s pevným cyklem, tak by mohl ukazovat cyklus třeba 30-0 s. se 100% přesností....

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 07.1.2007 10:46

demon píše:1) Obávam se, že furt nevíš která bije. Mám na mysli, že kolony nejsou v Sokolské, ty totiž v pohodě odfiltrují světla na vrchu VN ve Wilsonově a v Mezibranské. Kolonám v Ječný by naopak prodloužení cyklu o nějaký 3-4s. pomohlo. A nesnaž se už, mám to skoro pod okny...
Obávám se, že kdyby jsi protáhnul světla 3-4s tak by jsi musel překopat světla na všech ostatních přilehlých křižovatkách. Všechny křižovatky v oblasti IPP jsou navzájem provázané a protáhnout jen tak jedny světla znamená docela slušný zásah do celé oblasti.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 07.1.2007 9:18

demon píše:1) Obávam se, že furt nevíš která bije. Mám na mysli, že kolony nejsou v Sokolské, ty totiž v pohodě odfiltrují světla na vrchu VN ve Wilsonově a v Mezibranské. Kolonám v Ječný by naopak prodloužení cyklu o nějaký 3-4s. pomohlo. A nesnaž se už, mám to skoro pod okny...
2) To dost pochybuju, pohybuju se v nich nebo v bezprostřední blízkosti podstatnou část pracovní doby a k tomu si teprve připočti normální cestování.
No já mám pod okny ty kolony co musí VN filtrovat proto, aby to nemusela filtrovat Sokolská - Ječná. ty fakt nevidíš dál než na to V
Jojo, trávit čas okolo tramek není totéž jako jimi jezdit jako kaštan :-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 07.1.2007 8:48

Káem píše:ad 1) sedmého ledna a už máš Oscara za lež roku. Dobře to vedeš.
ad 2 troufám si tvrdit, že strávím v tramvajích víc času než ty. IN, nikoliv out při šotografování.
1) Obávam se, že furt nevíš která bije. Mám na mysli, že kolony nejsou v Sokolské, ty totiž v pohodě odfiltrují světla na vrchu VN ve Wilsonově a v Mezibranské. Kolonám v Ječný by naopak prodloužení cyklu o nějaký 3-4s. pomohlo. A nesnaž se už, mám to skoro pod okny...
2) To dost pochybuju, pohybuju se v nich nebo v bezprostřední blízkosti podstatnou část pracovní doby a k tomu si teprve připočti normální cestování.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 07.1.2007 7:08

dušan píše:jeden takový malý šťouchanec pro člověka, který využívá tramvajovou dopravu na sídliště barrandov - a tam ti jistě pomalé a hlučné nepřijdou, že. nebo se chceš vrátit do doby, kdy tam jezdily jen busy a neustále byly v kolonách z kopce dolů na most?
Velmi přesně. A kdyby na Barr. jezdila přesně a bez možnosti kolapsů jezdící 13 v soupravách, CD,CT int. 2 minuty a k tomu 14 jednou za 10 minut pro lenochy, jak by to vylepšilo pověst tramvají. Rozhodně více, než konvoje načas jedoucí 14, zpožděné 12 a ještě více zpožděné 20 jednou za 8-9 minut a pak 8-9 minut nic.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 07.1.2007 7:04

demon píše: (1)Tak zrovna na křižovatce o kterou jde (Sokolská-Ječná) žádný kolony nejsou, takže se na 215% neprodlouží.
(2)Tramvaje jsou v centru x-násobně rychlejší než jakýkoliv jiný druh dopravy snad vyjma jízdního kola, ale u něj je rychlost zase vyvážena vysokou mírou rizika. Odhoď zábrany, oprosti se od předsudků a dogmat a zkus někdy do nějaký tramky vlízt. :wink:
ad 1) sedmého ledna a už máš Oscara za lež roku. Dobře to vedeš.
ad 2 troufám si tvrdit, že strávím v tramvajích víc času než ty. IN, nikoliv out při šotografování.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.1.2007 2:03

demon píše:...metra - toho všespasitelnýho, rychlýho a spolehlivýho základu moderní městský dopravy...
Nechci výřit vody, ale v našem městě to tak je, že metro je extraliga a ten zbytek, tak nějak krajskej přebor. Pro příklad není třeba sahat daleko, pouze do léta roku 2002, jak to tu vypadalo "krásně" bez metra. Takže skutečně metro je nejsilnější pilíř. :oops:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 06.1.2007 22:26

Proxy píše:Takže je vlastně všechno v pohodě a není nutné nic měnit?
To nikdo netvrdí, přeci nikdy neni tak dobře aby nemohlo být líp !
Jen tady pořád někdo ventiluje svý představy o tom, jak by měly tramvaje plnit jenom úlohu napaječů metra - toho všespasitelnýho, rychlýho a spolehlivýho základu moderní městský dopravy.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 06.1.2007 21:42

demon píše:V centru plní v podstatě totéž - taky napaječ metra (třeba z toho IPP na KN) a ještě k tomu funguje jako prostředek místní dopravy. Tuhle roli žádnej jinej prostředek převzít nemůže.
Takže je vlastně všechno v pohodě a není nutné nic měnit?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 06.1.2007 16:35

Proxy píše:...na Brrndově plní tramvaje rychlého napaječe na metro...
V centru plní v podstatě totéž - taky napaječ metra (třeba z toho IPP na KN) a ještě k tomu funguje jako prostředek místní dopravy. Tuhle roli žádnej jinej prostředek převzít nemůže.

Odpovědět