Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Mop: Ta 26, to by byla 11 z předmetpových dob
On ten proklad by zrušit šlo: 23 do polovičních int., 22 přes Hradčanskou a Staroměstskou a zrušit 18. Pak by si to mohla 23 (stále v polovičních int., takže by ta 18 nechyběla) a 24 prohodit v Nuslích a na IPP a rázem bychom měli uspokojenýho i Mapla A 6 na Pankrác, aby ta 18 nechyběla ani tam. 4 by mohla taky do polovičních int, 10 do Bráníka a 16 zrušit. A máme to. To by bylo úspor! Samozřejmě l.č. 2 CD,CT,2xT. A zrušit 20, a 12 taky do polovičních int. a ukončit na Výstavišti.
Ono nejde dělat jen jednu změnu.
On ten proklad by zrušit šlo: 23 do polovičních int., 22 přes Hradčanskou a Staroměstskou a zrušit 18. Pak by si to mohla 23 (stále v polovičních int., takže by ta 18 nechyběla) a 24 prohodit v Nuslích a na IPP a rázem bychom měli uspokojenýho i Mapla A 6 na Pankrác, aby ta 18 nechyběla ani tam. 4 by mohla taky do polovičních int, 10 do Bráníka a 16 zrušit. A máme to. To by bylo úspor! Samozřejmě l.č. 2 CD,CT,2xT. A zrušit 20, a 12 taky do polovičních int. a ukončit na Výstavišti.
Ono nejde dělat jen jednu změnu.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Tak jako určitej bonus... Ale když už, tak od masaryčky: Dlouhá-Čechův most-Chotkovy sady-Letenské nám - Výstaviště. Několik nepojížděných oblouků by rázem k něčemu byloMapl píše: A co zavést nějakou linku kupř. 27:
OTAKAROVA - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Lazarská - Václavské náměstí - Masarykovo nádraží - Bílá Labuť - Vltavská - Maniny - PALMOVKA
Co myslíte?
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Asi máš nesporně pravdu s tím chozením pěšky..... A taky souhlasím, že je kravina vozit vzduch ve 22....
A co zavést nějakou linku kupř. 27:
OTAKAROVA - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Lazarská - Václavské náměstí - Masarykovo nádraží - Bílá Labuť - Vltavská - Maniny - PALMOVKA
Intervaly tak 10 minuta o víkendu v provozu jen v sobotu a v neděli až odpoledne po 15-ti minutách....
Co myslíte?
A co zavést nějakou linku kupř. 27:
OTAKAROVA - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Lazarská - Václavské náměstí - Masarykovo nádraží - Bílá Labuť - Vltavská - Maniny - PALMOVKA
Intervaly tak 10 minuta o víkendu v provozu jen v sobotu a v neděli až odpoledne po 15-ti minutách....
Co myslíte?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Musím souhlasit s KM, rušit "proklad" 22 a 23 je pěkná blbost. Skutečně v trase Vinohrady - Letná, je nejlepší možnost využití METPA A. Jó až budou tramvaje na Václaváku, to bude jiná.. Taková 26 ze Strossu přes Náměstí Republiky, Můstek, Muzeum a Vinohradskou na Želivárnu a dále po své trase, to bude jiné kafíčko!
Navržená trasa 4 je do nebe volající zmetek, který raději nebudu ani komentovat.
Navržená trasa 4 je do nebe volající zmetek, který raději nebudu ani komentovat.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Není to nesmysl. V úseku Kubáň-Malovanka je zřejmě dvojnásobná poptávka než ve zbývajících úsecích 22. To bys honil 22 v int. 4 minuty do Hostivaře a na BH??? To stojí mnoho desítek miliónů korun.Mapl píše:Káem: A není nesmysl, když jezdí 22 a 23 neustále po stejné trase? Chápu, že 23 má být něco jako posila linky 22, avšak tohle by myslím bylo spíše užitkem - je to sice relativně (!!) zbytečná úprava, avšak lidé by to spojení myslím využili.
Vždyť z IPP nejede NIC do centra myšleno jako Lazarská, Vodičkova, Václavák, Jindřišská atd. atd.
Víšco, pěší doprava je regulérní součástí dopravy po městě. A když se koukneš na mapu, tak zjistíš že pěšky je to z IPP do tebou uváděných míst rychlejší, než jakákoliv jiná varianta (včetně MŠovy tramvaje Mezibranskou na VN, stojící v kolonách aut)Mapl píše:.
Vždyť z IPP nejede NIC do centra myšleno jako Lazarská, Vodičkova, Václavák, Jindřišská atd. atd.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Káem: A není nesmysl, když jezdí 22 a 23 neustále po stejné trase? Chápu, že 23 má být něco jako posila linky 22, avšak tohle by myslím bylo spíše užitkem - je to sice relativně (!!) zbytečná úprava, avšak lidé by to spojení myslím využili.
Vždyť z IPP nejede NIC do centra myšleno jako Lazarská, Vodičkova, Václavák, Jindřišská atd. atd.
Vždyť z IPP nejede NIC do centra myšleno jako Lazarská, Vodičkova, Václavák, Jindřišská atd. atd.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 410
- Registrován: 22.12.2006 15:31
- Bydliště: 1, 5, 6, 9, 11, 16, 19, A22, A25, A26, A27, A53, A55, A56 i S5
- Kontaktovat uživatele:
Linku 23 bych tam nechal já osobně být, takhle by byla nacpaná zase 22 směrem na Kubánské náměstí a zpět na Malovanku.Mapl píše: 23 - KUBÁNSKÉ NÁM. - Koh - i noor - Jana Masaryka - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Lazarská - Vodičkova - Václavské náměstí - Jindřišská - Masarykovo nádraží - Bílá Labuť - Vltavská - Strossmayerovo náměstí - Kamenická - Letenské náměstí - Sparta - Hradčanská - Prašný most - Brusnice - Pohořelec - MALOVANKA
-
- Uživatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 08.8.2007 18:58
- Bydliště: Praha - v noci 504, 510
- Kontaktovat uživatele:
Ten závlek 4 přes Abertov je silně nepraktický, mnoho lidi využívá 4 jako posilu 10 v úseku I.P.Pavlova - Anděl - Košíře a ty by ti teda poděkovali, že jim prodloužíš jízdní dobu. Když posílíš 22 tak ti bude vozit v koncových úsecích vozit vzduch. To už tady bylo, proto vznikla 23.Mapl píše:Již delší dobu mi vhlavě hlodá myšlenka provést s něco s linkovým vedením na Vinohradech a v centru Prahy. Předkládám tudíž takový můj malý návrh:
4 - ČECHOVO NÁMĚSTÍ - Jana Masaryka - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Botanická zahrada - Albertov - Výtoň - Palackého náměstí - Anděl - Bertramka - U Zvonu - KOTLÁŘKA
22 - linku drobně posílit v PD (interval 5 minut ve špičce, mimo špičku ponechat a víkendy po 7-8 min.)
Naposledy upravil(a) Peter dne 26.8.2007 16:26, celkem upraveno 2 x.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Již delší dobu mi vhlavě hlodá myšlenka provést s něco s linkovým vedením na Vinohradech a v centru Prahy. Předkládám tudíž takový můj malý návrh:
4 - ČECHOVO NÁMĚSTÍ - Jana Masaryka - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Botanická zahrada - Albertov - Výtoň - Palackého náměstí - Anděl - Bertramka - U Zvonu - KOTLÁŘKA
22 - linku drobně posílit v PD (interval 5 minut ve špičce, mimo špičku ponechat a víkendy po 7-8 min.)
23 - KUBÁNSKÉ NÁM. - Koh - i noor - Jana Masaryka - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Lazarská - Vodičkova - Václavské náměstí - Jindřišská - Masarykovo nádraží - Bílá Labuť - Vltavská - Strossmayerovo náměstí - Kamenická - Letenské náměstí - Sparta - Hradčanská - Prašný most - Brusnice - Pohořelec - MALOVANKA (+ Porschetry nenasazovat na 22, nýbrž na 23!!!)
Myslím, že spojení vinohrad, Vršovic s centrem není příliš dobré a spojení této části s olastí Vltavská, Letná není vlastně téměř žádné...
Závlek 4 na Albertov je myslím praktické a ani jedna ze zastávek z JŘ nezmizí, naopak 2 přibudou. Sice někdo může oponovat, že bude spojení Vinohrady - Anděl nepraktické, avšak k rychlému spojení slouží linka 10.
Poté bych také ještě upravil proklady 10 a 16 v úseku Palackého náměstí - Biskupcova...
4 - ČECHOVO NÁMĚSTÍ - Jana Masaryka - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Botanická zahrada - Albertov - Výtoň - Palackého náměstí - Anděl - Bertramka - U Zvonu - KOTLÁŘKA
22 - linku drobně posílit v PD (interval 5 minut ve špičce, mimo špičku ponechat a víkendy po 7-8 min.)
23 - KUBÁNSKÉ NÁM. - Koh - i noor - Jana Masaryka - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí - Lazarská - Vodičkova - Václavské náměstí - Jindřišská - Masarykovo nádraží - Bílá Labuť - Vltavská - Strossmayerovo náměstí - Kamenická - Letenské náměstí - Sparta - Hradčanská - Prašný most - Brusnice - Pohořelec - MALOVANKA (+ Porschetry nenasazovat na 22, nýbrž na 23!!!)
Myslím, že spojení vinohrad, Vršovic s centrem není příliš dobré a spojení této části s olastí Vltavská, Letná není vlastně téměř žádné...
Závlek 4 na Albertov je myslím praktické a ani jedna ze zastávek z JŘ nezmizí, naopak 2 přibudou. Sice někdo může oponovat, že bude spojení Vinohrady - Anděl nepraktické, avšak k rychlému spojení slouží linka 10.
Poté bych také ještě upravil proklady 10 a 16 v úseku Palackého náměstí - Biskupcova...