Re: Výluky a jiná omezení
Napsal: 25.5.2012 20:50
Já například chodím denně 1 km na bus a nevadí mi to.
*
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=550
Proč někteří obyvatelé Prahy toto považují za neuvěřitelnou propast a třeba jiní to mají na zastávku MHD takhle daleko běžně? Možná i dál (to tu radší pomlčím o cestujících mimo Prahu). Jinak ST -> Kubáň je asi 950m. Ale podle mě soudný člověk se doveze až na Průběžnou a to je na metro neuvěřitelně dlouhých 250m Což je blíž, než vzdálenost mezi budovou Hl. Nádraží a tramvajovou zastávkou (třeba).Sirka píše:petr91: ze ST na Kubáň 500m? Takhle se posílaj lidi?
Je to pro většinu populace mnohem rychlejší než jednu stanici X26 a pak 2 stanice 22. (to nepočítám 10 minut než pochopí jak maj jet)Sirka píše:petr91: ze ST na Kubáň 500m? Takhle se posílaj lidi?
Já bych tu trať do Hostivaře vykopal, položil místo toho betonový kryt a poslal na to jen ty busy...A bude klid . Asi by to bylo jednodušší, než někoho přesvědčit, že M22 je nesmysl... Alespoň by jí tam poslat nemohl. Zkloubusujeme 154 a místo Skalky to vezme přes Hroudu na Strašnickou a máme hotovo. Opravil bych trať na Radošovickou a možná s podjezdem železnice výhledově obnovil po Zahraďák, ale to až tak za 10 let )). Když už tedy šetříme, tak se musí z gruntu, né?Proxy píše:Jediné co mne kladně překvapilo je, že poptávce bohatě stačí krátké autobusy pouze s drobnými výjimkami, kdy z centra přijedou tři soupravy 22 za sebou
Já jsem dnes a včera strávil nějaký čas pracovně v uzavřeném úseku a musím říci, že to vidím přesně naopak - poměrně zásadní informace chybí u metra Strašnická a Nádraží Strašnice - tedy na přestupních bodech. Zastávky X-22 a X-26 nejsou vůbec označeny - autobusové zastávkové sloupky se tváří jako kdyby žádná výluka nebyla. Jízdní řád linky X22 je na některých zastávkách přivázán provázkem, ale u metra Strašnická už jej někdo strhnul. Informátoři nikde - cestující i řidiči zmateni. Na Nádraží Strašnice DC je jsou vylepeny všechny tramvajové linky 19, 22 i 26, jen mezi jízdními řády je maličký papír, že na Strašnickou jezdí autobus X22, což cestující nechápou, když zastávkový sloupek zároveň inzeruje i tramvajové linky. Na Radošovické ZC je informace, že autobus staví u chodníku - což je sice pravda, ale o 100 metrů proti směru jízdy. Převlékání autobusů z X22 na X26 také některé lidi pořádně mate a na Strašnické mají potřebu přestupovat.Karosák píše:Aha, takže pro urážku starostenský nohy, do prázdnin "dočasně" zavřeno. No proč ne, já se tam pohoupal do sytosti, takže kvůli mě to znovu na těch pár týdnů otevírat nemusí . Ale co se informovanosti týče, já byl naopak mile překvapen. JŘ, žvanění v tram, označení NAD, její zastávky, velké žluté tabule i doplňující texty na označnících (typu "Pro cestu na Strašnickou využijte X-22", nebo na Kubáni polopatické "Linka 7 odjíždí ze smyčky!"). Když jsem lidem radil, netápal jsem, ale z cedulek celkem intuitivně vše vyčetl a hnedle mohl poradit. Že se nadává, je normálka. Jistě je vždy co zlepšovat, ale na trošku narychlo spíchlou výluku jsem byl mile překvapen.
Ano také bych nechal autobusy jezdit po TT celý úsek Průběžná - Nádrží Strašnice, informace se schodují s tím co jsem před časem slyšel a četl. Dále by měl být přestup hrana/hrana i na nové zastávce u NC Park Hostivař, pokud tedy vznikne.9001 píše:Osobně by se mi trávník líbil už od Průběžné, ale pochybuji. Co tu psal myslím Absoult, že se plánuje zastavování BUS na Hroudě. A ono by možná i prospěl provoz busů po TT až na Nádraží Strašnice. Kolony tu jsou v určitých časech slušené. Odbočení z TT by bylo vyřešeno signálem do smyčky.
Za Radošovickou bych klidně nechal OKS, protože stejně u hasičárny musí být pevný podklad.
Peníze na to jdou jiné. Investice vs. něco jako provozní náklady. ČO vyjde řádově na stovky tisíc. Takže když budeme počítat životnost SORky 12 let a dobu, jakou tu s námi budou B741, dostaneme se na +- podobné peníze. Ovšem vysokopodlažní vůz vs. nízkopodlažní vůz, který má navíc mnohem menší emise a co vím, tak i o pár litrů menší spotřebu...gabuliatko píše:Nevím zda je levnější opravovat tyto vraky nebo kupovat nové SORky, ale asi to jde z jiných peněz. Nebo musí mít pan primátor za každou cenu pravdu. U 22 bych to viděl i jako úsporu provozních prostředků, přeci jen ta nádradka vyjde levněji než 22.Láďa píše:... ale zase takové opravy u DPP nejsou zvláštní, viz. rozjezd ČO na B741, ale když není s čím jezdit...
Dle mě by se úsek Průběžná - Radošovická uzavřela až v létě, aby byl úsek co nejdéle v provozu. Trávník bych odhadoval až na mezistaničním úseku Radošovická - Dubečská.pepe píše:četl jsem,ale zajímaloby mě jestli se bude reko i ůsek Průběžná - Radošovická pokud se nepletu tam měla být travá na tram.tělesa