3106 zajištujě u SAD Trnava MHD v PřerověOMH píše:Citybus píše: Autobusy SOR BN 12 ev.č. 3103, 3104, 3105, 3106 a 3110 z provozovny Hostivař byly navráceny výrobci. Kam asi putují dál.
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Re: Pražské autobusy
Citybus píše: Autobusy SOR BN 12 ev.č. 3103, 3104, 3105, 3106 a 3110 z provozovny Hostivař byly navráceny výrobci. Kam asi putují dál.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Ten tam nejspíš svezl sestřičky a doktory od Apolináře na rautík, ne ?
Re: Pražské autobusy
MOp píše:Pokud nepojedou, vyjedou ikarusy
a jako záloha stojí jeden ve Střešovicích, má to tam nejblíže
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Pokud nepojedou, vyjedou ikarusy
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
No jo no, čtyři denní v kuse udělají své.MOp píše:jiz to zde bylo - jeden parkuje v hostiku, druhy v nemocnici.. do garaze se tak dostane vzdy jednou za dva dny.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Zbývá jenom fandit, aby busíky byly bez závad, protože by se to potom nevyjezdilo.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
jiz to zde bylo - jeden parkuje v hostiku, druhy v nemocnici.. do garaze se tak dostane vzdy jednou za dva dny.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Uvažovalo se o parkování v areálu nemocnice, ale jak to nakonec dopadlo, to netuším.MF píše:No tak to z a do Hostivaře je dohromady už nějakých 35km, no ještě že to je taková piditrasa.
Re: Pražské autobusy
Není to tak nějak v rozporu s úpornou ekologičností vozidla? Kdyby se v tom aspoň spaloval čistý etanol (nebo ještě lépe využíval k zahřátí cestujících přímou cestou), ale elektrobus šířící nekatalyzované naftové puchy, to je ono!mr proper píše: Topení je klasika - naftový teplovodní bufík.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Pražské autobusy
chichi, měli by je deponovat spíš ve střešovicích :))
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pražské autobusy
Výrobce garantuje pouze 80 km, nikoli 120. Realita samozřejmě je o dost víc, ale na realitu nelze spoléhat. Organizace provozu bude taková, že vždy jeden vůz se bude přes noc nabíjet v nemocnici a druhý v garáži. Ráno řidič s vozem přijede z garáže a odjezdí půl dne a pak vůz odstaví na nabíječku do nemocnice. Odpoledne se bude jezdit s druhým vozem, se kterým i odjede do garáže. Vzhledem k přítomnosti přísněji střežených objaktů na trase bude autobusy vždy před výjezdem na linku kontrolovat bezpečnostní agentura, která zapečetí všechny uzaviratelné části vozidla, aby se průběžné kontroly mohly omezit. Jak to bude v praxi vypadat můžete okukovat už 11.1., kdy začne zkušební provoz linky bez cestujících.
Výjezd z Hostivaře je skutečně nějakých 20 kilometrů a víc než délka trasy bude možná na závadu rychlost vozidla, které (přestože výrobce deklaruje 50 km/h) bylo schopno na rovině vyvinout maximální rychlost 43 km/h (víc to nejelo). Naštěstí jinde než na výjezdu / zátahu nebude potřeba vyšší rychlost, než je 30 km/h.
Výjezd z Hostivaře je skutečně nějakých 20 kilometrů a víc než délka trasy bude možná na závadu rychlost vozidla, které (přestože výrobce deklaruje 50 km/h) bylo schopno na rovině vyvinout maximální rychlost 43 km/h (víc to nejelo). Naštěstí jinde než na výjezdu / zátahu nebude potřeba vyšší rychlost, než je 30 km/h.
Re: Pražské autobusy
No tak to z a do Hostivaře je dohromady už nějakých 35km, no ještě že to je taková piditrasa.
Re: Pražské autobusy
Baterie mají vydržet na vzdálenost cca 120km. Zatímco jeden bus bude jezdit, druhý se bude dobíjet. Topení je klasika - naftový teplovodní bufík.MF píše:Chtěl jsem se zeptat někoho zasvěceného, jak dlouho mají vydržet ty baterie, jestli celou šichtu, či se musí o nějaké pauze někde dobíjet, jakože by stačila půlkodinka připojení na síť..Jak je ve voze třeba řešeno vytápění, jestli nějakým bufíkem? Elektrické topnice tam asi nebudou.
Re: Pražské autobusy
Chtěl jsem se zeptat někoho zasvěceného, jak dlouho mají vydržet ty baterie, jestli celou šichtu, či se musí o nějaké pauze někde dobíjet, jakože by stačila půlkodinka připojení na síť..Jak je ve voze třeba řešeno vytápění, jestli nějakým bufíkem? Elektrické topnice tam asi nebudou5431 píše:Nedelali. Elektrobusy budou mit klasicke plastove orientace.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita