Stránka 304 z 321

Napsal: 12.6.2006 14:45
od 8681
Afenot píše:Ale ty už myslím nejsou v majetku DP...
ale jsou... ještě je je neprodaly a hned tak se jim to nepovede :lol:

Napsal: 12.6.2006 10:32
od demon
Afenot píše:Ale ty už myslím nejsou v majetku DP...
Odkdy ?

Napsal: 12.6.2006 6:18
od Afenot
Neral píše:Nejlepší by to bylo v Garážích Dejvice...
Ale ty už myslím nejsou v majetku DP...

Napsal: 12.6.2006 2:54
od Neral
Afenot píše:8681: to je taky možnost... nebo koupit, jako TM Brno nějaký volný areál a tam ty autobusy deponovat a i ukazovat...
Nejlepší by to bylo v Garážích Dejvice...

Napsal: 10.6.2006 21:33
od Afenot
8681: to je taky možnost... nebo koupit, jako TM Brno nějaký volný areál a tam ty autobusy deponovat a i ukazovat...

Napsal: 10.6.2006 20:32
od 8681
Afenot píše:Fořtík: to mě zase na tebe napadá otázka, proč by se nepočítalo...? Teď je moueum "plné tramvají" (je to hnusný výraz, říkat, že je muzeum něčeho plné, protože muzeum je muzeum a měly by tam být typy všech druhů dopravy), tak by se aspoň poměr tramvají a autibusů třeba srovnal...
nebo mě napadá že autobusy by byly depovány a udržovány v některé autobusové garáži a čas od času by se někde představovaly někde na veřejnosti nebo by se o nich musela někde zřídit expozice i s vystavenými busy, protože muzeum ve střešovicích není nafukovací a tipů bude samo sebe přibývat

Napsal: 10.6.2006 19:33
od Afenot
Fořtík: to mě zase na tebe napadá otázka, proč by se nepočítalo...? Teď je moueum "plné tramvají" (je to hnusný výraz, říkat, že je muzeum něčeho plné, protože muzeum je muzeum a měly by tam být typy všech druhů dopravy), tak by se aspoň poměr tramvají a autibusů třeba srovnal...

Napsal: 10.6.2006 17:05
od Fořtík
Afenot píše:Jak to vypadá s historickou B741? Pokud vím, už je jen jedna cedulová a to 6097...
Nebo se bude nějak pracně předělávat nějaká rekonstruovaná??
Spíš bych se zeptal jinak - počítá se s takovým exponátem do muzea? Já jenom že při současném počtu typů busů by bylo muzeum plné pouze autobusů...

Napsal: 10.6.2006 9:12
od Afenot
Jak to vypadá s historickou B741? Pokud vím, už je jen jedna cedulová a to 6097...
Nebo se bude nějak pracně předělávat nějaká rekonstruovaná??

Napsal: 25.4.2006 12:56
od adam_r
kotelnik1 píše:Prostě kvalita ala Karosa..co k tomu dodat..jediné 3 B931/2 v LBC jsou již také pěkně rezavé..a plastové Sory B9.5 jsou úplně v pohodě :oops:
On mezi vnejsim vzhledem a stavem podstatnych casti kastle (ktere nejsou videt) muze byt dost propastny rozdil. To ze kastle zvenku rezne neznamena, ze nosne dily jsou v neporadku.

Napsal: 25.4.2006 9:25
od kotelnik1
Prostě kvalita ala Karosa..co k tomu dodat..jediné 3 B931/2 v LBC jsou již také pěkně rezavé..a plastové Sory B9.5 jsou úplně v pohodě :oops:

Napsal: 24.4.2006 22:23
od adam_r
Peter píše:to ti nereknu,ale na ram a celkovou korozi byla uz vyrazena i B931 7428, a ostatni taky jezdi bez problemu dal...
Nejvic ty vozy dostavaji zabrat jezdenim v prosolene brecce. No a pokud je vlivem nejake udalosti (napr. kamen na silnici, ...) poskozeny spodek a ta brecka caka do nosne konstrukce, ...

Napsal: 24.4.2006 21:59
od Ondra.H
Tento vůz měl být vyřazen již v roce 2003 kvůli velké dopravní nehodě :wink:

Napsal: 24.4.2006 21:05
od Peter
to ti nereknu,ale na ram a celkovou korozi byla uz vyrazena i B931 7428, a ostatni taky jezdi bez problemu dal...

6208

Napsal: 24.4.2006 20:47
od kombi
Můžete mi někdo, prosím, vysvětlit, jak je možné, že z několika autobusů, které byly dodány přibližně ve stejnou dobu, bylo o ně snad podobně postaráno v jedné garáži a měly pp taky obdobné dopravní výkony, je jeden na šrot a ostatní můžou jezdit bez problémů dál?