Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské metro
Pomalá jízda mezi Opatovem a Hájemi a jízda na tlačítka z Povstání na Vyšehrad.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10239
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Co se děje ted několik dní na C? Opravy tratě a zpoždění je ted skoro denně..
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Ručně ovládaných výměn se v metru moc nevidí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4476
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Tak postřehy z Pankráce z povrchu byly, tak teď postřehy z podpovrchu....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Díky. Takže je. Pro introverty asi fajn pozice.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Dozorčí mají 12hodinové směny v nepřetržitém provozu bez pracovní přestávky.fricoolinek2 píše: ↑31.7.2024 16:35Ve stanici metra je fyzicky dozorčí 24/7 nebo třeba mezi 0:30-4:30 (01:00 - 04:00?) na zastávce typu Kolbenova nebo Radlická fyzicky neni nikdo kromě občasně projíždějících údržbářů?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Nevim, nepřijde mi otázka, zda výkon dozorčího je prováděn během cca 19,5h provozu nebo 24/7 na úrovni toho, že bych se ptal, kde je za Andělem ta tajná chodba do strahovskýho tunela.
...což už vlastně odtajněno bylo.
A ani jsem se neptal na dozor na konečný, kde se provádí denní údržba.
...což už vlastně odtajněno bylo.
A ani jsem se neptal na dozor na konečný, kde se provádí denní údržba.
Re: Pražské metro
To do veřejně přístupnýho fóra nikdo nenapíše, proč asi - "v 6.48 nebude na koleji číslo X na stanici Y vůbec nikdo, kdo by hlídal tam odstavenou soupravu, a dveře u větračky zvenku nebudou zamčený, hodně zábavy"fricoolinek2 píše: ↑31.7.2024 16:35Ve stanici metra je fyzicky dozorčí 24/7 nebo třeba mezi 0:30-4:30 (01:00 - 04:00?) na zastávce typu Kolbenova nebo Radlická fyzicky neni nikdo kromě občasně projíždějících údržbářů?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Ve stanici metra je fyzicky dozorčí 24/7 nebo třeba mezi 0:30-4:30 (01:00 - 04:00?) na zastávce typu Kolbenova nebo Radlická fyzicky neni nikdo kromě občasně projíždějících údržbářů?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10239
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Demon: Díky za info. Jinak docela smutné, že výdrž eskalátorů nebyla nic moc
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6729
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Je bezpodmínečně nutný vyměnit eskalátory, který se stále víc sypou.
Výtahy je ideální udělat až po rekonstrukci vlakový stanice, v opačném případě hrozí, že se budou muset předělat nebo minimálně zavřít po dobu její rekonstrukce.
Výtahy samotný by pro obsluhu stanice metra rozhodně nestačily.
Výtahy je ideální udělat až po rekonstrukci vlakový stanice, v opačném případě hrozí, že se budou muset předělat nebo minimálně zavřít po dobu její rekonstrukce.
Výtahy samotný by pro obsluhu stanice metra rozhodně nestačily.
Re: Pražské metro
Také to nechápu. Pokud se teď musí dělat HR, pak NM už to má taky za pár.
Re: Pražské metro
Vypadá to na začátek nové tradice: nejdřív reko bez výtahů, později výtahy dodatečně. Stanice Českomoravská bude stejný případ.
Samozřejmě výtahy vyžadují koordinaci s novou železniční tratí. Chápu DP v tom, že pokud Hradčanská vyžaduje nějaké opravy, tak se jim nechce čekat na zahájení výstavby železniční tratě Výstaviště - Dejvická. Začátkem tohoto roku jsem četl na https://zdopravy.cz/sz-hleda-projektant ... mi-190941/, že trať Výstaviště - Dejvická ještě ani nemá územní rozhodnutí a SŽ teprve hledá zhotovitele dokumentace. To jsem byl tedy v lehkém šoku u takto prioritní stavby. SŽ si výstavbu plánuje do let 2026-2029, ale skutečný termín je ve hvězdách.
Samozřejmě výtahy vyžadují koordinaci s novou železniční tratí. Chápu DP v tom, že pokud Hradčanská vyžaduje nějaké opravy, tak se jim nechce čekat na zahájení výstavby železniční tratě Výstaviště - Dejvická. Začátkem tohoto roku jsem četl na https://zdopravy.cz/sz-hleda-projektant ... mi-190941/, že trať Výstaviště - Dejvická ještě ani nemá územní rozhodnutí a SŽ teprve hledá zhotovitele dokumentace. To jsem byl tedy v lehkém šoku u takto prioritní stavby. SŽ si výstavbu plánuje do let 2026-2029, ale skutečný termín je ve hvězdách.
Re: Pražské metro
Spíš je škoda, že výměnu eskalátorů nešlo zkoordinovat s výstavbou těch výtahů, aby nastala až po nich. Mají být 4 a kapacitou by mohly pro provoz stanice stačit.
Sovětské eskalátory jsou asi nesmrtelné, ale mají zas větší náklady na údržbu a provoz.
Sovětské eskalátory jsou asi nesmrtelné, ale mají zas větší náklady na údržbu a provoz.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10239
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Třeba Želivského je bez reko od roku 1980. "Centrální" část B mimo Národní třídy taky bez... a takhle by se dalo pokračovat.