Podle grafikonu jezdí 12 souprav s tím, že jich je provozních 18. Škodovka už dokázala vyvinout novou podobu zabezpečovače, která není tak veliká a vejde se do kabiny. Není už potřeba montovat do vozu udírnu. Bohužel o tuto verzi DP neprojevil zájem. Prý to není potřeba.Tonda Ježek píše:Jenže problém je v tom, že výběrové řízení na nový zabezpečovač bylo několikrát skrečováno a počet vozů na B se stále zmenšoval, takže se muselo přistoupit k tomuto "dočasnému" řešení. I dnes, když na B jezdí cca 13 rekonstrukcí, není počet souprav stále dostačující. Nehledě na to, že průměrně každý den jedna klekne. A výběrové řízení na nový zabezpečovač je stále v nedohlednu...
Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Jenže problém je v tom, že výběrové řízení na nový zabezpečovač bylo několikrát skrečováno a počet vozů na B se stále zmenšoval, takže se muselo přistoupit k tomuto "dočasnému" řešení. I dnes, když na B jezdí cca 13 rekonstrukcí, není počet souprav stále dostačující. Nehledě na to, že průměrně každý den jedna klekne. A výběrové řízení na nový zabezpečovač je stále v nedohlednu...Martin píše:Spíš než paskvil tohoto typu se mohlo začít s modernizací ZZ na B, stejně to jednou musí přjít. A že půjdou reka na B se taky snad vědělo delší dobu, tak proč tenhle mix...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Akorat ze modernizace ZZ je otazka na 3-5 let. Navic to stoji hafo penez. A to uz by davno nebylo s cim na B jezdit. Takhle se ziska cas 10-15 let na relazaci noveho zabezbecovace.Martin píše:Spíš než paskvil tohoto typu se mohlo začít s modernizací ZZ na B, stejně to jednou musí přjít. A že půjdou reka na B se taky snad vědělo delší dobu, tak proč tenhle mix...
Spíš než paskvil tohoto typu se mohlo začít s modernizací ZZ na B, stejně to jednou musí přjít. A že půjdou reka na B se taky snad vědělo delší dobu, tak proč tenhle mix...adam_r píše:...
2) na forech o metru se tomu orpavdu rika "udirna". Uvnitr je umisteno puvodni ruske zabezpecovaci zarizeni (tedy jeho vozova cast). V nereko vozech je tato skrin umistena napravo od strojvedouciho (vozy nemaji dvere napravo ven z kabiny ridice. Hlavni duvod je, ze pri projektovani reko vozu se s timto zabezpecovacem uz nepocitalo a byl tam doplnen az dodatecne. Navic musi byt umisten do nejake vzdalenosti od prvni napravy. Zabezpecovace pouzivane na A a C jsou digitalni a vyrazne mensi.
1) Aby v tunelech fungovaly vysilacky na lokomotivach, je v cele delce natazen tento drat, zjednodusene receno antena.Jabberwocky píše:Měl bych dva dotazy:
1) Co je vedeno v metru těmi dráty nahoře nad vlakem?
2) V 81-71M na trase B jsou takové divné veliké "věci", které mají vyústění kamsi do stropu. Ze všeho nejvíc to připomíná udírnu i s komínem. Copak to je?
Díky moc.
2) na forech o metru se tomu orpavdu rika "udirna". Uvnitr je umisteno puvodni ruske zabezpecovaci zarizeni (tedy jeho vozova cast). V nereko vozech je tato skrin umistena napravo od strojvedouciho (vozy nemaji dvere napravo ven z kabiny ridice. Hlavni duvod je, ze pri projektovani reko vozu se s timto zabezpecovacem uz nepocitalo a byl tam doplnen az dodatecne. Navic musi byt umisten do nejake vzdalenosti od prvni napravy. Zabezpecovace pouzivane na A a C jsou digitalni a vyrazne mensi.
1) To je dvoulinka pro VKV signál k vysílačkám (viz. zde, položka 15)Jabberwocky píše:Měl bych dva dotazy:
1) Co je vedeno v metru těmi dráty nahoře nad vlakem?
2) V 81-71M na trase B jsou takové divné veliké "věci", které mají vyústění kamsi do stropu. Ze všeho nejvíc to připomíná udírnu i s komínem. Copak to je?
Díky moc.
2) V té skříni je vlakový zabezpečovač ARS, který se snad jinam do vozu nevešel. Viděl jsem to jenom na fotce, ale vypadá to ohyzdně.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: BnL-StB
Ještě, že Praha nepoužívá ve svém názvu včechny připojené obce... To by se ani na ten transparent nevešlo.itelv píše:Možná zbytečně hořekujete nad názvy s "Brandýs nad Labem - Stará Boleslav". Skutečnost se má totiž tak, že se jedná o souměstí - podobně jako Frýdek - Místek. Tam by taky nikoho dnes asi nenapadlo značit zastávku jen půlkou názvu obce.
Hl. m. Praha, Hradčany, Malá Strana, Staré Město, Dejvice, Kobylisy, Hloubětín.......................................................................................
Dost dobrýJabberwocky píše:Bydlel jsem kdysi u křížku
Však hořklo mi tam pivo
Jen jeden mrtvý nablízku
Pak beznadějně živo
U šibenice bylo líp
Tam viselci se mění
Pak zakázali popravy
A mně zbylo jen snění
A tak teď žiju u trafa
V Černošicích-Vráži
Do něhož kdejaký mrťafa
Železné tyče vráží
P. S. Omluvte prosím sníženou kvalitu verše - znáte to, po pivu se spí, po kořalce se blbne a po vínu se ... zpívá (nebo apoň veršuje)
BnL-StB
Možná zbytečně hořekujete nad názvy s "Brandýs nad Labem - Stará Boleslav". Skutečnost se má totiž tak, že se jedná o souměstí - podobně jako Frýdek - Místek. Tam by taky nikoho dnes asi nenapadlo značit zastávku jen půlkou názvu obce.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Mrťafu mám ve slovní zásobě, ale měl jsem na mysli, že ty poslední verše tak nějak rozbijí předchozí poetiku...Jabberwocky píše:Tak to tedy zase ne! Mrťafa je normální slovo, které používá třeba moje maminka. No a není tomu zas až tak moc let zpátky, co nějaký takový mrťafa shořel na popel, kdyžtě hodil do trafa tyč a chtěl tam krást měď.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)