7080 píše:Kde jsi přišel na to, že je to na každé trase jinak? Je to všude stejné jen na Béčku dosluhují staré vozy, které vždy otvírají centrálně.
Pokud je fíra nebo řidič rozumnej, tak na zastávce, kde je evidentní, že je potřeba otevřít všechno, otevře všechno a nebude čekat, až si to lidi navolí.
DJ LA DÉFENSE píše:Ale mám otázku, co mate i mě. A stává se mi to skoro pořád, jedu metrem, začne mi to zeleně svítit, tak to zmáčknu, tak mi to bliká, chápu to tak, že se mi dveře otevřou, jedeme jedeme a najednou koukám, že to nesvítí a za chvilinku těsně před stanicí je nutno udělat tento postup znova, to je zkušnost z áčka... Co to je za systém, nebo si z lidí dělaj p*rdel???
To co popisuješ je jev, který je k vidění na áčku. Je to jakási chyba v programovém vybavení. S kódem pro NPDEl by to nemělo mít nic společnýho. Ledky zhasínají nezávisle na nepřeklenutelném dělení. Fíra to opravdu ovlivnit nemůže. Ovládání otevírání dveří soupravy jedoucí v režimu RAV (režim automatického vedení vlaku) je plně v kompetenci vlakového zabezpečovače (pouze na A). Na trase C hlídá vlakový zabezpečovač pouze umístění nástupiště, strojvedoucí proto nemůže otevřít dveře ke zdi. Led diody zde ale svítí na obou stranách dveří. A pomatují si celkem dlouho. Třeba už na Ládví si můžete navolit, že chcete vystoupit na Hlavním nádraží. Pokud se nebudou strojvedoucí na Holeškách střídat, budou si to dveře "pomatovat". Na trase B je ovládání dveří plně v moci strojvedoucího. A to jak otevírání, tak volba levé/pravé. Led diody svítí vždy na té straně, kterou má strojvedoucí navolenou.
A nakonec několik obecných:
- bez ohledu na poptávkové otvírání se vždy otevírají první a poslední dveře soupravy
- při střídání a na konečných stanicích strovedoucí vždy otevírá všechny dveře soupravy. Vyjmutím identifikační karty se zruší možnost poptávkově si dveře otevřít a cestující by byli ve vlaku uvězněni (pokud by nebyli rychlejší a dřív než strovedoucí vyndá kartu si nestihli dveře navolit).
Tolik dovysvětlení k metru