Samozřejmě, když ten jeden stroj ve středu a v říjnu vyjede, tak jede většinu trasy na dieselagregát, ale překvapuje mě, že to někoho překvapuje, smysl toho stroje byl popsán tolikrát...

Ohledně linky 58 - já vím akorát to, co proběhlo veřejně. Tedy: získalo se stavební povolení, soutěží se trolejbusy a dodavatel stavební části, financování je zajištěné. S tím, že první část stavebních prací by měla proběhnout letos v koordinaci s pracemi TSK v Prosecké, většina prací v Libni a Letňanech by pak měla proběhnout v příštím roce. No a tyto informace jsou zatím relativně aktuální, resp. nejsou starší než je průměrná délka výběrového procesu dodavatelů, takže na nějaké další informace si pravděpodobně ještě budeme muset nějaký ten týden počkat.
Zanedlouho to taky bude měsíc od uplynutí lhůty pro podání nabídek na dodávku dvaceti dvojkloubů pro trať na letiště, tak uvidíme, jestli i z toho v následujících týdnech nevypadne nějaká nová informace.