Napsal: 29.1.2007 18:04
Add kolektiv. Nejdůležitější asi nechytit na výpravnu kreténa, jinak řidiči ti můžou bejt šumák. Celej den pracuješ solo a máš klid od ostatních. To je velikánská výhoda.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=1517
mno ja bych zase rek ze kolektiv je nejlepsi v Kobylisech az an nejaky vyjimky, nebo co sem pozoroval i ve strasnicich to celkem ujde .. ale co kdyz bych prisel na smenu vzal si veci noty sel do tramvaje po ceste se jen zdravil odjel smenu zatah odevzdal noty a sel domu tak na kolektivu moc nezalezi, zalezi max. tak na vypravcim ... ale zase na druhou stranu kdo je takovej, vsichni radi kecaj a se spatnym kolektivem to jde tezko ..Yvona píše:Ano, v Hloubětíně se pečuje o vozy. A nejvíc se o ně pečuje, když vozy příjdou z dílen, a kluci se v tom musejí znovu hrabat, aby byly vůbec použitelné . Taková je realita.
Mimochodem každý tady budeme hájit svou vozovnu, to je logické.Já třebas Hloubětín beru jako nejlepší vozovnu. Ani ne, co se týče vozů, ale hlavně kvůli kolektivu (no asi na tom něco bude, když k nám přecházejí lidi z jiných vozovnem a teď si chrochtají). Všude se najde trouba, ale u nás si dokážeme vzájemně pomoct, což jak jsem měla tu čest slyšet se v okolí moc nevídá.
Jinak vozy KT - The best of tramway
Ano, v Hloubětíně se pečuje o vozy. A nejvíc se o ně pečuje, když vozy příjdou z dílen, a kluci se v tom musejí znovu hrabat, aby byly vůbec použitelné . Taková je realita.demon píše:V Hloubětíně se pečuje o vozy ? Tak to slyšim poprvé...
jj to je jasny, ale myslim ze kdybych uz byl v naky vozovne, tak ze v pankraci uz vycviceny ridici jezdej jen s T3R.P jinej typ tam nemaj az na ty RT6N ..Pepa píše:těma klasickejma cvičákama budeš stejně muset jezdit ať už budeš v jakékoliv vozovně a budeš si dělat papíry
Vildo, bacha na to, co tu říkášo dílnáchBald píše:.....po příjezdu z dílen. ... též po dílnách.
těma klasickejma cvičákama budeš stejně muset jezdit ať už budeš v jakékoliv vozovně a budeš si dělat papíryDushman_8252 píše:jenze nesplnuje my pozdadavky, navic tam je jen jeden typ tramvaji coz je T3R.P a 4 nepojizdny, teda nevyuzivany RT6N.1,2 ... Pak uz jen pracovni a cvicny vozy obycejny klasiky, o to fakt nestojim jak se rika cim vic barev tim hezci a lepsi ale nesmi se to zase prehanet a 1 typ tramvaji neni zrovna moc barevny ..
jenze nesplnuje my pozdadavky, navic tam je jen jeden typ tramvaji coz je T3R.P a 4 nepojizdny, teda nevyuzivany RT6N.1,2 ... Pak uz jen pracovni a cvicny vozy obycejny klasiky, o to fakt nestojim jak se rika cim vic barev tim hezci a lepsi ale nesmi se to zase prehanet a 1 typ tramvaji neni zrovna moc barevny ..admirak píše:Já si myslím že Pankrác je nejlepší. Nevím jestli znáte řidiče co má předzdívku knoflík nebo drtikol nebo vepřová hlava, ale každopádně bych si na něj dával na Pankráci pozor.
Ano, sem tam ano. Například se čistí řadiče, v kterých je jemný prach, po příjezdu z dílen. Jestli si dobře vzpomínám, obvzlášť tím trpěl BK1 na tyristorkách. Nebo se občasto přenastavují dveře, regulátor, sso... též po dílnách.demon píše:V Hloubětíně se pečuje o vozy ? Tak to slyšim poprvé...
Jak se to vezme. Sedmička/osmička je rozhodně víc než tramvajácký plat s dlouholetou praxí. Ale samosebou... né každý má ty schopnosti v depu vyšších tříd dosáhnout, tak nezbývá než utéct do výpravny. To ale nic nemění na tom, že - dobře, napíšu schopný - pracovník depa si přijde na lepší peníze.Petr píše:Tak proto zažíváme hromadný exodus "depáků" do pozice řidiče. Neb v depu berou podstatně míň... Fakt někdy mediální realitě nerozumím, když je jiná od skutečnosti, kterou v práci zažívám
no nejdřív za 4roky a 14T neni problém přesunout...ještě ani nemáme lávku na ptg a bude se dělat jen nějaká provizorní z té staré...Tom 11 píše:Jenže do Strašnic chodí 14T,takže kvůli vozovému parku se nezruší.Samozřejmě se můžou přesunout,ale zatím se v blízké době Strašnice nezruší a dál bych to nějak nerozvíjel...
no vidis to sem na 14t zapomel .. a zase kdyby se mela zrusit tak by tam 14t neposilali ..Tom 11 píše:Jenže do Strašnic chodí 14T,takže kvůli vozovému parku se nezruší.Samozřejmě se můžou přesunout,ale zatím se v blízké době Strašnice nezruší a dál bych to nějak nerozvíjel...
to je jasny kobylisum dojdou T3 a budou mit samy T3R.P takze sou dve moznosti, bud vsecky tram pudou na rekonstrukci a prijdou do kobylis a vozovna se zrusi kuli nedostatku tramvaji nebo prijdou nejaky reknostrukce do strasnic a nebo je jeste jedna moznost ze ze strasnic bude muzeum zbylych T3jek protoze kuli spatnymu vozovymu parku vsichni ridici odejdou do jinych vozoven a nebude kdo by ve strasnicich jezdil .. snad sem nenapsal naky nesmyslyTom 11 píše:Ano,kvůli záplavové oblasti,by se tam stavět neměla.
Jinak mě by vyhovovalo,kdyby se Strašnice nechali,mám je nejblíž a připadají mi lepší než Žižkov...ten vozový park se do několika let změní...
Ano,kvůli záplavové oblasti,by se tam stavět neměla.fibou píše:Někde jsem čet, že Hodkovičky nejspíš nebudou, protože leží v záplavové oblasti (ach jo, měl bych to pár minut z kopce pěšky), ale může být vozovna Libuš.
Uvidíme, jestli bude vůbec něco.