vs-metrak píše: ↑04.9.2020 8:05
mart337 píše: ↑03.9.2020 22:23
Hm. To je bohapustá teorie, asi tak jako cirkulace vzduchu v 15T (starých).
Když je vedro a hodně lidí, tak je v těchto vozech naprosté nedýchatleno a trošku se dá vegetovat jedině u těch "dvou větráčků". Jinak všude je sauna. Ty dva větráčky to absolutně nemůžou stíhat.
Což nemění nic na tom, že ventilátorů tam je 8 a ne 2, a že dírama ve dveřích se nic nevyfukuje.
Sorry, asi to dobře nechápu, původně jsi psal, že tam jsou čtyři - dva dovnitř a dva ven, takže takhle to asi chápu tak, že ty původní počty jsou brány na každé dveře.
Nicméně to nic nemění na tom, že když vlezeš do plného M1, tak je tam na padnutí s vyjímkou těch míst, kdy jsi přímo pod tím ventilátorem co tam vhání ten vzduch.
Bydlím na čtyřce a občas jsem nucen metrem C jet, ale z tohoto důvodu se pokavad možno snažím jezdit povrchově a necpat se do té "troubové sauny".
Zlaté staré ruské vozy na A a B. Tam to pořádně fouká po celé délce vozu.
Je to přesně stejné srovnání na povrchu v létě, když jedeš starou 15T a T3 s otevřenými okny. V 15 T je na padnutí s vnitřní teplotou dobře o 5 stupňů vyšší než v okolí venku V T3 je pořádný "průvan" a tudíž je tam daleko příjemněji.