Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Grossák
SSZ u Břevnoského kláštera má už stejně jako SSZ Plzeňská - Makovského územní rozhodnutí. Snad do týdne by mohlo nabýt právní moci, pokud se nikdo neodvolá. Výstavba se podle MF DNES předpokládá v lednu 2007. Viz archiv novinek na stránce http://preference.prazsketramvaje.cz. Není bez zajímavosti, že se signalizací se počítalo v návrhu rozpočtu už na rok 2004.
grossák: měl bych dotaz pro zasvěcence - jak to vypadá se SSZ břevnofský klášter? už 15 let je to tu o život a stále nic. teď se ale stala dost neuvěřitelná záležitost - po smrti chodce (cyklisty) na přechodu byla komunikace v krizovém místě (přechod, tram a auta z dolní bělohorské na BH) zúžena na 1 pruh v obou směrech. svíčky u hrobečku svítí dále..
místostarostka tvrdí, že stavba SSZ je na spadnutí, ale moc se mi tomu nechce věřit.
místostarostka tvrdí, že stavba SSZ je na spadnutí, ale moc se mi tomu nechce věřit.
SSZ Plzěňská - Makovského
Výstavba SSZ 6.153 Plzeňská - Makovského se blíží. Magistrát hl. m. Prahy vydal rozhodnutí o umístění stavby. Informaci uvádí úřední deska Magistrátu. SSZ bude v místě odbočení tramvají z Plzeňské ulice k sídlišti Řepy. Bude vybaveno tramvajovou detekcí a lze tedy předpokládat zavedení preference. V místě lze dosáhnout absolutní preference. Signalizace bude zřejmě v koordinaci se sousedním SSZ Plzeňská - Jeremiášova. Podle webu TSK bylo vypracování dopravního řešení zadáno firmě DIP Marek. Výstavbu lze očekávat na začátku roku 2007.
Bohužel tamní úsek je pro tram dost nebezpečný, já mám zkušenost, že busík nás většinou pouští i když se na to nespoléhám. Kdyby tam byla SSZ, tak by se to nestalo. Praha vše řeší až po malérech, takže nejprve krev a kosti a pak skutky (česká klasika).
Myslím, že hodnotit něco, kde člověk nebyl nemá smysl, přirovnávat to k Hlinkovi je ještě větší blbost (DJ La Defo tedy Martin KT). Určitě by nikdo nechtěl být v kůži toho řidiče, je dobré se vcítit i na stranu druhou.
Busíky si tam dávají většinou pozor, protože vědí,že si řidič tram hlídá provoz z centra. Takovou mám já zkušenost a věřím, že nejsem jediná.
Myslím si, že kdyby si busák více hlídal také tu tramku a hrrrrr nemyslel na to, že má volný pruh, tak by se to zřejmě nestalo (většina busíků si to opravdu hlídá). Je dobré být opatrný i když jsme na přednosti, to známe každý, kdo řídí buď MHD či IAD.
Mimochodem, kdo se chce pobavit s busíkama, doporučuji si na pár minut stoupnout na Anděl k Jet-Setu a tam teprve poznáte, co je to přednost tram a bus.
Myslím, že hodnotit něco, kde člověk nebyl nemá smysl, přirovnávat to k Hlinkovi je ještě větší blbost (DJ La Defo tedy Martin KT). Určitě by nikdo nechtěl být v kůži toho řidiče, je dobré se vcítit i na stranu druhou.
Busíky si tam dávají většinou pozor, protože vědí,že si řidič tram hlídá provoz z centra. Takovou mám já zkušenost a věřím, že nejsem jediná.
Myslím si, že kdyby si busák více hlídal také tu tramku a hrrrrr nemyslel na to, že má volný pruh, tak by se to zřejmě nestalo (většina busíků si to opravdu hlídá). Je dobré být opatrný i když jsme na přednosti, to známe každý, kdo řídí buď MHD či IAD.
Mimochodem, kdo se chce pobavit s busíkama, doporučuji si na pár minut stoupnout na Anděl k Jet-Setu a tam teprve poznáte, co je to přednost tram a bus.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Hlinkova nehoda byla o tom, že řidič Avie nedal přednost při odbočování doleva nebo se nevěnoval řízení a přejel do levé poloviny vozovky a tvrdil že mu selhalo vozidlo - brzdy. U Hlinky pak nebylo jisté zda byl připoután, zda nejel rychlejc a zda se plně věnoval řízení (že by mohl být i pokus odvrátit nehodu) - takže nebylo jasné, který z faktorů způsobil smrt trenéra. A žádní svědci. Takže komplikované.
Ale když někdo prostě nedá přednost a jsou svědci, není moc co řešit.
Ale když někdo prostě nedá přednost a jsou svědci, není moc co řešit.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6727
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Tak to určitě víš taky to, že Hlinka nebyl viník nehody, neměl v krvi alkohol a jel o trapných 13 km/h rychleji než je povoleno... Ale to ty jsi věděl hned, že. Ty jsi normální hovado !!!DJ LA DÉFENSE píše:Jo a u Hlinkovy nehody jsem věděl taky hned, že letěl jako magor, a že chlastal... Normální vyšetření nehody takhle dlouho netrvá. Co udělaj? Vyslechnou si svědky, daj jim dejchnout, změřej brzdnou vzdálenost, sepíšou to, nahlásí se pojistná událost a je vymalováno... Nebo ne?
Fakt víš o většině věcí úplný ho... akorát tady do všecho blbě kecáš
Ostatním normálním přispěvatelům se omlouvám za OT, ale už sem to fakt nevydržel...
pro DJ l D: nebyl bych tak rychlý v řešení jako ty,mně už řidičák dost oschl a mám i 7leté zkušenosti s řízením tramvají, ale se znalostí místa nehody si myslím, že chyba asi nastala u řidiče tramvaje, který asi zapomněl, že bus MHD má výjimku ze zákazu odbočení. Předmětem zkoumání nebudou značky, ale asi časový sled událostí. Pokud by nabořil osobní auto, byla by věc asi v jiném pohledu. Na rozdíl od tebe ale netvrdím, že to vím od začátku a počkám na výsledek vyšetřování.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Jo a u Hlinkovy nehody jsem věděl taky hned, že letěl jako magor, a že chlastal... Normální vyšetření nehody takhle dlouho netrvá. Co udělaj? Vyslechnou si svědky, daj jim dejchnout, změřej brzdnou vzdálenost, sepíšou to, nahlásí se pojistná událost a je vymalováno... Nebo ne?9001 píše:Ty si to představuješ jako Hurvínek válku Musí to prozkoumat soudní znalci atd. Vem si jak dlouho se třeba rozhodovalo o nehodě Hlinky.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10236
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Ty si to představuješ jako Hurvínek válku Musí to prozkoumat soudní znalci atd. Vem si jak dlouho se třeba rozhodovalo o nehodě Hlinky.DJ LA DÉFENSE píše: no já teda tipoval bus. Jak jako neni uzavřeno?? To je snad jasný hned na místě, ne? Kouknu na značky a vidim, kdo měl mít přednost. Se divim, že to je takhle nadlouho.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Podjezdy
Až drsná věc. Ale není pochyb o vině... V Praze zatím stále platí, že si raději necháme poškozovat troleje a zastavovat provoz, než aby si viník poškodil vozidlo.