Fořtík píše:Přátelé, tak akční PČR jsem ještě neviděl - na křižovatce Českomoravská x Sokolovská stojí dva dobří muži v zelených vestách a fotí všechny auta, která ucpávají křižovatku. Asi budu večer psát pochvalu!
Vážení, z toho co jsem během dneška a pár předešlých dní zaslechl v DP, tak z diskuse v „Postřehy z terénu“ jíž rozpoutal citovaný Fořtíkův příspěvek (z 12.5.2010), jsou nejblíže moje tam napadané závěry ve smyslu: „Preference TRAM nemůže výrazně snižovat propustnost křižovatek pro ostatní účastníky provozu – tedy ani IAD, jedině je může před nimi přednostně odbavit!“ Pravděpodobně PČR právě díky uváděnému pořizování fotek na Balabence nepsala večer "pochvaly" prohřešujícím se řidičům IAD proti předpisům silničního provozu, ale začala naopak prosazovat zrušení preference TRAM na významných křižovatkách – jako je horní Palmovka, jenž s nejnovějším SSZ s preferencí TRAM právě (jak jsem psal) uměle způsobuje ucpávání Balabenky blokováním IAD!
PS: Mezi pokusy PČR s řízením dopravy asi patřilo včerejší vypnutí SSZ u Národního divadla (což rychleji vyprazdňovalo IAD od Staroměstské, ale TRAM prý stály až u Máje) i dnešní ranní horní Palmovky či IPP (prvně divné cykly části magistrály od Musea a pak totálně ruční řízení opačného směru k nádraží). To jak špatně většinou (až na světlé výjimky) dopadá řízení PČR jednotlivých křižovatek se snad nemusím podrobněji rozepisovat.