Stránka 457 z 460

Napsal: 02.12.2006 14:45
od demon
DJ LA DÉFENSE píše:...je jen vidět tvoje nevědomost, to co popisuješ, jsou přesně zranění vlivem vystřelení airbagu a nepřipoutání, pokud nejsi připoután, airbag ti rozdrtí vnitřnosti...Tim končim, protože o autech víš talíř...
Ano o autech fakt vím talíř - tisíc věcí o kterých ty nemáš ani šajn...
Chlapečku až dospěješ a papínek ti koupí autíčko, tak se poutej, tohle já podporuju a poutám se taky. U Hlinky to byla rozhodně chyba, ale pokud by se připoutal, tak je mrtvej taky, protože Avie pronikla po nárazu do Superbu zleva zpředu pod úhlem čtyřiceti pěti stupňů, takže se společně s konstrukcí Superbu dostala až do místa, kde seděl řidič a tím byli způsobený ty zranění, kterým pan Hlinka podlehl !!! Airbag ti nepotrhá vnitřnosti, ale zlomí ti vaz, nejsi-li připoután.
Jestliže víš jak to ve skutečnosti bylo, tak nás s tou konspirací seznam a nešiř tady bludy! Takhle vypadal Hlinkův Superb po nehodě, myslíš-li si, že za smrt řidiče mohli pásy, mysli si to dál. Ti rozumější vědí své...

Omlouvám se rozumější části zde přispívajících, že to tu stále řešim, bohužel i tady platí, že stokrát opakovaná lež se nakonec stává pravdou a s tím já se jen velmi obtížně smiřuju. Přeju hezký den.

Napsal: 02.12.2006 13:55
od Markýz
K preferenci autobusů, když už se to tu nakouslo.
Často bývá v Holešovicích v okolí Argentinské tak ucpáno, že auta v Plynární zdržují autobusy vyjíždějící z terminálu MHD dlouhé minuty a zpoždění se tu tak nabírá hned na začátku trasy.

Občas nějaký autobusák "oprskle" objede auta po tramvajovém pásu.
Tak mě napadlo, jestli by zde nešlo jízdu po tramvajovém pásu autobusům povolit? Za křižovatkou směrem do Holešoviček jsou tři pruhy, takže by autobus nekolidoval s obdočujícími automobily.
Problém by byl ale v tom, že pokud by se autobus řídil signály pro auta, zdržoval by za sebou tramvaj.
Kdyby se řídil čočkami, měl by křižovatku bez IAD a mohl by si nerušeně přejet napříč pruhy k zastávce Jankovcova. Jeho jízda by ale kolidovala s protijedoucími tramvajemi (těm by musel dát přednost, čímž by opět zdržoval případné tramvaje za sebou).
Tak by mě zajímalo, jestli by takové řešení:

a) bylo možné (z hlediska předpisů atd.)
b) co by na to říkali tramvajáci, kterým by na kolejích překážel autobus?

Napsal: 02.12.2006 13:12
od Absolut
ehm... nerad to ještě pitvám, ale upřímně při jakékoli nehodě kolem 100km/h sice pásy a airbagy pomůžou, ale výsledné zranění je pouze a jedině funkce náhody. Můžeš jet s alkáčem 150 a 2x se přetočit přes střechu a přežít se zlomenou rukou a taky můžeš v 80 bez vlastní viny umřít ani nevíš jak. Zapnuté pásy ve vyšších rychlostech mají jediný smysl a to, aby Ti airbag nezlomil vaz. Pásy jako ochrana před skutečným účinkem nehody mají význam tak do 40-60km/h podle typu vozidla (rozlišné deformační zóny vozidla).

Prostě jakékoli kecy o tom, co a jak konkrétně fyzikálně způsobilo nečí zranění / smrt ve vysoké rychlosti jsou jenom kecy. Soudní znalce a zákony máme proto, aby bylo možné stanovit důvod nehody a soud mohl určit viníka nehody. Bohužel výše trestu se pak odvíjí podle následků nehody, které jsou dost náhodné.

Jeden rok studia jsem trávil pod vedením soudního znalce z oboru dopravních nehod.

Napsal: 02.12.2006 13:12
od Honzík
Ahoj, věřím ti, protože nepoužít pásy a mít airbag je smrtelně nebezpečné. Bohužel existují tak hloupí lidi, že si myslí, že když mají airbag, tak se právě nemůžou připoutat. Idiocie nezná mezí. Kdyby byl Hlinka obyčejnej člověk, tak se žádné divadlo kolem toho neděje a rozhodně se to takhle v jeho prospěch neusislí. Miláček národa hald nesmí být poskvrněn.
DJ LA DÉFENSE píše:Byl jsem u pár crash testů, dělej si prdelky, je jen vidět tvoje nevědomost, to co popisuješ, jsou přesně zranění vlivem vystřelení airbagu a nepřipoutání, pokud nejsi připoután, airbag ti rozdrtí vnitřnosti. Přesně si to řekl. A vliv to mělo veliký. Děkuji, přesně si to popsal. Tim končim, protože o autech víš talíř...

Napsal: 02.12.2006 0:48
od DJ LA DÉFENSE
demon píše:Podle soudních znalců jel cca 103 km/h, alkohol byl vyloučen a použití bezpečnostních pásů by nemělo vliv na rozsah zranění. Smrt způsobily trhliny na plících a na plicní tepně, roztržená játra a slezina, poranění ledvin. Náraz mu zlámal žebra a vykloubil kyčel.
Tohle tvrdí znalci, ale já zapoměl, že ty jsi všeználek z banky a všechny tyhle soudní nuly hravě strčíš do kapsy.
Divim se, že to vůbec vyšetřovali, mohli se tě zeptat rovnou... :lol:
Byl jsem u pár crash testů, dělej si prdelky, je jen vidět tvoje nevědomost, to co popisuješ, jsou přesně zranění vlivem vystřelení airbagu a nepřipoutání, pokud nejsi připoután, airbag ti rozdrtí vnitřnosti. Přesně si to řekl. A vliv to mělo veliký. Děkuji, přesně si to popsal. Tim končim, protože o autech víš talíř...

Napsal: 01.12.2006 21:08
od Tom 11
DJ LA DÉFENSE píše:Nejel, jel 120 cca to za prvé. Za druhé chlastal, já v těch Varech byl a viděl jsem to tam, byl jsem tam se známým, který byl pozvaný. Bylo to zmanipulovaný, a jestli já jsem hovado?? Musím se smát ty hlupáku z dílen :lol: :lol: :lol:
No,nemáš náhodou fotky??? No,neviděl jsi i tu nehodu? Teď mi řekni kde jsi nebyl(co jsi neviděl),ale určitě není nic,co jsi neviděl. :lol:

Napsal: 01.12.2006 20:12
od jara
DJ LA DÉFENSE píše:P.S. Démonovi... Ještě jedna věc, ve 100 km/h, přivázanýho tě ten superb ochrání, jelikož ho měl v plný palbě, zraníš se, ale ne tak jako se dotrhal nebohej Hlinka. Měl určitě zbytkáč, letěl hafo hodně a nebyl uvázanej... to víš, jen neni příjemný připustit, že by část viny byla i na jeho straně...
Ten úsek znám, a nejezdí se tam 103 km/h ale 120 a víc... Tak radši už mlč...
jééééé ty asi znáš, jak se jezdí se zbytkáčem a také jak se překračuje rychlost. Já vím, že to znáš, když se s tím chlubíš. A jak tu situaci znáš??? Asi protože jsi tam už několikrát jel pod zbytkáčem a taktéž 103. A víš, že toto se tam stát nemůže. A protože se to stalo tak tam jel 120!!!! Co??

sorry ale začinám být alergickej na lidi, kteří všude byly a všechno znají. A je jich tady HAFO!!!!!

Napsal: 01.12.2006 18:13
od demon
DJ LA DÉFENSE píše:Nejel, jel 120 cca to za prvé. Za druhé chlastal, já v těch Varech byl a viděl jsem to tam, byl jsem tam se známým, který byl pozvaný. Bylo to zmanipulovaný, a jestli já jsem hovado?? Musím se smát ty hlupáku z dílen :lol: :lol: :lol:
Podle soudních znalců jel cca 103 km/h, alkohol byl vyloučen a použití bezpečnostních pásů by nemělo vliv na rozsah zranění. Smrt způsobily trhliny na plících a na plicní tepně, roztržená játra a slezina, poranění ledvin. Náraz mu zlámal žebra a vykloubil kyčel.
Tohle tvrdí znalci, ale já zapoměl, že ty jsi všeználek z banky a všechny tyhle soudní nuly hravě strčíš do kapsy.
Divim se, že to vůbec vyšetřovali, mohli se tě zeptat rovnou... :lol:

Napsal: 01.12.2006 17:55
od DJ LA DÉFENSE
P.S. Démonovi... Ještě jedna věc, ve 100 km/h, přivázanýho tě ten superb ochrání, jelikož ho měl v plný palbě, zraníš se, ale ne tak jako se dotrhal nebohej Hlinka. Měl určitě zbytkáč, letěl hafo hodně a nebyl uvázanej... to víš, jen neni příjemný připustit, že by část viny byla i na jeho straně...
Ten úsek znám, a nejezdí se tam 103 km/h ale 120 a víc... Tak radši už mlč...

Napsal: 01.12.2006 17:52
od DJ LA DÉFENSE
Yvona píše:...
Myslím, že hodnotit něco, kde člověk nebyl nemá smysl, přirovnávat to k Hlinkovi je ještě větší blbost (DJ La Defo tedy Martin KT). Určitě by nikdo nechtěl být v kůži toho řidiče, je dobré se vcítit i na stranu druhou.
...
Jen tvrdím, že to je divný, že to takhle dlouho trvá... Nic víc...

Napsal: 01.12.2006 17:49
od DJ LA DÉFENSE
demon píše:Tak to určitě víš taky to, že Hlinka nebyl viník nehody, neměl v krvi alkohol a jel o trapných 13 km/h rychleji než je povoleno... Ale to ty jsi věděl hned, že. Ty jsi normální hovado !!!
Fakt víš o většině věcí úplný ho... akorát tady do všecho blbě kecáš :!: :smt021

Ostatním normálním přispěvatelům se omlouvám za OT, ale už sem to fakt nevydržel...
Nejel, jel 120 cca to za prvé. Za druhé chlastal, já v těch Varech byl a viděl jsem to tam, byl jsem tam se známým, který byl pozvaný. Bylo to zmanipulovaný, a jestli já jsem hovado?? Musím se smát ty hlupáku z dílen :lol: :lol: :lol:

Grossák

Napsal: 01.12.2006 14:05
od Grossák
SSZ u Břevnoského kláštera má už stejně jako SSZ Plzeňská - Makovského územní rozhodnutí. Snad do týdne by mohlo nabýt právní moci, pokud se nikdo neodvolá. Výstavba se podle MF DNES předpokládá v lednu 2007. Viz archiv novinek na stránce http://preference.prazsketramvaje.cz. Není bez zajímavosti, že se signalizací se počítalo v návrhu rozpočtu už na rok 2004.

Napsal: 01.12.2006 13:20
od pawel
grossák: měl bych dotaz pro zasvěcence - jak to vypadá se SSZ břevnofský klášter? už 15 let je to tu o život a stále nic. teď se ale stala dost neuvěřitelná záležitost - po smrti chodce (cyklisty) na přechodu byla komunikace v krizovém místě (přechod, tram a auta z dolní bělohorské na BH) zúžena na 1 pruh v obou směrech. svíčky u hrobečku svítí dále..
místostarostka tvrdí, že stavba SSZ je na spadnutí, ale moc se mi tomu nechce věřit.

SSZ Plzěňská - Makovského

Napsal: 01.12.2006 13:02
od Grossák
Výstavba SSZ 6.153 Plzeňská - Makovského se blíží. Magistrát hl. m. Prahy vydal rozhodnutí o umístění stavby. Informaci uvádí úřední deska Magistrátu. SSZ bude v místě odbočení tramvají z Plzeňské ulice k sídlišti Řepy. Bude vybaveno tramvajovou detekcí a lze tedy předpokládat zavedení preference. V místě lze dosáhnout absolutní preference. Signalizace bude zřejmě v koordinaci se sousedním SSZ Plzeňská - Jeremiášova. Podle webu TSK bylo vypracování dopravního řešení zadáno firmě DIP Marek. Výstavbu lze očekávat na začátku roku 2007.

Napsal: 01.12.2006 11:39
od Yvona
Bohužel tamní úsek je pro tram dost nebezpečný, já mám zkušenost, že busík nás většinou pouští i když se na to nespoléhám. Kdyby tam byla SSZ, tak by se to nestalo. Praha vše řeší až po malérech, takže nejprve krev a kosti a pak skutky (česká klasika).
Myslím, že hodnotit něco, kde člověk nebyl nemá smysl, přirovnávat to k Hlinkovi je ještě větší blbost (DJ La Defo tedy Martin KT). Určitě by nikdo nechtěl být v kůži toho řidiče, je dobré se vcítit i na stranu druhou.
Busíky si tam dávají většinou pozor, protože vědí,že si řidič tram hlídá provoz z centra. Takovou mám já zkušenost a věřím, že nejsem jediná.
Myslím si, že kdyby si busák více hlídal také tu tramku a hrrrrr nemyslel na to, že má volný pruh, tak by se to zřejmě nestalo (většina busíků si to opravdu hlídá). Je dobré být opatrný i když jsme na přednosti, to známe každý, kdo řídí buď MHD či IAD.

Mimochodem, kdo se chce pobavit s busíkama, doporučuji si na pár minut stoupnout na Anděl k Jet-Setu a tam teprve poznáte, co je to přednost tram a bus.