Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jonáš

Příspěvek od Jonáš » 31.5.2005 17:42

Martin píše:Dalš krátkodobé výluky v červnu:
1) 1.6./2.6.+2.6/3.6 (vždy od 22.00 do 4.00)-výluka koleje ve smyčce Spojovací (ale které :?: ), linka 1 zkrácena na Vápenku
2) 11.6. (sobota) od 10.00 do 20.00-výluka úseku Vítězné nám.-Podbaba, linka 8 bude odkloněna na Červený vrch, NAD bude zajištěna pravidelnými autobusovými linkam, které zastaví v zastávce Lotyšská
3) 25.6.+26.6. (8-16)-navařování oblouků na křižovatce Palackého náměstí (výluka v úseku Výtoň-Pal. nám.), linky 3, 16 a 17 budou vedeny přes Albertov, linka 21 po dobu výluky nebude v provozu
1 má vnitřní kolej.

Martin

Příspěvek od Martin » 31.5.2005 17:25

Dalš krátkodobé výluky v červnu:
1) 1.6./2.6.+2.6/3.6 (vždy od 22.00 do 4.00)-výluka koleje ve smyčce Spojovací (ale které :?: ), linka 1 zkrácena na Vápenku
2) 11.6. (sobota) od 10.00 do 20.00-výluka úseku Vítězné nám.-Podbaba, linka 8 bude odkloněna na Červený vrch, NAD bude zajištěna pravidelnými autobusovými linkam, které zastaví v zastávce Lotyšská
3) 25.6.+26.6. (8-16)-navařování oblouků na křižovatce Palackého náměstí (výluka v úseku Výtoň-Pal. nám.), linky 3, 16 a 17 budou vedeny přes Albertov, linka 21 po dobu výluky nebude v provozu

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 29.5.2005 18:43

Aha, dík :wink:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 29.5.2005 18:32

Phabbey píše:Asi se budu ptát trochu hloupě:
Při výluce Balabenka - Hloubětín se má trať zatravňovat, je tomu tak? Má se zatravňovat/bude se rekonstruovat jenom úsek Balabenka - Vysočanská nebo i dál :?:
http://www.prazsketramvaje.cz/reko-sokolovska.html :lol:

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 29.5.2005 17:46

Asi se budu ptát trochu hloupě:
Při výluce Balabenka - Hloubětín se má trať zatravňovat, je tomu tak? Má se zatravňovat/bude se rekonstruovat jenom úsek Balabenka - Vysočanská nebo i dál :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.5.2005 16:05

Fotografie z víkendové výluky na stránkách http://www.tram9001.goo.cz

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 27.5.2005 18:08

6432 píše:Podle mě by potřeboval celkovou opravu Palackého most. Včera jsem tam jel tram, která to dost rozjela, řekl bych až na 40 km/h a bylo to jako když jedu na kole po hroudách hlíny... :cry: :cry:
Spíše Olšanská :wink: ,ale Palackého most je taky síla.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 27.5.2005 15:04

Podle mě by potřeboval celkovou opravu Palackého most. Včera jsem tam jel tram, která to dost rozjela, řekl bych až na 40 km/h a bylo to jako když jedu na kole po hroudách hlíny... :cry: :cry:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 24.5.2005 19:21

At žije flikování :roll:

Třeba TT Želivského - Vozovna Strašnice by potřebovala celkové reko. U Vinohradských hřbitovů se tramvaje pěkně naklánějí

Martin

Příspěvek od Martin » 24.5.2005 16:56

Poslední dobou fakt už není víkend, kdy by se něco nedělo... :shock: Hned tuto sobotu a neděli mezi 8. a 16. hodinou se chystá výluka úseku Želivského- Vozovna Strašnice kvůli opravě částí těchto mezních křižovatek (11-Vápenka, 19-Olšany, 26-objezd Korunní a Vršovicemi, bude vypravována i vozovnou Žižkov). NAD X-26 Želivského-Radošovická zajistí Hotliner.
Další dva víkendy pak obstará výluka v Korunní zejména kvůli výměně oblouků na křižovatce Korunní x Jičínská. Výluka potravá vždy už od pátků 3.6. a 10.6 do nedělních večerů. Linka 10 pojede přes Strašnice a Koh-i-noor (jedno pořadí i ze Žižkova), šestnáctka i v neděli ráno z Flory Vinohradskou a Bělehradskou na Otakarovu. Výluka bez NAD.
V sobotu 4.6. celý den se však do toho přidá navařování oblouků na Floře, bude vyloučen provoz na křižovatce. Pětka pojede ke hřbitovům kolem NNŽ, linka 11 bude rozdělena a dvě větve: 1) Spořilov-Otakarova-Spořilov (5 vlaků) a 2) Černokostelecká-Olšanské hř. (6 vlaků). Linka 16 bude ze Spojovací zkrácena na Olšany (4 vlaky). Nástupní pro linky 5, 11 a 16 u Strojimportu. Pouze v sobotu bude zavedena NAD X-11 Želivského-Nám. bří Synků (int. 7-10 minut), trasa po lince 11, dopravce DP.
Pokud jste se v tom ztratili tak jako já, nezoufejte
:D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 19.5.2005 15:46

Jenže ty dvě reko panelů,se přece jenom trochu víc ztratí v ročních součtech něž jedna dražší reko.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 19.5.2005 13:14

MOp píše: alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.
Pokud se pouziji zadlazbove panely (namisto dlazby, nebo asfaltu) jako jsou v Brne, tak je rychlost vymeny priblizne stejna jako u BKV. Estetika je podobna jako u BKV, ale z technickeho hlediska to ma vsechny kladne vlastnosi klasiky - mensi hlucnost, lepsi moznost opravy, lepsi rozlozeni hmotnosti projizdejiciho vozu (=mene propadu trati a lomu kolejnic). K tomu moznost vlozeni kolejoveho prejezdu behem jednodenni vyluky.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 19.5.2005 11:46

dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
Zrovinka včera jsem toto téma sáhodlouze rozebíral s povolaným človíčkem :lol: . Zjednodušeně tedy vychází toto: pokud již někde panely BKV jsou, je při rekonstrukci náhrada klasickým svrškem na pražcích ze zákrytem (dlažba, asfalt) cca 2x tak dražší než výměna za nové panely BKV. K tomu vsuvka, i když je náhrada klasickým svrškem dražší, ten by měl víceméně bez problémů (při dnešním stavu technologií) vydržet cca 30 let, což panely BKV ani náhodou.
No a při náhradě původní klasické konstrukce tratě, případně při novostavbě z panelů BKV jsou tyto cca 1,5 dražší než klasický svršek.
V této souvislosti je proto zarážející, že přeložka u Bulhara dostala dražší panely BKV.... Asi jich měly v panelárně moc :lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 19.5.2005 10:43

dušan píše:ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné
alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.

nevyhodou jak jiz bylo receno je esteticnost a jejich pomerne znacna hlucnost.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 19.5.2005 10:03

MOp píše:
dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..

kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..
ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné

Odpovědět