Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 12.5.2005 11:33

Mapl píše:
Martin píše:Mapl: výluka Náměstí bří Synků-Spořilov (21.5.-11.6.), oprava TT,TV
-11, 56 ukončeny na NBS (výst. Otakarova), v úseku Otakarova-Lešanská NAD X-11
(pokud skončí dříve výluka na Míráku, je možné, že se celý termín posune)
Informace je již staršího data, tak doufám, že nedošlo ke změnám :?

Děkuju, já to tam totiž znám,zajímá mne to a jak se tam budou otáčet?? :)
no to je velmi snadné, od Nuselských schodů pojede 11 vlevo na Otakarovu kde vysadí cestující, vpravo na Zámeckou, vpravo do nástupní NBS, vpravo na křižovatku, rovně na Nuselské schody

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 12.5.2005 6:52

Martin píše:Mapl: výluka Náměstí bří Synků-Spořilov (21.5.-11.6.), oprava TT,TV
-11, 56 ukončeny na NBS (výst. Otakarova), v úseku Otakarova-Lešanská NAD X-11
(pokud skončí dříve výluka na Míráku, je možné, že se celý termín posune)
Informace je již staršího data, tak doufám, že nedošlo ke změnám :?

Děkuju, já to tam totiž znám,zajímá mne to a jak se tam budou otáčet?? :)

Martin

Příspěvek od Martin » 11.5.2005 23:26

Mapl: výluka Náměstí bří Synků-Spořilov (21.5.-11.6.), oprava TT,TV
-11, 56 ukončeny na NBS (výst. Otakarova), v úseku Otakarova-Lešanská NAD X-11
(pokud skončí dříve výluka na Míráku, je možné, že se celý termín posune)
Informace je již staršího data, tak doufám, že nedošlo ke změnám :?

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 11.5.2005 20:45

Nevíte něco podrobnějšího o výluce Náměstí Bratří Synků- Spořilov? :D

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2391
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 28.4.2005 19:55

v pripade delsi vyluky bych byl pro, ale ted mi prijde dostacujici d-11. nez by si lidi onu 10 objevili, trvalo by to aspon 1-2 tydny...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluka Nám. Míru

Příspěvek od Martin Šubrt » 25.4.2005 9:07

Petr píše:Problém je v tom, že s touhle desítkou by na I.P.Pavlova nikdo nejel.... Zkoušelo se to před pár lety, při podobné výluce - tehdy však s linkou 16, vedenou ze Spojovací po lince 11 na Zvonařku. 11 praskala ve švech, 16 vozila vzduch :oops:
Problém je v tom, že nebyl dostatečně kvalitní informační systém, který by lidi na takovouhle linku poslal. Když přijedu na Pavlák metrem, nebo tramvajemi od Karláku a chci do okolí Korunní, na Floru, Želivského, tak tahle linka je pro mě určitě výhodnější než pěší cesta na metro na Mírák, či jízda jednu stanici náhradkou a docházka do Blanické. Totéž platí v opačném směru. Vazba Flora - IPP je nejsilnější, a když se lidem zdůrazní tato možnost přímého spojení přes Vinohradskou, využijí ji. Na IPP bydlím, a ta 10 po Vinohradské je přesně to, co i mě osobně hodně usnadní pohyb ve směru na východ Prahy.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2042
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluka Nám. Míru

Příspěvek od Petr » 22.4.2005 21:03

Martin Šubrt píše:Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací :-).
Problém je v tom, že s touhle desítkou by na I.P.Pavlova nikdo nejel.... Zkoušelo se to před pár lety, při podobné výluce - tehdy však s linkou 16, vedenou ze Spojovací po lince 11 na Zvonařku. 11 praskala ve švech, 16 vozila vzduch :oops:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluka Nám. Míru

Příspěvek od Martin Šubrt » 22.4.2005 14:33

Jonáš píše:Ani nevím proč :wink: , ale ta 10 po Vinohradské se mi moc líbí! :smt038
Děkuji za povzbuzení a pochvalu i v těchto odborných otázkách :wink: :D.

Jonáš

Re: Výluka Nám. Míru

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 12:42

Martin Šubrt píše:Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací :-).
Ani nevím proč :wink: , ale ta 10 po Vinohradské se mi moc líbí! :smt038

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluka Nám. Míru

Příspěvek od Martin Šubrt » 22.4.2005 12:07

Taky přidávám svůj návrh:
Linka číslo 4: Kotlářka - IPP - Otakarova
Linka číslo 6: Laurová - Karlovo nám. - Nádraží Braník
Linka číslo 10: Vozovna Kobylisy - Flora - Muzeum - Zvonařka
Linka číslo 16: Spojovací - Blanická - Čechovo nám.
Linky číslo 22, 23, 57 a 59 - objezd přes Otakarovu
Linka číslo 51 - objezd přes Otakarovu a Ruskou
Linka číslo 30: Sídliště Řepy - IPP - Zvonařka
Linka číslo 34 (sóla): Kubánské nám. - Blanická - Flora - Olšanské hřbitovy

Na návrhu DP se mi nelíbí ta linka 6, ale vzhledem k tomu oblouku na Otakarově, obsazenosti Zvonařky a nutnosti něco vést do Braníka, budiž.
Mop má skutečně hodně podceněný úsek IPP - Národní třída, i bez té linky 6 tam budou problémy, ale 1,5 linky je přímo strašně málo. Naopak ta 4 v 1/2 intervalu je dobrý nápad, jen by lidi řvali, kde mají druhou linku :-). Ale to by byl jejich problém. Mně se ale nevejde na Zvonařku ani jinam, takže jsem jí musel zavrhnout. Jinak Řepy se 4 a 9 v 1/2 intervalu není ve špičce problém, v sedle pak ale ano. Jonášova 23 je zajímavá, ale není důvod ke Koh-i-nooru vést 4 a 22, když spodem na Palačák jede i linka 7. Souběh 22 a 23 je tady důležitější, protože má větší vazbu k centru :-), takže nevadí, jak by vadil v jiných případech.

Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací :-).

Jonáš

Zvonařka a dvě linky tam!

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 8:19

Petr píše:Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na Zvonařce
Proto jsem na Zvonařce také dvě linky ukončil :wink:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2391
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 21.4.2005 17:52

u lidí od Smíchova a Podolí se asi očekává, že se při cestě na Vinohrady (10,16) přesunou do metra. zato od lidí, co jedou po 22 z újezda/národky do Vršovic, se přesun do metra konat nebude, protože ve Vršovicích žádné není. myslím tedy, že dp v rámco možností zvolil ještě nejlepší možnou variantu.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2042
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 21.4.2005 17:42

Z pohledu cestujícího je zatažení linky 6 do výluky nešťastným řešením - jí se totiž výluka prostě netýká. Proto možná stálo za úvahu linku 6 zrušit a přečíslovat jí na 36 (po dobu výluky), když už jí odkláním.
I názor na linku 4 v půleném intervalu chápu (nemusela se v té chvíli zavádět NTD), naopak linka 7 mohla celodenně končit na Kotlářce a tím by to bylo částečně vykompezované. Ani s BP by nebyl problém (již se to stalo několikrát), linka 9 by se odsunula na střední kolej a své BP by měla na Spojovací. Každopádně i za současného stavu v Ječné chybí 1,5 vlaku (linky 6 a 16).
Jonáš píše:Tak jakpak bych to vedl já?
Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na Zvonařce
Naposledy upravil(a) Petr dne 21.4.2005 17:45, celkem upraveno 1 x.

Jonáš

Chcete mě?

Příspěvek od Jonáš » 21.4.2005 17:40

pawel píše:už jsem chtěl něco napsat, ale prox to napsal za mě. řepy=zbytečnost, navíc problém s BP; ubrat 0,5 linky (6) versus ubrat celou (23) doopravdy rozdíl je...
A můj návrh? :cry:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2391
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 21.4.2005 17:34

už jsem chtěl něco napsat, ale prox to napsal za mě. řepy=zbytečnost, navíc problém s BP; ubrat 0,5 linky (6) versus ubrat celou (23) doopravdy rozdíl je...

Odpovědět