no to je velmi snadné, od Nuselských schodů pojede 11 vlevo na Otakarovu kde vysadí cestující, vpravo na Zámeckou, vpravo do nástupní NBS, vpravo na křižovatku, rovně na Nuselské schodyMapl píše:Martin píše:Mapl: výluka Náměstí bří Synků-Spořilov (21.5.-11.6.), oprava TT,TV
-11, 56 ukončeny na NBS (výst. Otakarova), v úseku Otakarova-Lešanská NAD X-11
(pokud skončí dříve výluka na Míráku, je možné, že se celý termín posune)
Informace je již staršího data, tak doufám, že nedošlo ke změnám
Děkuju, já to tam totiž znám,zajímá mne to a jak se tam budou otáčet??
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Martin píše:Mapl: výluka Náměstí bří Synků-Spořilov (21.5.-11.6.), oprava TT,TV
-11, 56 ukončeny na NBS (výst. Otakarova), v úseku Otakarova-Lešanská NAD X-11
(pokud skončí dříve výluka na Míráku, je možné, že se celý termín posune)
Informace je již staršího data, tak doufám, že nedošlo ke změnám
Děkuju, já to tam totiž znám,zajímá mne to a jak se tam budou otáčet??
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Problém je v tom, že nebyl dostatečně kvalitní informační systém, který by lidi na takovouhle linku poslal. Když přijedu na Pavlák metrem, nebo tramvajemi od Karláku a chci do okolí Korunní, na Floru, Želivského, tak tahle linka je pro mě určitě výhodnější než pěší cesta na metro na Mírák, či jízda jednu stanici náhradkou a docházka do Blanické. Totéž platí v opačném směru. Vazba Flora - IPP je nejsilnější, a když se lidem zdůrazní tato možnost přímého spojení přes Vinohradskou, využijí ji. Na IPP bydlím, a ta 10 po Vinohradské je přesně to, co i mě osobně hodně usnadní pohyb ve směru na východ Prahy.Petr píše:Problém je v tom, že s touhle desítkou by na I.P.Pavlova nikdo nejel.... Zkoušelo se to před pár lety, při podobné výluce - tehdy však s linkou 16, vedenou ze Spojovací po lince 11 na Zvonařku. 11 praskala ve švech, 16 vozila vzduch
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2042
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Problém je v tom, že s touhle desítkou by na I.P.Pavlova nikdo nejel.... Zkoušelo se to před pár lety, při podobné výluce - tehdy však s linkou 16, vedenou ze Spojovací po lince 11 na Zvonařku. 11 praskala ve švech, 16 vozila vzduchMartin Šubrt píše:Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Děkuji za povzbuzení a pochvalu i v těchto odborných otázkách .Jonáš píše:Ani nevím proč , ale ta 10 po Vinohradské se mi moc líbí!
Re: Výluka Nám. Míru
Ani nevím proč , ale ta 10 po Vinohradské se mi moc líbí!Martin Šubrt píše:Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Taky přidávám svůj návrh:
Linka číslo 4: Kotlářka - IPP - Otakarova
Linka číslo 6: Laurová - Karlovo nám. - Nádraží Braník
Linka číslo 10: Vozovna Kobylisy - Flora - Muzeum - Zvonařka
Linka číslo 16: Spojovací - Blanická - Čechovo nám.
Linky číslo 22, 23, 57 a 59 - objezd přes Otakarovu
Linka číslo 51 - objezd přes Otakarovu a Ruskou
Linka číslo 30: Sídliště Řepy - IPP - Zvonařka
Linka číslo 34 (sóla): Kubánské nám. - Blanická - Flora - Olšanské hřbitovy
Na návrhu DP se mi nelíbí ta linka 6, ale vzhledem k tomu oblouku na Otakarově, obsazenosti Zvonařky a nutnosti něco vést do Braníka, budiž.
Mop má skutečně hodně podceněný úsek IPP - Národní třída, i bez té linky 6 tam budou problémy, ale 1,5 linky je přímo strašně málo. Naopak ta 4 v 1/2 intervalu je dobrý nápad, jen by lidi řvali, kde mají druhou linku . Ale to by byl jejich problém. Mně se ale nevejde na Zvonařku ani jinam, takže jsem jí musel zavrhnout. Jinak Řepy se 4 a 9 v 1/2 intervalu není ve špičce problém, v sedle pak ale ano. Jonášova 23 je zajímavá, ale není důvod ke Koh-i-nooru vést 4 a 22, když spodem na Palačák jede i linka 7. Souběh 22 a 23 je tady důležitější, protože má větší vazbu k centru , takže nevadí, jak by vadil v jiných případech.
Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
Linka číslo 4: Kotlářka - IPP - Otakarova
Linka číslo 6: Laurová - Karlovo nám. - Nádraží Braník
Linka číslo 10: Vozovna Kobylisy - Flora - Muzeum - Zvonařka
Linka číslo 16: Spojovací - Blanická - Čechovo nám.
Linky číslo 22, 23, 57 a 59 - objezd přes Otakarovu
Linka číslo 51 - objezd přes Otakarovu a Ruskou
Linka číslo 30: Sídliště Řepy - IPP - Zvonařka
Linka číslo 34 (sóla): Kubánské nám. - Blanická - Flora - Olšanské hřbitovy
Na návrhu DP se mi nelíbí ta linka 6, ale vzhledem k tomu oblouku na Otakarově, obsazenosti Zvonařky a nutnosti něco vést do Braníka, budiž.
Mop má skutečně hodně podceněný úsek IPP - Národní třída, i bez té linky 6 tam budou problémy, ale 1,5 linky je přímo strašně málo. Naopak ta 4 v 1/2 intervalu je dobrý nápad, jen by lidi řvali, kde mají druhou linku . Ale to by byl jejich problém. Mně se ale nevejde na Zvonařku ani jinam, takže jsem jí musel zavrhnout. Jinak Řepy se 4 a 9 v 1/2 intervalu není ve špičce problém, v sedle pak ale ano. Jonášova 23 je zajímavá, ale není důvod ke Koh-i-nooru vést 4 a 22, když spodem na Palačák jede i linka 7. Souběh 22 a 23 je tady důležitější, protože má větší vazbu k centru , takže nevadí, jak by vadil v jiných případech.
Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
Zvonařka a dvě linky tam!
Proto jsem na Zvonařce také dvě linky ukončilPetr píše:Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na Zvonařce
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2042
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Z pohledu cestujícího je zatažení linky 6 do výluky nešťastným řešením - jí se totiž výluka prostě netýká. Proto možná stálo za úvahu linku 6 zrušit a přečíslovat jí na 36 (po dobu výluky), když už jí odkláním.
I názor na linku 4 v půleném intervalu chápu (nemusela se v té chvíli zavádět NTD), naopak linka 7 mohla celodenně končit na Kotlářce a tím by to bylo částečně vykompezované. Ani s BP by nebyl problém (již se to stalo několikrát), linka 9 by se odsunula na střední kolej a své BP by měla na Spojovací. Každopádně i za současného stavu v Ječné chybí 1,5 vlaku (linky 6 a 16).
I názor na linku 4 v půleném intervalu chápu (nemusela se v té chvíli zavádět NTD), naopak linka 7 mohla celodenně končit na Kotlářce a tím by to bylo částečně vykompezované. Ani s BP by nebyl problém (již se to stalo několikrát), linka 9 by se odsunula na střední kolej a své BP by měla na Spojovací. Každopádně i za současného stavu v Ječné chybí 1,5 vlaku (linky 6 a 16).
Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na ZvonařceJonáš píše:Tak jakpak bych to vedl já?
Naposledy upravil(a) Petr dne 21.4.2005 17:45, celkem upraveno 1 x.
Chcete mě?
A můj návrh?pawel píše:už jsem chtěl něco napsat, ale prox to napsal za mě. řepy=zbytečnost, navíc problém s BP; ubrat 0,5 linky (6) versus ubrat celou (23) doopravdy rozdíl je...