A proč objezdy? Nešlo by udělat pospojování linek?Martin.KT8D5 píše:Proč ne:
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Spojení
Proč ne:
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.
Re: Bludný kruh
Ale já Holešovice nešidim... Uberu jen jeden vůz a promiň, ale v tomto případně nevidim jak do toho zatáhnout linku 3, tu nikdo nezkrátí, ale odkloní.Jonáš píše:Ale Holešovice nejsou zase jen nějaká periferie. A ono se to ukáže po změně linkového vedení, neboť to bude vše jinak.Martin.KT8D5 píše:Já neřikám jen si obhajuju svoje, ale takhle je do toho zataženo co nejméně tras to šlo a objezdy nemám vůbec rád... a hlavně v těch Holešovicích nic nevyřeší dle mě teda...
Bludný kruh
Ale Holešovice nejsou zase jen nějaká periferie. A ono se to ukáže po změně linkového vedení, neboť to bude vše jinak.Martin.KT8D5 píše:Já neřikám jen si obhajuju svoje, ale takhle je do toho zataženo co nejméně tras to šlo a objezdy nemám vůbec rád... a hlavně v těch Holešovicích nic nevyřeší dle mě teda...
Re: PT
HJá neřikám jen si obhajuju svoje, ale takhle je do toho zataženo co nejméně tras to šlo a objezdy nemám vůbec rád... a hlavně v těch Holešovicích nic nevyřeší dle mě teda...Jonáš píše:Nevím, asi bych to udělal úplně jinak, než ty navrhuješ, ale musím si to v noci důkladně promyslet! A mám dojem, že jsem to už sem psal!Martin.KT8D5 píše:A kam s ní? Letos, no je možný, že zastaví provoz tramvají, ne že se začne hned opravovat...
Re: PT
A kam s ní? Letos, no je možný, že zastaví provoz tramvají, ne že se začne hned opravovat...Jonáš píše:Mám dojem, že ta výluka letos nebude, ale 3 Karlínem je krátkozraké řešení, i když nejlepší!Martin.KT8D5 píše:No ano, a?? Nevidím problém. Pokud ti jde o tu 3, tak stejně kam jí dát?? Navíc je to preferovaná linka ta pojede odklonem a nebude zkrácena. Nebo přidat linku ještě k tržnici? Ale kterou a jak?
Re: PT
Mám dojem, že ta výluka letos nebude, ale 3 Karlínem je krátkozraké řešení, i když nejlepší!Martin.KT8D5 píše:No ano, a?? Nevidím problém. Pokud ti jde o tu 3, tak stejně kam jí dát?? Navíc je to preferovaná linka ta pojede odklonem a nebude zkrácena. Nebo přidat linku ještě k tržnici? Ale kterou a jak?
Re: PT
No ano, a?? Nevidím problém. Pokud ti jde o tu 3, tak stejně kam jí dát?? Navíc je to preferovaná linka ta pojede odklonem a nebude zkrácena. Nebo přidat linku ještě k tržnici? Ale kterou a jak?Jonáš píše:Ale ta výluka má být minimálně 13 měsíců!Martin.KT8D5 píše:Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo linku 26 ve stanici Vltavská.
PT
Ale ta výluka má být minimálně 13 měsíců!Martin.KT8D5 píše:Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo linku 26 ve stanici Vltavská.
Vypravení mne ještě napadlo (a prosím moderátory ať to nechají jako samostaný příspěvek a nespojují to s níže uvedeným) je to pouze moje fikce a nevím na kolik je reálné, protože nedokážu odpočítat kolik vlaků by bylo potřeba na tyto objezdové trasy (Petře pokud by si mi mohl tedy prosím spočítat délky a počet vlaků, děkuji Ti), tak pouze tak nějak od oka zatím:
l. 1-Vokovice, Kobylisy 2xT
l. 3-Hloubětín, Pankrác 2xT, KT8D5
l. 12-Kobylisy, Motol 2xT
l. 14-Žižkov, Motol, Pankrác 2xT
l. 20-Pankrác, Motol 2xT
l. 25-Hloubětín, Kobylisy, Vokovice 2xT
l. 31-Žižkov, Kobylisy, Hlooubětín 2xT
l. 1-Vokovice, Kobylisy 2xT
l. 3-Hloubětín, Pankrác 2xT, KT8D5
l. 12-Kobylisy, Motol 2xT
l. 14-Žižkov, Motol, Pankrác 2xT
l. 20-Pankrác, Motol 2xT
l. 25-Hloubětín, Kobylisy, Vokovice 2xT
l. 31-Žižkov, Kobylisy, Hlooubětín 2xT
Výluky a jiná omezení
Tak nějak se nám otevřelo opět téma Libeňského mostu, jelikož skutečně možná dojde k zastavení provozu tramavjí na tomto mostě... Navrhuji opět diskusi o tom co by mohlo kam vést:
Moje tedy:
1-Petřiny-...-Strossmayerovo náměstí-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště
3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec
12-(Sídliště Barrandov)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště
15-zrušena (kapacita převedena na linku 25)
20-celodenně, celotýdně ukončena na Sídlišti Barrandov
25-Bílá Hora-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Kobylisy
31-Spojovací-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy
Dopravní opatření:
smyčka Výstaviště vnější kolej(+kdyby nestačila, tak ještě vnitřní kolej za výstupní zastávkou) linka 12 vybírání BP, linka 1 a 5 kolej vnitřní. Linka 1 BP Petřiny a linka 5 BP Olšanské Hřbitovy
smyčka Kobylisy vnější kolej linka 17 a 31 vnitřní linka 25
linka 17 BP Levského, linka 25 BP Bílá Hora, linka 31 BP Spojovací
smyčka Spojovací vnější kolej linka 31, vnitřní kolej linka 9 (BP si bude vybírat pouze ve smyčce Sídliště Řepy)
smyčka Sídliště Barrandov vnější kolej linka 20, prostřední linky 13 a 14, vnitřní kolej ve špičce linka 12
Moje poznámky a odůvodnění:
-linka 1 je odkloněna z Dělnické z důvodu obslužnosti Vltavské a Holešovic
-linka 3 je odkloněna Karlínem v důsledku zachování přímého spojení
-linka 12 je zkrácena na Smíchovské nádraží vzhledem ke své velice společné trase s linkou 14 a 20 tudíž prohození s linkou 20, navíc z Výstaviště na Barrandov jede linka 14.
-linka 15 je zrušena z důvodu, že linka 25 přebere její kapacitu a navíc stejně musí být ukončena linka 25 v Kobylisích
-linka 20 vysvětelno výše, co se týče polonocí, myslím, že Ropid by v tento moment mohl povolit přejezdy z linky 12, pro její zkrácenou trasu a nahražení 12 linkou 20. Pokud ne přejezdy by se ukoutečňovaly i nadále z linky 20 popřípadě linky 6.
-linka 25 přebírá kapacitu od linky 15 a je ve dvojcích případně KT a je odkloněna z dělnické opět kvůli obsluze Holešovic.
-linka 31 hradí linky 1, 15 a 25 v daných úsecích.
Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo liku 26 ve stanici Vltavská.
Moje tedy:
1-Petřiny-...-Strossmayerovo náměstí-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště
3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec
12-(Sídliště Barrandov)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště
15-zrušena (kapacita převedena na linku 25)
20-celodenně, celotýdně ukončena na Sídlišti Barrandov
25-Bílá Hora-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Kobylisy
31-Spojovací-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy
Dopravní opatření:
smyčka Výstaviště vnější kolej(+kdyby nestačila, tak ještě vnitřní kolej za výstupní zastávkou) linka 12 vybírání BP, linka 1 a 5 kolej vnitřní. Linka 1 BP Petřiny a linka 5 BP Olšanské Hřbitovy
smyčka Kobylisy vnější kolej linka 17 a 31 vnitřní linka 25
linka 17 BP Levského, linka 25 BP Bílá Hora, linka 31 BP Spojovací
smyčka Spojovací vnější kolej linka 31, vnitřní kolej linka 9 (BP si bude vybírat pouze ve smyčce Sídliště Řepy)
smyčka Sídliště Barrandov vnější kolej linka 20, prostřední linky 13 a 14, vnitřní kolej ve špičce linka 12
Moje poznámky a odůvodnění:
-linka 1 je odkloněna z Dělnické z důvodu obslužnosti Vltavské a Holešovic
-linka 3 je odkloněna Karlínem v důsledku zachování přímého spojení
-linka 12 je zkrácena na Smíchovské nádraží vzhledem ke své velice společné trase s linkou 14 a 20 tudíž prohození s linkou 20, navíc z Výstaviště na Barrandov jede linka 14.
-linka 15 je zrušena z důvodu, že linka 25 přebere její kapacitu a navíc stejně musí být ukončena linka 25 v Kobylisích
-linka 20 vysvětelno výše, co se týče polonocí, myslím, že Ropid by v tento moment mohl povolit přejezdy z linky 12, pro její zkrácenou trasu a nahražení 12 linkou 20. Pokud ne přejezdy by se ukoutečňovaly i nadále z linky 20 popřípadě linky 6.
-linka 25 přebírá kapacitu od linky 15 a je ve dvojcích případně KT a je odkloněna z dělnické opět kvůli obsluze Holešovic.
-linka 31 hradí linky 1, 15 a 25 v daných úsecích.
Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo liku 26 ve stanici Vltavská.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10236
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: stromy
Na auta jsou podzemní popř. patrové garáže a ne ex. tramvajové pásy. Trochu zeleně je lepší než naskládáný gumokola.Martin.KT8D5 píše:Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
Re: stromy
Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
stromy
Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.