1 má vnitřní kolej.Martin píše:Dalš krátkodobé výluky v červnu:
1) 1.6./2.6.+2.6/3.6 (vždy od 22.00 do 4.00)-výluka koleje ve smyčce Spojovací (ale které ), linka 1 zkrácena na Vápenku
2) 11.6. (sobota) od 10.00 do 20.00-výluka úseku Vítězné nám.-Podbaba, linka 8 bude odkloněna na Červený vrch, NAD bude zajištěna pravidelnými autobusovými linkam, které zastaví v zastávce Lotyšská
3) 25.6.+26.6. (8-16)-navařování oblouků na křižovatce Palackého náměstí (výluka v úseku Výtoň-Pal. nám.), linky 3, 16 a 17 budou vedeny přes Albertov, linka 21 po dobu výluky nebude v provozu
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Dalš krátkodobé výluky v červnu:
1) 1.6./2.6.+2.6/3.6 (vždy od 22.00 do 4.00)-výluka koleje ve smyčce Spojovací (ale které ), linka 1 zkrácena na Vápenku
2) 11.6. (sobota) od 10.00 do 20.00-výluka úseku Vítězné nám.-Podbaba, linka 8 bude odkloněna na Červený vrch, NAD bude zajištěna pravidelnými autobusovými linkam, které zastaví v zastávce Lotyšská
3) 25.6.+26.6. (8-16)-navařování oblouků na křižovatce Palackého náměstí (výluka v úseku Výtoň-Pal. nám.), linky 3, 16 a 17 budou vedeny přes Albertov, linka 21 po dobu výluky nebude v provozu
1) 1.6./2.6.+2.6/3.6 (vždy od 22.00 do 4.00)-výluka koleje ve smyčce Spojovací (ale které ), linka 1 zkrácena na Vápenku
2) 11.6. (sobota) od 10.00 do 20.00-výluka úseku Vítězné nám.-Podbaba, linka 8 bude odkloněna na Červený vrch, NAD bude zajištěna pravidelnými autobusovými linkam, které zastaví v zastávce Lotyšská
3) 25.6.+26.6. (8-16)-navařování oblouků na křižovatce Palackého náměstí (výluka v úseku Výtoň-Pal. nám.), linky 3, 16 a 17 budou vedeny přes Albertov, linka 21 po dobu výluky nebude v provozu
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
http://www.prazsketramvaje.cz/reko-sokolovska.htmlPhabbey píše:Asi se budu ptát trochu hloupě:
Při výluce Balabenka - Hloubětín se má trať zatravňovat, je tomu tak? Má se zatravňovat/bude se rekonstruovat jenom úsek Balabenka - Vysočanská nebo i dál
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Fotografie z víkendové výluky na stránkách http://www.tram9001.goo.cz
Poslední dobou fakt už není víkend, kdy by se něco nedělo... Hned tuto sobotu a neděli mezi 8. a 16. hodinou se chystá výluka úseku Želivského- Vozovna Strašnice kvůli opravě částí těchto mezních křižovatek (11-Vápenka, 19-Olšany, 26-objezd Korunní a Vršovicemi, bude vypravována i vozovnou Žižkov). NAD X-26 Želivského-Radošovická zajistí Hotliner.
Další dva víkendy pak obstará výluka v Korunní zejména kvůli výměně oblouků na křižovatce Korunní x Jičínská. Výluka potravá vždy už od pátků 3.6. a 10.6 do nedělních večerů. Linka 10 pojede přes Strašnice a Koh-i-noor (jedno pořadí i ze Žižkova), šestnáctka i v neděli ráno z Flory Vinohradskou a Bělehradskou na Otakarovu. Výluka bez NAD.
V sobotu 4.6. celý den se však do toho přidá navařování oblouků na Floře, bude vyloučen provoz na křižovatce. Pětka pojede ke hřbitovům kolem NNŽ, linka 11 bude rozdělena a dvě větve: 1) Spořilov-Otakarova-Spořilov (5 vlaků) a 2) Černokostelecká-Olšanské hř. (6 vlaků). Linka 16 bude ze Spojovací zkrácena na Olšany (4 vlaky). Nástupní pro linky 5, 11 a 16 u Strojimportu. Pouze v sobotu bude zavedena NAD X-11 Želivského-Nám. bří Synků (int. 7-10 minut), trasa po lince 11, dopravce DP.
Pokud jste se v tom ztratili tak jako já, nezoufejte
Další dva víkendy pak obstará výluka v Korunní zejména kvůli výměně oblouků na křižovatce Korunní x Jičínská. Výluka potravá vždy už od pátků 3.6. a 10.6 do nedělních večerů. Linka 10 pojede přes Strašnice a Koh-i-noor (jedno pořadí i ze Žižkova), šestnáctka i v neděli ráno z Flory Vinohradskou a Bělehradskou na Otakarovu. Výluka bez NAD.
V sobotu 4.6. celý den se však do toho přidá navařování oblouků na Floře, bude vyloučen provoz na křižovatce. Pětka pojede ke hřbitovům kolem NNŽ, linka 11 bude rozdělena a dvě větve: 1) Spořilov-Otakarova-Spořilov (5 vlaků) a 2) Černokostelecká-Olšanské hř. (6 vlaků). Linka 16 bude ze Spojovací zkrácena na Olšany (4 vlaky). Nástupní pro linky 5, 11 a 16 u Strojimportu. Pouze v sobotu bude zavedena NAD X-11 Želivského-Nám. bří Synků (int. 7-10 minut), trasa po lince 11, dopravce DP.
Pokud jste se v tom ztratili tak jako já, nezoufejte
Pokud se pouziji zadlazbove panely (namisto dlazby, nebo asfaltu) jako jsou v Brne, tak je rychlost vymeny priblizne stejna jako u BKV. Estetika je podobna jako u BKV, ale z technickeho hlediska to ma vsechny kladne vlastnosi klasiky - mensi hlucnost, lepsi moznost opravy, lepsi rozlozeni hmotnosti projizdejiciho vozu (=mene propadu trati a lomu kolejnic). K tomu moznost vlozeni kolejoveho prejezdu behem jednodenni vyluky.MOp píše: alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Zrovinka včera jsem toto téma sáhodlouze rozebíral s povolaným človíčkem . Zjednodušeně tedy vychází toto: pokud již někde panely BKV jsou, je při rekonstrukci náhrada klasickým svrškem na pražcích ze zákrytem (dlažba, asfalt) cca 2x tak dražší než výměna za nové panely BKV. K tomu vsuvka, i když je náhrada klasickým svrškem dražší, ten by měl víceméně bez problémů (při dnešním stavu technologií) vydržet cca 30 let, což panely BKV ani náhodou.dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
No a při náhradě původní klasické konstrukce tratě, případně při novostavbě z panelů BKV jsou tyto cca 1,5 dražší než klasický svršek.
V této souvislosti je proto zarážející, že přeložka u Bulhara dostala dražší panely BKV.... Asi jich měly v panelárně moc
alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.dušan píše:ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné
nevyhodou jak jiz bylo receno je esteticnost a jejich pomerne znacna hlucnost.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?MOp píše:no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné