Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2027
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petr » 02.2.2023 13:52

Adam108 píše:
02.2.2023 11:07
Při pohledu na fotky z výluky na Malé Straně jsem trochu zmatený. Nerozkopává se náhodou to, co se opravovalo v roce 2018? Tehdy tam byla výluka podobného rozsahu. Nebo to už po 5 letech dožilo?
Nerozkopává. Tehdy se lokálně měnily některé oblouky a kompletně splítka i s částečnou změnou polohy a poloměru oblouků z náměstí do splítky. Letos se mění to, co se neměnilo tehdy. Trať byla rekonstruována na tři etapy: 1995 Malostranská-Malostranské náměstí, 2001 (Újezd-Hellichova a 2002 Hellichova - Malostranské náměstí. Takže letos se mění 28 let staré železo v Letenské a přidá se spousta úseku v Karmelitské, kterým je také 22 (21) let...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6605
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 02.2.2023 11:25

Podobného rozsahu ne, tehdy to byl necelý měsíc, teď se do toho jde víc zgruntu.

Adam108
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 01.1.2014 18:29

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Adam108 » 02.2.2023 11:07

Při pohledu na fotky z výluky na Malé Straně jsem trochu zmatený. Nerozkopává se náhodou to, co se opravovalo v roce 2018? Tehdy tam byla výluka podobného rozsahu. Nebo to už po 5 letech dožilo?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3796
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 29.1.2023 15:11

kruťák píše:
27.1.2023 19:21
Odkud máš tu informaci? Není to od agentury JPP-ŘT?
Ano, je to agentura JPP, ale jiné oddělení. Není to ŘT, ale OJŘ @3667

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4840
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 28.1.2023 14:32

Karosák píše:
27.1.2023 4:51
Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně :devilsmokin
Jelikož před vozovnou bude další zastávka pro vyjíždějící vlaky, tak takhle by to nešlo, to by v tom kaštánci měli bordel. A pak taky hlavně světla svatá a couvání z protisměru a a a vůbec, šílíš, kde žiješ? :D
Nehledě na to, že zastávka před vozovnou by byla "smyčka bez wc a vody", to přece nejde, aby švec nechal tramvaj postávat jen tak na ulici a šel do vozovny na kafe. #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10128
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 27.1.2023 20:30

Kruták: Na druhou stranu moc dobře víme, jak fungují dvě linky na jedné koleji....

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3149
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 27.1.2023 19:21

Odkud máš tu informaci? Není to od agentury JPP-ŘT?
Podle slov pana technického ředitele z tiskovky o výlukách, kde se dokonce přímo na tohle někdo ptal, mají na DŠ končit 20 i 26, kvůli čemuž se mají upravit jř, aby to vycházelo.
Navíc ukončení jedné linky na Červeňáku by jistě nedovolil radní pro dopravu na Praze 6 8-)

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 233
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jenda1989 » 27.1.2023 18:24

Karosák píše:
27.1.2023 4:51
Nic se nepodjede, 20 na Šárku ani nedojede. Bude do otevření Dědiny tábořit na Červeném Vrchu. Kaštani mají smůlu. Komu nestačí 26, může využít 225, pokud se ten štrůdl vůbec pohne. Ikdyž ono 26 otáčená přes vozovnu Vokovice v době zátahů taky čertví, kdy se prokouše hadem zatahujících vlaků doplňujících písek apod. Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně :devilsmokin

A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco [-o< ](*,)
Tomu se říká přestupní uzel po česku.
l.č. 20 ukončená na Červeném Vrchu a autobusy jedoucí z konečné Nádraží Veleslavín.

Gratuluji!!!!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3796
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 27.1.2023 4:51

Nic se nepodjede, 20 na Šárku ani nedojede. Bude do otevření Dědiny tábořit na Červeném Vrchu. Kaštani mají smůlu. Komu nestačí 26, může využít 225, pokud se ten štrůdl vůbec pohne. Ikdyž ono 26 otáčená přes vozovnu Vokovice v době zátahů taky čertví, kdy se prokouše hadem zatahujících vlaků doplňujících písek apod. Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně :devilsmokin

A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco [-o< ](*,)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3149
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 26.1.2023 20:48

Kdepak, strašně to hoří. Sice to 70 let nikomu nevadilo, ale teď jde o každou minutu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3988
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 26.1.2023 20:35

Ta smyčka se měla redukovat při stavbě prodloužení trati, ale čekal jsem, že až na konec.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2450
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Proxy » 26.1.2023 19:54

Jenda1989 píše:
26.1.2023 19:19
Ekoteroristi by se za to co se díky nim stane po rekonstrukci se smyčkou Divoká Šárka měli pozavírat a od dveří by se mněl zahodit klíč.

Už totiž v barvách vidím jak se l.č. 20 a 26 otáčí na jedné koleji a podjetí se vůbec nestane!!!
Nevím jak provoz na vnější koleji může mít vliv na CHKO Divoká Šárka?
Jací ekoteroristé? Celá smyčka Divoká Šárka se nachází v přírodním parku Šárka - Lysolaje. V celém parku se normálně staví. Stačí se podívat na mapy.cz

https://mapy.cz/s/pubabesohe

Ochranu území nestanovuje nějaký milovník přírody, ale ministerstvo životního prostředí.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 233
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jenda1989 » 26.1.2023 19:19

von Špilberk píše:
26.1.2023 15:53
Už ne jen první pololetí, ale celý rok:
Pražský dopravní podnik představil plán rekonstrukcí a staveb tramvajových tratí v roce 2023
https://dopravacek.eu/2023/01/20/prazsk ... roce-2023/
Ekoteroristi by se za to co se díky nim stane po rekonstrukci se smyčkou Divoká Šárka měli pozavírat a od dveří by se mněl zahodit klíč.

Už totiž v barvách vidím jak se l.č. 20 a 26 otáčí na jedné koleji a podjetí se vůbec nestane!!!
Nevím jak provoz na vnější koleji může mít vliv na CHKO Divoká Šárka?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4413
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 26.1.2023 15:53

Už ne jen první pololetí, ale celý rok:
Pražský dopravní podnik představil plán rekonstrukcí a staveb tramvajových tratí v roce 2023
https://dopravacek.eu/2023/01/20/prazsk ... roce-2023/

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 303
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Syrda » 19.1.2023 13:07

Co v přehledu není - smyčka Divoká Šárka
https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... tail/16489

Odpovědět