Jejda

Moderátor: TRAM-FÓRUM
Nerozkopává. Tehdy se lokálně měnily některé oblouky a kompletně splítka i s částečnou změnou polohy a poloměru oblouků z náměstí do splítky. Letos se mění to, co se neměnilo tehdy. Trať byla rekonstruována na tři etapy: 1995 Malostranská-Malostranské náměstí, 2001 (Újezd-Hellichova a 2002 Hellichova - Malostranské náměstí. Takže letos se mění 28 let staré železo v Letenské a přidá se spousta úseku v Karmelitské, kterým je také 22 (21) let...
Jelikož před vozovnou bude další zastávka pro vyjíždějící vlaky, tak takhle by to nešlo, to by v tom kaštánci měli bordel. A pak taky hlavně světla svatá a couvání z protisměru a a a vůbec, šílíš, kde žiješ?
Tomu se říká přestupní uzel po česku.Karosák píše: ↑27.1.2023 4:51Nic se nepodjede, 20 na Šárku ani nedojede. Bude do otevření Dědiny tábořit na Červeném Vrchu. Kaštani mají smůlu. Komu nestačí 26, může využít 225, pokud se ten štrůdl vůbec pohne. Ikdyž ono 26 otáčená přes vozovnu Vokovice v době zátahů taky čertví, kdy se prokouše hadem zatahujících vlaků doplňujících písek apod. Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně![]()
A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco![]()
![]()
Jací ekoteroristé? Celá smyčka Divoká Šárka se nachází v přírodním parku Šárka - Lysolaje. V celém parku se normálně staví. Stačí se podívat na mapy.czJenda1989 píše: ↑26.1.2023 19:19Ekoteroristi by se za to co se díky nim stane po rekonstrukci se smyčkou Divoká Šárka měli pozavírat a od dveří by se mněl zahodit klíč.
Už totiž v barvách vidím jak se l.č. 20 a 26 otáčí na jedné koleji a podjetí se vůbec nestane!!!
Nevím jak provoz na vnější koleji může mít vliv na CHKO Divoká Šárka?