Ale ta výluka má být minimálně 13 měsíců!Martin.KT8D5 píše:Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo linku 26 ve stanici Vltavská.
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
PT
Vypravení mne ještě napadlo (a prosím moderátory ať to nechají jako samostaný příspěvek a nespojují to s níže uvedeným) je to pouze moje fikce a nevím na kolik je reálné, protože nedokážu odpočítat kolik vlaků by bylo potřeba na tyto objezdové trasy (Petře pokud by si mi mohl tedy prosím spočítat délky a počet vlaků, děkuji Ti), tak pouze tak nějak od oka zatím:
l. 1-Vokovice, Kobylisy 2xT
l. 3-Hloubětín, Pankrác 2xT, KT8D5
l. 12-Kobylisy, Motol 2xT
l. 14-Žižkov, Motol, Pankrác 2xT
l. 20-Pankrác, Motol 2xT
l. 25-Hloubětín, Kobylisy, Vokovice 2xT
l. 31-Žižkov, Kobylisy, Hlooubětín 2xT
l. 1-Vokovice, Kobylisy 2xT
l. 3-Hloubětín, Pankrác 2xT, KT8D5
l. 12-Kobylisy, Motol 2xT
l. 14-Žižkov, Motol, Pankrác 2xT
l. 20-Pankrác, Motol 2xT
l. 25-Hloubětín, Kobylisy, Vokovice 2xT
l. 31-Žižkov, Kobylisy, Hlooubětín 2xT
Výluky a jiná omezení
Tak nějak se nám otevřelo opět téma Libeňského mostu, jelikož skutečně možná dojde k zastavení provozu tramavjí na tomto mostě... Navrhuji opět diskusi o tom co by mohlo kam vést:
Moje tedy:
1-Petřiny-...-Strossmayerovo náměstí-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště
3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec
12-(Sídliště Barrandov)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště
15-zrušena (kapacita převedena na linku 25)
20-celodenně, celotýdně ukončena na Sídlišti Barrandov
25-Bílá Hora-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Kobylisy
31-Spojovací-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy
Dopravní opatření:
smyčka Výstaviště vnější kolej(+kdyby nestačila, tak ještě vnitřní kolej za výstupní zastávkou) linka 12 vybírání BP, linka 1 a 5 kolej vnitřní. Linka 1 BP Petřiny a linka 5 BP Olšanské Hřbitovy
smyčka Kobylisy vnější kolej linka 17 a 31 vnitřní linka 25
linka 17 BP Levského, linka 25 BP Bílá Hora, linka 31 BP Spojovací
smyčka Spojovací vnější kolej linka 31, vnitřní kolej linka 9 (BP si bude vybírat pouze ve smyčce Sídliště Řepy)
smyčka Sídliště Barrandov vnější kolej linka 20, prostřední linky 13 a 14, vnitřní kolej ve špičce linka 12
Moje poznámky a odůvodnění:
-linka 1 je odkloněna z Dělnické z důvodu obslužnosti Vltavské a Holešovic
-linka 3 je odkloněna Karlínem v důsledku zachování přímého spojení
-linka 12 je zkrácena na Smíchovské nádraží vzhledem ke své velice společné trase s linkou 14 a 20 tudíž prohození s linkou 20, navíc z Výstaviště na Barrandov jede linka 14.
-linka 15 je zrušena z důvodu, že linka 25 přebere její kapacitu a navíc stejně musí být ukončena linka 25 v Kobylisích
-linka 20 vysvětelno výše, co se týče polonocí, myslím, že Ropid by v tento moment mohl povolit přejezdy z linky 12, pro její zkrácenou trasu a nahražení 12 linkou 20. Pokud ne přejezdy by se ukoutečňovaly i nadále z linky 20 popřípadě linky 6.
-linka 25 přebírá kapacitu od linky 15 a je ve dvojcích případně KT a je odkloněna z dělnické opět kvůli obsluze Holešovic.
-linka 31 hradí linky 1, 15 a 25 v daných úsecích.
Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo liku 26 ve stanici Vltavská.
Moje tedy:
1-Petřiny-...-Strossmayerovo náměstí-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště
3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec
12-(Sídliště Barrandov)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště
15-zrušena (kapacita převedena na linku 25)
20-celodenně, celotýdně ukončena na Sídlišti Barrandov
25-Bílá Hora-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Kobylisy
31-Spojovací-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy
Dopravní opatření:
smyčka Výstaviště vnější kolej(+kdyby nestačila, tak ještě vnitřní kolej za výstupní zastávkou) linka 12 vybírání BP, linka 1 a 5 kolej vnitřní. Linka 1 BP Petřiny a linka 5 BP Olšanské Hřbitovy
smyčka Kobylisy vnější kolej linka 17 a 31 vnitřní linka 25
linka 17 BP Levského, linka 25 BP Bílá Hora, linka 31 BP Spojovací
smyčka Spojovací vnější kolej linka 31, vnitřní kolej linka 9 (BP si bude vybírat pouze ve smyčce Sídliště Řepy)
smyčka Sídliště Barrandov vnější kolej linka 20, prostřední linky 13 a 14, vnitřní kolej ve špičce linka 12
Moje poznámky a odůvodnění:
-linka 1 je odkloněna z Dělnické z důvodu obslužnosti Vltavské a Holešovic
-linka 3 je odkloněna Karlínem v důsledku zachování přímého spojení
-linka 12 je zkrácena na Smíchovské nádraží vzhledem ke své velice společné trase s linkou 14 a 20 tudíž prohození s linkou 20, navíc z Výstaviště na Barrandov jede linka 14.
-linka 15 je zrušena z důvodu, že linka 25 přebere její kapacitu a navíc stejně musí být ukončena linka 25 v Kobylisích
-linka 20 vysvětelno výše, co se týče polonocí, myslím, že Ropid by v tento moment mohl povolit přejezdy z linky 12, pro její zkrácenou trasu a nahražení 12 linkou 20. Pokud ne přejezdy by se ukoutečňovaly i nadále z linky 20 popřípadě linky 6.
-linka 25 přebírá kapacitu od linky 15 a je ve dvojcích případně KT a je odkloněna z dělnické opět kvůli obsluze Holešovic.
-linka 31 hradí linky 1, 15 a 25 v daných úsecích.
Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo liku 26 ve stanici Vltavská.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10132
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: stromy
Na auta jsou podzemní popř. patrové garáže a ne ex. tramvajové pásy. Trochu zeleně je lepší než naskládáný gumokola.Martin.KT8D5 píše:Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
Re: stromy
Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
stromy
Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
Bohužel je to tak. V těchto místech dnes definitivně dělníci odstraní poslední zbytky kolejí.Marek Bělor píše:Přesně v tomto místě se tramvajové koleje ruší.
Jen připomínám, že se jedná o ulici Antala Staška mezi ulicí Poláčkova a Na krčské stráni.
Takové záběry jsem pořizoval s velikou lítostí, avšak konečně začíná etapa kultivizace této třídy. Škoda jen, že součastí není obnova tramvajového provozu.
Fota mám na webu..
Re: TT Zelený Pruh
dekuji za info, jiz se to zde probiralo. paklize se to podari a pocasi se umoudri, dnes se tam vypravim..Křemenáč píše:Zdravím, možná je už pozdě - ale ve středu večer jsem v ulici Zelený Pruh před nově budovanou kancelářskou budovou Budějovická alej viděl odkryté tramvajové koleje, které tam byly zality v asfaltu pěknou řádku let....
TT Zelený Pruh
Zdravím, možná je už pozdě - ale ve středu večer jsem v ulici Zelený Pruh před nově budovanou kancelářskou budovou Budějovická alej viděl odkryté tramvajové koleje, které tam byly zality v asfaltu pěknou řádku let...
A vypadaly jako nové. Bohužel jsem u sebe něměl foťák, ale kdyby měl někdo cestu kolem, tak to stojí za snímek
Jen vyjet tramvaje...
A vypadaly jako nové. Bohužel jsem u sebe něměl foťák, ale kdyby měl někdo cestu kolem, tak to stojí za snímek
Jen vyjet tramvaje...
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas
Souhlasím s Martinem KT8D5kou, doufám, že nebude trvat dlouho a torzo zmizí úplně celé. Taky by mohli rekonstruovat ulici Antala Staška, to co tam je teď už není ani 4. třída. Když tam jedu busem tak je to jako na trakaři.