Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1546
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Radek » 20.6.2024 19:37

Už se dostávají ven JŘ na léto, tak sepíšu:
1,7,12,19,25 - jako teď
27 - jako teď a přes Tržnici
9 - standardní interval a trasa Řepy-Lazarská, dále jako 3 Braník/Modřany
5 - Slivenec - Knížecí - Národní třída - Lazarská - jako 14 směr Spořilov
6 - Kubánské nám - Dvorce
16 - celotýdenně Řepy
24 - Vozovna Kobylisy - Palmovka
29 - Spojovací - Bílá labuť - Kobylisy (pásmování)
34 - Libeńský most - Špejchar
39 - Kotlářka - Vodičkova
dále linky mezi Andělem a Plzeňkou přes Knížecí a 19 obousměrně přes Otakarovu.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6714
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 21.2.2024 22:46

pawel píše:
21.2.2024 22:10
demon: Tuhle trasu skutečně někdo jezdí tramvají zadem přes Strašnickou? Něco ve smyslu Špitálská-Ostrčilovo nám.? Maximálně jednotky cestujících. Strašnice-Výtoň je daleko silnější vazba, stačí se někdy projet. Ale uznávám, taková tragédie ten jeden přestup není. Jen to neustálé kvedlání nedělá tramvajím úplně dobré jméno.
No pořád lepší než to jezdit navrhovanou 14...
Strašnice - Výtoň stále zvládá 7 bez přestupu, o tom asi není sporu. Někdy to jezdim. Často...
Změna je život, život je změna. No problem

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2387
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od pawel » 21.2.2024 22:10

demon: Tuhle trasu skutečně někdo jezdí tramvají zadem přes Strašnickou? Něco ve smyslu Špitálská-Ostrčilovo nám.? Maximálně jednotky cestujících. Strašnice-Výtoň je daleko silnější vazba, stačí se někdy projet. Ale uznávám, taková tragédie ten jeden přestup není. Jen to neustálé kvedlání nedělá tramvajím úplně dobré jméno.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 20.2.2024 21:52

Demon: Vysočany a Palmovka na to mají 14 :D Fanoušci podzemí zase metro + tram, ale to je spíš rýpavá :-)

Model 7 do Vysočan je už vyzkoušený od roku 2002 :-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6714
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 20.2.2024 21:28

pawel píše:
20.2.2024 20:00
A všech, co jezdí z oblasti Solidarity za Synkáč nebo pak s přestupem třeba do Podolí. Není jich až tak málo. Ale je fakt, že pro bezpřestupovou cestu na Anděl zůstává 16, což ovšem zase žene další lidi do Ječné.
A naopak pomůže těm, co jedou z oblasti Vysočan, Palmovky a Žižkova za Synkáč...
Za mě z dopravního pohledu šul nul a z provozního ušetřených 6 KT.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2387
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od pawel » 20.2.2024 20:00

Karosák píše:
12.2.2024 20:35

Prohození 7 a 19 se dotkne jen těch, kteří chtějí z Pankráce do Libně.
A všech, co jezdí z oblasti Solidarity za Synkáč nebo pak s přestupem třeba do Podolí. Není jich až tak málo. Ale je fakt, že pro bezpřestupovou cestu na Anděl zůstává 16, což ovšem zase žene další lidi do Ječné.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4088
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 15.2.2024 19:52

Tím chci říct, že ze dvou linek napříč městem se stane jedna linka superdlouhá a druhá krátká, která ji kromě několika zastávek na konci kopíruje.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3860
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 12.2.2024 20:35

Poznámce, že je 19 na Depo "do nikam" nerozumím. To je jako tvrdit, že dnešní 7 je od Otakarovy na Depo do nikam... 8-[
Prohození 7 a 19 se dotkne jen těch, kteří chtějí z Pankráce do Libně. A kolik takových je? Vzhledem k okolnostem mi to přijde jako poměrně bezbolestné řešení...
Á propos - já nemám indice k tomu, že 1 a 27 bude přejezdová. 27 BP v Braníku, víkendy na Libuši (obě výstupní jsou již bezbariérové a sociální zařízení je tam plnohodnotné). 1 BP u Voz. Střešovice - muzeum městské hromadné dopravy @3667 Netvrdím, že se situace na bojišti nemůže změnit, ale jen abychom se pak moc nedivili.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6714
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 11.2.2024 19:43

P_V píše:
11.2.2024 19:35
Přestávka se střídáním stále není možná? Protože v této trase je 19 tramvaj do nikam.
Možná jistě je, ale nic moc s tím nezískáš a řidičů taky není nazbyt.
Proč by měla být 19 tramvaj do nikam ? Naopak je to logickej krok...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4088
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 11.2.2024 19:35

Přestávka se střídáním stále není možná? Protože v této trase je 19 tramvaj do nikam.

Mhr1
Uživatel
Příspěvky: 18
Registrován: 25.1.2020 20:01

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Mhr1 » 11.2.2024 17:45

Na Libeňáku se bude přejíždět mezi linkami 1/27 jednoduše proto, aby byly někde řádné přestávky. Ty pak budou na Petřinách. A proto, že dvojlinka 1/27 je moc dlouhá a není dost KT8, tak proto opět stará známá záměna konečných 7/19.

OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od OKN81 » 10.2.2024 18:17


P_V
Uživatel
Příspěvky: 4088
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 08.2.2024 16:22

Standard PID je docházková vzdálenost 400 m pro vysokopodlažní zástabvbu (nad 8p), 600 m pro nízkopodlažní zástavbu (do 4p), pro max 20% území se připouští +200m. Pro tu převažující zástavbu, která není ani vysokopodlažní ani nízkopodlažní, standard nenařizuje nic :D Ale většina území je do půl km od jiných zastávek tramvaje, a navíc tam jezdí 156.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od slonik » 08.2.2024 12:32

Co jsem dlouhodobě slýchal, tak se s přejezdem na Maninách vždycky počítalo. Ono je to ze zastávky Maniny na Dělnickou blízko, ale z přístavu už je to dost daleko. Ta oblast je daleko zalidněnější než třeba před 20 lety.

Ale teď z toho bude paskvil, tram na Libeňák a pak jednu zastávku busem. A jestli ta 1 a 27 budou spojený, budou tam ještě větší nepravidelnosti než se současnou X1.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3860
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 07.2.2024 21:24

Jasně, takže politika + Kaufland :prase A k tomu NAD X1. To jsem zvědav na obsazenost a stabilitu jř obou linek :zadnice

Odpovědět