Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Problém je v tom, že nebyl dostatečně kvalitní informační systém, který by lidi na takovouhle linku poslal. Když přijedu na Pavlák metrem, nebo tramvajemi od Karláku a chci do okolí Korunní, na Floru, Želivského, tak tahle linka je pro mě určitě výhodnější než pěší cesta na metro na Mírák, či jízda jednu stanici náhradkou a docházka do Blanické. Totéž platí v opačném směru. Vazba Flora - IPP je nejsilnější, a když se lidem zdůrazní tato možnost přímého spojení přes Vinohradskou, využijí ji. Na IPP bydlím, a ta 10 po Vinohradské je přesně to, co i mě osobně hodně usnadní pohyb ve směru na východ Prahy.Petr píše:Problém je v tom, že s touhle desítkou by na I.P.Pavlova nikdo nejel.... Zkoušelo se to před pár lety, při podobné výluce - tehdy však s linkou 16, vedenou ze Spojovací po lince 11 na Zvonařku. 11 praskala ve švech, 16 vozila vzduch
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2042
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Problém je v tom, že s touhle desítkou by na I.P.Pavlova nikdo nejel.... Zkoušelo se to před pár lety, při podobné výluce - tehdy však s linkou 16, vedenou ze Spojovací po lince 11 na Zvonařku. 11 praskala ve švech, 16 vozila vzduchMartin Šubrt píše:Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Děkuji za povzbuzení a pochvalu i v těchto odborných otázkách .Jonáš píše:Ani nevím proč , ale ta 10 po Vinohradské se mi moc líbí!
Re: Výluka Nám. Míru
Ani nevím proč , ale ta 10 po Vinohradské se mi moc líbí!Martin Šubrt píše:Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluka Nám. Míru
Taky přidávám svůj návrh:
Linka číslo 4: Kotlářka - IPP - Otakarova
Linka číslo 6: Laurová - Karlovo nám. - Nádraží Braník
Linka číslo 10: Vozovna Kobylisy - Flora - Muzeum - Zvonařka
Linka číslo 16: Spojovací - Blanická - Čechovo nám.
Linky číslo 22, 23, 57 a 59 - objezd přes Otakarovu
Linka číslo 51 - objezd přes Otakarovu a Ruskou
Linka číslo 30: Sídliště Řepy - IPP - Zvonařka
Linka číslo 34 (sóla): Kubánské nám. - Blanická - Flora - Olšanské hřbitovy
Na návrhu DP se mi nelíbí ta linka 6, ale vzhledem k tomu oblouku na Otakarově, obsazenosti Zvonařky a nutnosti něco vést do Braníka, budiž.
Mop má skutečně hodně podceněný úsek IPP - Národní třída, i bez té linky 6 tam budou problémy, ale 1,5 linky je přímo strašně málo. Naopak ta 4 v 1/2 intervalu je dobrý nápad, jen by lidi řvali, kde mají druhou linku . Ale to by byl jejich problém. Mně se ale nevejde na Zvonařku ani jinam, takže jsem jí musel zavrhnout. Jinak Řepy se 4 a 9 v 1/2 intervalu není ve špičce problém, v sedle pak ale ano. Jonášova 23 je zajímavá, ale není důvod ke Koh-i-nooru vést 4 a 22, když spodem na Palačák jede i linka 7. Souběh 22 a 23 je tady důležitější, protože má větší vazbu k centru , takže nevadí, jak by vadil v jiných případech.
Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
Linka číslo 4: Kotlářka - IPP - Otakarova
Linka číslo 6: Laurová - Karlovo nám. - Nádraží Braník
Linka číslo 10: Vozovna Kobylisy - Flora - Muzeum - Zvonařka
Linka číslo 16: Spojovací - Blanická - Čechovo nám.
Linky číslo 22, 23, 57 a 59 - objezd přes Otakarovu
Linka číslo 51 - objezd přes Otakarovu a Ruskou
Linka číslo 30: Sídliště Řepy - IPP - Zvonařka
Linka číslo 34 (sóla): Kubánské nám. - Blanická - Flora - Olšanské hřbitovy
Na návrhu DP se mi nelíbí ta linka 6, ale vzhledem k tomu oblouku na Otakarově, obsazenosti Zvonařky a nutnosti něco vést do Braníka, budiž.
Mop má skutečně hodně podceněný úsek IPP - Národní třída, i bez té linky 6 tam budou problémy, ale 1,5 linky je přímo strašně málo. Naopak ta 4 v 1/2 intervalu je dobrý nápad, jen by lidi řvali, kde mají druhou linku . Ale to by byl jejich problém. Mně se ale nevejde na Zvonařku ani jinam, takže jsem jí musel zavrhnout. Jinak Řepy se 4 a 9 v 1/2 intervalu není ve špičce problém, v sedle pak ale ano. Jonášova 23 je zajímavá, ale není důvod ke Koh-i-nooru vést 4 a 22, když spodem na Palačák jede i linka 7. Souběh 22 a 23 je tady důležitější, protože má větší vazbu k centru , takže nevadí, jak by vadil v jiných případech.
Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací .
Zvonařka a dvě linky tam!
Proto jsem na Zvonařce také dvě linky ukončilPetr píše:Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na Zvonařce
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2042
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Z pohledu cestujícího je zatažení linky 6 do výluky nešťastným řešením - jí se totiž výluka prostě netýká. Proto možná stálo za úvahu linku 6 zrušit a přečíslovat jí na 36 (po dobu výluky), když už jí odkláním.
I názor na linku 4 v půleném intervalu chápu (nemusela se v té chvíli zavádět NTD), naopak linka 7 mohla celodenně končit na Kotlářce a tím by to bylo částečně vykompezované. Ani s BP by nebyl problém (již se to stalo několikrát), linka 9 by se odsunula na střední kolej a své BP by měla na Spojovací. Každopádně i za současného stavu v Ječné chybí 1,5 vlaku (linky 6 a 16).
I názor na linku 4 v půleném intervalu chápu (nemusela se v té chvíli zavádět NTD), naopak linka 7 mohla celodenně končit na Kotlářce a tím by to bylo částečně vykompezované. Ani s BP by nebyl problém (již se to stalo několikrát), linka 9 by se odsunula na střední kolej a své BP by měla na Spojovací. Každopádně i za současného stavu v Ječné chybí 1,5 vlaku (linky 6 a 16).
Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na ZvonařceJonáš píše:Tak jakpak bych to vedl já?
Naposledy upravil(a) Petr dne 21.4.2005 17:45, celkem upraveno 1 x.
Chcete mě?
A můj návrh?pawel píše:už jsem chtěl něco napsat, ale prox to napsal za mě. řepy=zbytečnost, navíc problém s BP; ubrat 0,5 linky (6) versus ubrat celou (23) doopravdy rozdíl je...
IPP - ze jsem ji poddimenzoval? ubranim jedne dvojice 23? kdyz slo ubrat solo 6, tak proc nejde odebrat dvojice 23Proxy píše:Mope, bohužel jsi poddimenzoval úsek Národní - IPP. Tady 1,5 linky nestačí.
Naopak, jsi předimenzoval úsek do Řep. 2 linky v půleném intervalu mimo špičku je zbytečný nadstandard.
ano repy by mely nadstandard.. slo by to udelat tak ve spicce, v sedle jen na kotlarku .. pres poledne by to ta devitka mela zvladnout v pohode odvozit.
Re: Náměstí Míru
Tak jakpak bych to vedl já?
4 Sídliště Řepy - Zvonařka, 1/2 interval
6 normálně
10 Vozovna Kobylisy - Kubánské náměstí
16 Spojovací - Čechovo náměstí
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
23 .. - Karlovo náměstí - Palackého náměstí - Nádraží Braník
51 Divoká Šárka - Nádraží Strašnice (přes Otakarovu a Ruskou)
57 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
59 Sídliště Řepy - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
4 Sídliště Řepy - Zvonařka, 1/2 interval
6 normálně
10 Vozovna Kobylisy - Kubánské náměstí
16 Spojovací - Čechovo náměstí
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
23 .. - Karlovo náměstí - Palackého náměstí - Nádraží Braník
51 Divoká Šárka - Nádraží Strašnice (přes Otakarovu a Ruskou)
57 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
59 Sídliště Řepy - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)