Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Náměstí Míru
Tak jakpak bych to vedl já?
4 Kotlářka - Oblouková (objezd Moskevskou, Čechovým náměstím a Minskou - úprava parkování = možnost konečné, jinak průjezd)
6 Laurová - Zvonařka (z důvodu vybírání BP by neprošlo, tak holt Nádraží Braník)
10 Vozovna Kobylisy - Kubánské náměstí
16 Spojovací - Čechovo náměstí
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
23 Malovanka (smyčka Královka) - Zvonařka
51 Divoká Šárka - Nádraží Strašnice (přes Otakarovu a Ruskou)
57 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
59 Sídliště Řepy - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
NTD 30 Sídliště Řepy - Otakarova (přes IPP)
4 Kotlářka - Oblouková (objezd Moskevskou, Čechovým náměstím a Minskou - úprava parkování = možnost konečné, jinak průjezd)
6 Laurová - Zvonařka (z důvodu vybírání BP by neprošlo, tak holt Nádraží Braník)
10 Vozovna Kobylisy - Kubánské náměstí
16 Spojovací - Čechovo náměstí
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
23 Malovanka (smyčka Královka) - Zvonařka
51 Divoká Šárka - Nádraží Strašnice (přes Otakarovu a Ruskou)
57 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
59 Sídliště Řepy - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
NTD 30 Sídliště Řepy - Otakarova (přes IPP)
ano! fotky jsou na spratelenych strankach.. ne mych..L24_VP píše:V březnu byly některé oběhy pro linku 24 vypraveny z vozovny Pankrác.
Byly tam tedy dočasně deponované KT8D5?
Proxy píše:Mope, obávám se, že všichni nemají čas prohlížet všechny přátelské internetové stránky :mrgreen: Nemohl bys příště rovnou napsat odkaz
Martine řeknu Ti, že moc dlouho jsem na něm nepracoval, ale zkusil jsem skloubit dohromady to co mi řekl Petr jako BP, spojení s centrem a tak nicméně pokud tato výluka nastane, tak to bude pravděpodobně úplně jinak... Snaha se, ale cení...Martin píše:PS:Teda Martine, to tvoje linkový vedení je celkem vymakaný a vcelku proti němu nemám výhrady... Pracoval jsi na něm dlouho
Výluka na Podkovářské ukončena dnes v 16.40. Průjezd trati před zprovozněním provedl dipečersky řízený vůz ev.č. 8080 (ze smyčky Starý Hloubětín). NAD zajišťovaly klíčovké vozy 5705 a 5707.
Po víkendové výluce v Nuslích bohužel zmizela jen OR na sjezdové výhybce k Fidlovačce. Ostatní oblouky bylyjen provizorně navařeny, pomalé rychlosti ovšem zůstaly
Chcete-li se podívat, jak může vypadat vcelku nová trať po pár letech čilého provozu, zamiřte na Anděl... Kroková rychlost a sjezdových výhybkách na křižovatce Plzeňské s Radlickou je už evergreenem, teď k ní přibyl výstavní "hup" za zmíněnou křižovatkou směrem k zastávce Anděl od Bertamky. Máte pocit, že tramvaj se usilovně snaží opustit
koleje...
PS:Teda Martine, to tvoje linkový vedení je celkem vymakaný a vcelku proti němu nemám výhrady... Pracoval jsi na něm dlouho
Po víkendové výluce v Nuslích bohužel zmizela jen OR na sjezdové výhybce k Fidlovačce. Ostatní oblouky bylyjen provizorně navařeny, pomalé rychlosti ovšem zůstaly
Chcete-li se podívat, jak může vypadat vcelku nová trať po pár letech čilého provozu, zamiřte na Anděl... Kroková rychlost a sjezdových výhybkách na křižovatce Plzeňské s Radlickou je už evergreenem, teď k ní přibyl výstavní "hup" za zmíněnou křižovatkou směrem k zastávce Anděl od Bertamky. Máte pocit, že tramvaj se usilovně snaží opustit
koleje...
PS:Teda Martine, to tvoje linkový vedení je celkem vymakaný a vcelku proti němu nemám výhrady... Pracoval jsi na něm dlouho
Re: Harfa
Já to slyšel včera i od Martina když jsem byl za Petrem, tak se tedy omlouvám. Řiakli to Michal Mop a Martin.MOp píše:to jsem rikal ja.. zalezi vsak an firovi.. nekteri vyhazuji jiz u nadrazi.Martin.KT8D5 píše:Páč to zase nějaký pako nepochopilo... Martin včera řikal, ale, že tam lidi vozí.
budu se opakovat, ale reseni vidim takto: (realnost nechme stranou)
l. 1 - Petřiny - ... - Stross. - Výstaviště - Nádraží Holešovice - Vychovatelna - Palmovka - a dále po své trase (+6xT)
l. 3 - Levského - ... - Bílá Labuť - Florenc - Palmovka - ... - Lehovec (-2xT)
l. 5 - současný stav
l. 12 - Sídliště Barrandov - ... - Stross. - Veletržní - Výstaviště - Nádraží Holešovice - Dělnická - Stross. - a dále po své trase (-4xT)
l. 15 - protisměrně s 25 - Vypich - Stross. - Výstaviště - Nádraží Holešovice - Vltavská - Stross. - a dále po svě trase (-4xT)
l. 25 - Bílá Hora - ... - Vltravská - Nádraží Holešovice - Výstaviště - Stross. a dále po své trase (-4xT)
l. 31 - Palmovka - Vychovatelna - Březiněveská (1xT) (+4xT)
l. 1 - Petřiny - ... - Stross. - Výstaviště - Nádraží Holešovice - Vychovatelna - Palmovka - a dále po své trase (+6xT)
l. 3 - Levského - ... - Bílá Labuť - Florenc - Palmovka - ... - Lehovec (-2xT)
l. 5 - současný stav
l. 12 - Sídliště Barrandov - ... - Stross. - Veletržní - Výstaviště - Nádraží Holešovice - Dělnická - Stross. - a dále po své trase (-4xT)
l. 15 - protisměrně s 25 - Vypich - Stross. - Výstaviště - Nádraží Holešovice - Vltavská - Stross. - a dále po svě trase (-4xT)
l. 25 - Bílá Hora - ... - Vltravská - Nádraží Holešovice - Výstaviště - Stross. a dále po své trase (-4xT)
l. 31 - Palmovka - Vychovatelna - Březiněveská (1xT) (+4xT)
Nebo varianta 2: Avška zasahuje do ní více linek.
l. 1-Petřiny(vnitřní kolej BP)-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště(vnitřní kolej)
l. 3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec
l. 5-obratiště Výstaviště(vnitřní kolej, BP jen Olšanské hřbitovy)
l. 9-obratiště Spojvoací(vnitřní kolej, BP jen Síldiště Řepy)
l. 12-(Sídliště Barrandov, jen ve špičkách, vnitřní kolej)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště(vnější kolej, vnitřní kolej-za výstup. zastávkou, BP)
l. 15-dočasně zrušena kapacita převedena na linku 25
l. 20-prodloužena celodenně, celotýdně na Sídliště Barrandov(vnější kolej)
l. 24-Radošovická-...-Bílá Labuť-Vltavská-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Ládví
l. 25-Bílá Hora(BP)-...-Vltravská-Florenc-Invalidovna-Palmovka-Bulovka-Kobylisy (2xT)
l. 31-Spojovací(vnější kolej, BP)-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy(vnější kolej)
-polonoce by byly z linky 20 převedeny na zkrácenou linku 12, pokud Ropid nepovolí tak linka 20 eventuelně 6
-linka 25 hradí linku 24 v úseku Florenc-Kobylisy a tato trasa je zároveň jejím odklonem, dále je ve dvojcích hradících linku 15
-linka 24 je odkloněna kvůli zachování přímého spojení Holešovic s centrem Prahy
-linka 20 je prodloužena jako náhrada za linku 12, která má s linkou 14 a 20 podobnou trasu. Aby bylo vytvořeno i více variant spojení.
l. 1-Petřiny(vnitřní kolej BP)-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště(vnitřní kolej)
l. 3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec
l. 5-obratiště Výstaviště(vnitřní kolej, BP jen Olšanské hřbitovy)
l. 9-obratiště Spojvoací(vnitřní kolej, BP jen Síldiště Řepy)
l. 12-(Sídliště Barrandov, jen ve špičkách, vnitřní kolej)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště(vnější kolej, vnitřní kolej-za výstup. zastávkou, BP)
l. 15-dočasně zrušena kapacita převedena na linku 25
l. 20-prodloužena celodenně, celotýdně na Sídliště Barrandov(vnější kolej)
l. 24-Radošovická-...-Bílá Labuť-Vltavská-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Ládví
l. 25-Bílá Hora(BP)-...-Vltravská-Florenc-Invalidovna-Palmovka-Bulovka-Kobylisy (2xT)
l. 31-Spojovací(vnější kolej, BP)-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy(vnější kolej)
-polonoce by byly z linky 20 převedeny na zkrácenou linku 12, pokud Ropid nepovolí tak linka 20 eventuelně 6
-linka 25 hradí linku 24 v úseku Florenc-Kobylisy a tato trasa je zároveň jejím odklonem, dále je ve dvojcích hradících linku 15
-linka 24 je odkloněna kvůli zachování přímého spojení Holešovic s centrem Prahy
-linka 20 je prodloužena jako náhrada za linku 12, která má s linkou 14 a 20 podobnou trasu. Aby bylo vytvořeno i více variant spojení.
Spojení
A proč objezdy? Nešlo by udělat pospojování linek?Martin.KT8D5 píše:Proč ne:
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.
Proč ne:
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.
Re: Bludný kruh
Ale já Holešovice nešidim... Uberu jen jeden vůz a promiň, ale v tomto případně nevidim jak do toho zatáhnout linku 3, tu nikdo nezkrátí, ale odkloní.Jonáš píše:Ale Holešovice nejsou zase jen nějaká periferie. A ono se to ukáže po změně linkového vedení, neboť to bude vše jinak.Martin.KT8D5 píše:Já neřikám jen si obhajuju svoje, ale takhle je do toho zataženo co nejméně tras to šlo a objezdy nemám vůbec rád... a hlavně v těch Holešovicích nic nevyřeší dle mě teda...