Nebo tak...KM píše:Jojo, Kočí, budeme si muset odpovědět sami. 24 hodin se nikdo neozval a to se tu na daleko větší pitomosti reaguje podstatně rychleji. Že by to taková pitomost nebyla, až by vyrazila dech?
No tak to zkusme, odpovědí je přeci několik:
1) Nikdy se to tak nedělalo. (tradiční)
2) Dispečer není povinen komunikovat s cestujícími. (oblíbený omyl)
3) Služební pokyny jsou pro cestující těžko srozumitelné. (mluvíme slangem)
4) Nebude nám žádnej kaštan radit co máme dělat. (nikdo zvenčí tramvajkám nerozumí)
5) Stěžuj si na DP, tady jsou jen šotouši a ne zaměstnanci ( my si budeme dál zapisovat čísla vozů. Doby podávání zlepšováků padly s rokem 89).
Zkusím někdy časem bod číslo 5...
Někdy se s dispečery-Nehoďákama hodně težko komunikuje, zvláště když jsou to ti namyšlení mladí kluci, místo toho, aby pomáhali bezradným, jak se z toho dopravně dostat. Dá se to chápat jedině v případě, že oni mají sami nedostatek informací. Ale to je podle mě málokdy, vzhledem k tomu, že na rozdíl od nás cestujících slyší přímo aktuální zdroj. Jen to pak nesmí tak tajit jako informaci o obraně státu...
A vůbec kam zmizela ta mazda s tím rozhlasem Taková ta, jak vždycky přijela a hlásila, že nic v tom a tom úseku nepojede z důvodu DN, poruchy vlaku, atd. Tuhle jsem si na to vzpomněl, když jsem jako "tuplovanej polodebil" čekal na Letenském náměstí přes dvacet minut (jak bylo tenkrát na Hradčanské to vyšťouchnutí 15 a 25) spolu s dalšími už tak cca 150 - 200 lidmi a pak díky tomu, že projelo několikero Nehod a taky tatrovácký DP jeřáb, jsem se dovtípil, že asi nic nepojede