Sídliště Řepy
Napsal: 08.7.2005 15:50
Škoda že 10 nedostala vnitřní kolej místo 7, takto se musí i v létě čekat před výstupní zastávkou.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=550
Bryskní dedukce, BéďoBéďa Trávníček píše:Proč by to mělo být zajímavé? Prostě z Hroudy zatahuje přes Strašnickou, Želvu, NNŽ, Palmovku, pak asi NádrHol a Trojskou nahoru. Celkem běžná zatahovací trasa...9001 píše:Nebo taky je zajímavý, ze zástávky Na Hroudě do zastávky Vozovna Kobylisy
Proč by to mělo být zajímavé? Prostě z Hroudy zatahuje přes Strašnickou, Želvu, NNŽ, Palmovku, pak asi NádrHol a Trojskou nahoru. Celkem běžná zatahovací trasa...9001 píše:Nebo taky je zajímavý, ze zástávky Na Hroudě do zastávky Vozovna Kobylisy
Martin píše:Ano, již téměř podléhám zdrcující argumentaci, ale ještě poslední posmrtné reflexy...
Dobrá, i nemožnost zatažení linky 8 přes Stross jakžtakž chápu, ale proč tamtudy nemůže vyjíždět linka 24, která taky otrocky na Bílou labuť najíždí z Trojské přes Dělnickou A nutnost ukončení linky 8 U Balabenky neberu, linka 24 tam má také konečnou a u ní zátah z Invalidovny jde, přitom jde také o "pravidelné" spoje večer ve 20-minutovém intervalu...
Jsem ale pro ukončení této debaty, která je jistě pro 99,9% čtenářů silně nezáživná
Proč nelze linku 8 zatáhnout už z Invalidovny? No ono je to jednoduché, jako konečnou zastávku má totiž linka 8 zastávku U Balabenky a pokud potřebuji spoj dotáhnout AŽ NA KONEČNOU nemám jiné možnosti.... Ten spoj linky 24 může být brán jako zatahující již z Radošovické a jen je vražen jako proklad až na Invalidovnu, kdežto spoj linky 8 může být dle jř pravidelný až na onu konečnou, co já vím, že....Martin píše:No, nevím, nevím, trochu to hapruje Z Vltavské v Bubenské na Nádraží Holešovice u elektrárny je to přes Výstaviště minimálně baj vočko o 1200 metrů kratší než přes Dělnickou A proč nelze vést linku 8 do vozovny už ze zastávky Invalidovna a dále přes Libeňský most a Trojskou U linky 24 to tak bez problémů jde
Jinak samozřejmě beru argument o prokladech, jen jsem se snažil brát příklady, kde mi jakýkoliv význam uniká. A pokud takovýto spoj, nechť je alespoň uveden v ZJŘ...
Martin píše:(...)A přidám ještě dalších pár perel: zatahovací trasa pro kobyliské osmičky vede přes Maniny-tipli byste...Nikoliv: vede z Palmovky zpět na Florenc, dále přes Vltavskou, Dělnickou a Trojskou (a opačným směrem takto k Labuti najíždí i linka 24).
(...)Resumé? Pokud chce DP skutečně ušetřit, asi by se měl takovýchto excesů vyvarovat
K lince osm - já jí beru za docela logickou zatahovací trasu - Pokud ten spoj potřebuji dotáhnout z Podbaby až na Palmovku a zatáhnout ho z Palmovky, ani jinou možnost v tuhle chvíli nemám - Musím prostě zpátky Karlínem (z ulice Na žertvách mohu jen do Sokolovské a na Ohradu), tudíž nejbližší odbočení je na Florenci - a přes Ortenovo náměstí je to blíž než nahoru na Strossmayerovo náměstí...Jonáš píše:Martine díky, to je teda opravdu neprofesionalita a měl by za to někdo z podniku jít pryč. Ne za to, že dělají kopy v zatahování a najíždění, tam ten smysl nevidím, ale neznamená to, že to smysl nemá. Ale v těch kopancích ve vjř. Takže víkendová 1 mi jede až na Dělnickou, no super! A ta 8 je na přes hubu, to už by podle mého skromného názoru, mohla jet na Strossmayerovo a pak do vozovny, ale jak říkám, do toho nevidím.
Martine díky, to je teda opravdu neprofesionalita a měl by za to někdo z podniku jít pryč. Ne za to, že dělají kopy v zatahování a najíždění, tam ten smysl nevidím, ale neznamená to, že to smysl nemá. Ale v těch kopancích ve vjř. Takže víkendová 1 mi jede až na Dělnickou, no super! A ta 8 je na přes hubu, to už by podle mého skromného názoru, mohla jet na Strossmayerovo a pak do vozovny, ale jak říkám, do toho nevidím.Martin píše:Jonáši, máš pravdu, pánové z OJŘ si zřejě rádi hrají, často se ještě totiž liší to, co je psáno na sloupku, od toho, co mají řidiči ve VJŘ. Zejména řidiči vozovny Kobylisy mají o zábavu postaráno... V případě linky 25 mají řidiči psanou v pracovní den zatahovací trasu už ze Strossmayerova náměstí, přitom až na Výstaviště jedou stále po pravidelné výlukové trase... Víkendové třetí pořadí linky 1 (které má dle ZJŘ zatahovat do Kobylis z Vltavské) jede ze Strossmayeráku do Kobylis ne nejkratší cestou přes Výstaviště, ale objezdem přes Vltavskou, Dělnickou a Ortenovo náměstí
A přidám ještě dalších pár perel: zatahovací trasa pro kobyliské osmičky vede přes Maniny-tipli byste...Nikoliv: vede z Palmovky zpět na Florenc, dále přes Vltavskou, Dělnickou a Trojskou (a opačným směrem takto k Labuti najíždí i linka 24). A co taková jedenáctka při nájezdu na Spořilov? Řidič se projede krásně: Kobylisy-Výstaviště-Náměstí Republiky-Václavské náměstí-Štěpánská-Bruselská-Spořilov.
Resumé? Pokud chce DP skutečně ušetřit, asi by se měl takovýchto excesů vyvarovat
Jonáši, máš pravdu, pánové z OJŘ si zřejě rádi hrají, často se ještě totiž liší to, co je psáno na sloupku, od toho, co mají řidiči ve VJŘ. Zejména řidiči vozovny Kobylisy mají o zábavu postaráno... V případě linky 25 mají řidiči psanou v pracovní den zatahovací trasu už ze Strossmayerova náměstí, přitom až na Výstaviště jedou stále po pravidelné výlukové trase... Víkendové třetí pořadí linky 1 (které má dle ZJŘ zatahovat do Kobylis z Vltavské) jede ze Strossmayeráku do Kobylis ne nejkratší cestou přes Výstaviště, ale objezdem přes Vltavskou, Dělnickou a Ortenovo náměstíJonáš píše:Tak nám opět OJŘ připravilo zapeklité a možná neřešitelné hádanky v JŘ. Našel jsem hnedle dvě: linka č. 25 zatahuje ze zastávky Veletržní do Vozovny Kobylisy, linka č. 1 zatahuje z Petřin do Vozovny Kobylisy ze zastávky Vltavská.
Mno já jsem velký optimista. Jsem rád za každou důkladnou opravu... ...aneb důvod se vždycky najde **50Petr píše:A vyměnili sjezdovou výhybku do zastávky Palackého náměstí směr Karlovo náměstí, prosím pěkně a celouMartin píše:Kdepák Vařili oblouky a srdcovky na Palačáku