Stránka 487 z 492

Napsal: 19.5.2005 9:42
od MOp
dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..

kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..

Napsal: 19.5.2005 9:39
od Radek
dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
BKV jsou určitě nejrychlejší a nejlevnější tam, kde už BKV byly. Když chci klasickou stavbu, znamená to vybrat podloží do hloubky, většinou asi i předělat kanalizaci apod. Klasická stavba se většinou dělá aspoň 2 měsíce. Jediná výjimka, která mě napadá, je těch pár metrů u Lazarské od Myslíkovy - tam to stihli asi za 10 dní.
Co se týce Olašanské, tak ta je tuším z roku 1966, příští rok tedy oslaví čtyřicítku a už má na nějaké ty problémy docela nárok.

Napsal: 19.5.2005 9:18
od dušan
Fořtík píše:
9001 píše:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost
neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?

Napsal: 18.5.2005 22:56
od Fořtík
9001 píše:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost

Napsal: 18.5.2005 20:40
od Martin
Petr píše:Výluka odložena na září 2005!
Nynější termín je (jak už psal Radek) 19.9.-8.10. Tak uvidíme, kolikrát se to ještě změní...

Napsal: 18.5.2005 20:34
od 9001
TN píše:
Pepa z Nuslí píše: bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:
By bylo rádo spousta lidí. Nebo aspoň zbrousit :idea:
Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.

Napsal: 18.5.2005 20:29
od TN
Pepa z Nuslí píše: bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:
By bylo rádo spousta lidí. Nebo aspoň zbrousit :idea:

Napsal: 18.5.2005 16:36
od dušan
Petr píše:
Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
Výluka odložena na září 2005!
no aby to nedopadlo jako lono - taky se stále posouval termín, až se to zrušilo :D

Napsal: 18.5.2005 13:28
od Petr
Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
Výluka odložena na září 2005!

Napsal: 18.5.2005 12:52
od Pepa z Nuslí
TN píše:
9001 píše: BKV tam nejsou ve špatném stavu :!:
No, měl jsem pocit, že se bude jednat o výměnu již prehistorického trol. vedení. Neručím za to, pokud se občas zalepí nějaká díra v BKV.
bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:

Napsal: 17.5.2005 21:27
od TN
9001 píše:
MOp píše: zkus hadat, muzes jenom jednou..
BKV tam nejsou ve špatném stavu :!:
No, měl jsem pocit, že se bude jednat o výměnu již prehistorického trol. vedení. Neručím za to, pokud se občas zalepí nějaká díra v BKV.

Napsal: 17.5.2005 20:36
od Martin
Souhlas! Čtyřka s třicítkou jezdí ve všech provozních obdobích víceméně v prokladu, takže k blokování naštěstí moc nedochází 8-)

Re: Zvonařka

Napsal: 17.5.2005 16:38
od dušan
6432 píše:
Jonáš píše:Našel by se nějaký odvážný tramvaják, který by mě provezl trojúhelníkem Zvonařka, i když je neustále pod dohledem dispečerů? :oops: Pokud ano, prosím, sz! :wink: Předpoklad je linka 4 či 30 :lol:
Včera se to na Zvonařce hemžilo fotografy, a v jedné tram dokonce opravdu tramvaják couval s někým dalším v oranžové bundě..... nevím kdo. Dobré bylo, když jedné tramvajačce nešly otevřít dveře u T6ky a šla jí pomoct jiná (obě motol). Ale řekl bych, že na Zvonařku jsou 2 tramvaje ukončené příliš. Vzájemně si bohužel překážejí. A také byl dobrý jeden "chytrý" gumokolař, který pokynoval tramvaji, že může couvat, aby mohl projet do Záhřebské, ale nenapadlo ho, že nemůže couvat, protože v ulici U Zvonařky stále stojí předchozí tram. Došlo mu to asi po 2 minutách.... :lol: :lol: :lol:
o tom, že by si tram na zvonařce nemůže být řeč, protože když se jezdí dle jř, tak tam zůstává čas na manipulaci a člověk se nehoní. vím o čem píšu, byl jsem tam a s nikým jsem si nepřekážel, protože když jsem přijel, v klidu jsem nechal vystoupit lidi, došel dozadu a připravil se k manipulaci. po odjezdu tram přede mnou jsem pomalu a klidně couvnul, v pohodě došel dopředu a v klidu odjel. mezitím přijela jiná tram a taktéž byl řidič v pohodě. jaké překážení???

Napsal: 17.5.2005 11:42
od 9001
MOp píše:
Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
zkus hadat, muzes jenom jednou..
BKV tam nejsou ve špatném stavu :!:

Napsal: 17.5.2005 10:20
od MOp
Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
zkus hadat, muzes jenom jednou..