Děkuju, stačilo mi to na výlukový šestnáctce, už nikdy... větší blbost už snad vymyslet nemohli, to radši budu jezdit bez přestávekradek31 píše:nesmysl, na 26 střídáme běžně a nemá to chybuM_V píše:Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídat
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídatradek31 píše:problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)M_V píše:a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka
doufam, ze to plati i pro tu 111 minutovou sichtu..Petr píše:No, na lince 10 mají být na Palmovce a řidiči mají chodit do zázemí řidičů autobusů v terminálu Palmovka. Sranda je, že krom řidičů tramvají tam v inkriminovaném období přestávek bude minimálně 14 řidičů autobusu. Takže zázemí opravdu ideální, tam bude lidí jak na Václaváku
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No, na lince 10 mají být na Palmovce a řidiči mají chodit do zázemí řidičů autobusů v terminálu Palmovka. Sranda je, že krom řidičů tramvají tam v inkriminovaném období přestávek bude minimálně 14 řidičů autobusu. Takže zázemí opravdu ideální, tam bude lidí jak na Václavákuradek31 píše:problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)M_V píše:a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka
Já bych spíš nechal tu 7 celodenně do Řep a devítku v normálním intervalu 8 a 10 min a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávkaradek31 píše:když už tu někdo zmínil Řepákov - včera jsem měl zase odpolední 7 a opět jsem se přesvědčil, že je naprosto nesmyslné, aby odpoledne jezdila 7 až na Sídl. Řepy - cestou ZC jede v 90% případů společně 9 (na Andělu o 2 předjetá),7 (o 1-2 zpožděná, ale kvůli chytrákům s 9 má smůlu a nedožene to) a na závěr většinou 10 a narvaná není ani první tramvaj, natož ty další 2 za ní
a DC to skoro ani nemá smysl zmiňovat, vozí se vzduch
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
No chtělo by to spočítat, ale nemyslím, že by v celkovém rozpočtu šlo o HODNĚ peněz. Vem si, že je to jeden spoj navíc za dvě hodiny, čili v prac. den tak 5 párů spojů na lince navíc. Na spoustě linek by se to dalo imho unést i se současným počtem pořadí, prostě by se trochu víc roztočily.218 píše:Proti je ale otázka financí, jde o to, aby to nebylo "za HODNĚ peněz MÁLO muziky ))".
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
ale notak, vždyť tam jezdíš - 9 je poloprázdná, 7 veze doslova cca 10 lidí (což je na 2 vozy docela málo) a 10 jezdí taky prázdná (každopádně si všichni sednou)Akribius píše:Smysl to má.Tramvaje nejsou od toho,aby tam byli lidi našlapaný.Samozřejmě by ale měla být preference,aby tramvaje k Andělu přijížděly včas a v prokladech.
ráno to smysl má, ale odpoledne fakt ne
a při délce trasy 10 se ti nepodaří načasovat jí přesně a 7 s antipreferencí na Výtoni ti taky načas nepřijede
myslím si, že Řepy si doopravdy strochu nadstandardu zaslouží (co se spojů týče - nikoli vozidel:D)) , protože cpát se 2-3 stanice lidi ješte zkousnou (Národní-IPP), ale jet k metru, resp. do centra z oblastí typu Řepy, Modřany, Bílá Hora, Jarov apod. celou cestu (20 min) v nacpaný tramvaji....to by si to asi hodně lidí s MHD rozmyslelo. stejně tak kdyby bylo C našlapaný už na Hájích.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
když už tu někdo zmínil Řepákov - včera jsem měl zase odpolední 7 a opět jsem se přesvědčil, že je naprosto nesmyslné, aby odpoledne jezdila 7 až na Sídl. Řepy - cestou ZC jede v 90% případů společně 9 (na Andělu o 2 předjetá),7 (o 1-2 zpožděná, ale kvůli chytrákům s 9 má smůlu a nedožene to) a na závěr většinou 10 a narvaná není ani první tramvaj, natož ty další 2 za ní
a DC to skoro ani nemá smysl zmiňovat, vozí se vzduch
a DC to skoro ani nemá smysl zmiňovat, vozí se vzduch
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Spíš sem narážel na to, proč zrovna linka 9 a ne třeba 22 nebo 11-ta jede většinu trasy sama, zatímco s linkou 9 jezdí společně minimálně 2, často až 3 linky ( snad nebudete argumentovat Olšanskou )
Myslím, že kdyby změnili 4 minutový špičkový interval na 5, tak by se vůbec nic nestalo, a navíc na každých 20 minut jízdy by se ušetřila 1 souprava- a ty soupravy by zas pomohly při různých věcech, které zde řešíme v jiných tématech. (-častá odpověď-nedostatek vozů-)
Myslím, že kdyby změnili 4 minutový špičkový interval na 5, tak by se vůbec nic nestalo, a navíc na každých 20 minut jízdy by se ušetřila 1 souprava- a ty soupravy by zas pomohly při různých věcech, které zde řešíme v jiných tématech. (-častá odpověď-nedostatek vozů-)