K tomu je nutno dodat. Na d-12 budeš potřebovat střídané přestávky, nebo naopak BP v celku při odstavení jedné soupravy na vnitřní koleji na SN. Pokud bude jedna souprava manipulovat na vnitřní koleji, bude se muset přesunout motolská záloha; cestující na části spojů d-12 budou na SN vystupovat/nastupovat z jízdní dráhy nebo tramvaj jedoucí na BP udělá 2 kolečka ve smyčce navíc.KM píše:Prox: to je ta typická strnulost v myšlení, něco doteď nebylo, tak to nejde ani v budoucnu... 12 se zkrátí trvale na Smích. nádr. a 20 se trvale prodlouží na Barr. a proloží s 14. 13 se zavede vždy , kdy to bude třeba, podobně jako nynější 21 a ne nějaké prodlužování ve špičky a 3 spoje v noci jak je to teď u 20.
Vzájemné ukončení d-12 a d-13 na SN mi přijde jako nepříliš elegantní řešení, chtělo by d-13 protáhnout k Andělu, což je podmíněno otevření MSO v Radlické ulici pro tramvajovou dopravu. Jako výhledový bonus pak vidím d-13 prodlouženou k metru Radlická.