Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Pendolino mělo bejt Premier, nechápu proč po zakoupení ČKD Siemensem nemohl tento dodělat Premiery podle projektů ČKD (Třeba jako to udělaly s M1). Vždyť byly lepší a hezčí...
Místo toho máme šrot udělanej podle pravěkejch ETR 470, to už sme měli radši koupit ETR 500 nebo ICE3 (ICT) nebo něco takovýho...
Místo toho máme šrot udělanej podle pravěkejch ETR 470, to už sme měli radši koupit ETR 500 nebo ICE3 (ICT) nebo něco takovýho...
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1068
Opět pendolino, vtipný článek o našich "rychlovlacích". Lepší než jste čekali co??? Pendolino jako demoverze.
Opět pendolino, vtipný článek o našich "rychlovlacích". Lepší než jste čekali co??? Pendolino jako demoverze.
Pendolina:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/clane ... ro1164_0_2
http://www.zelpage.cz/
Stále průšvih...
P.S. EC 121 Košičan by měl mít asi tak o 7 vozů víc podle toho jak to čtu.
Jeden hezký odkaz. Maj to moooc hezký. http://www.tombart.wz.cz/
http://aktualne.centrum.cz/domaci/clane ... ro1164_0_2
http://www.zelpage.cz/
Stále průšvih...
P.S. EC 121 Košičan by měl mít asi tak o 7 vozů víc podle toho jak to čtu.
Jeden hezký odkaz. Maj to moooc hezký. http://www.tombart.wz.cz/
ne, musí se dosadit i bezpečnostní skla a tlumiče vrtivého pohybu a ty jsou patentem Škodovky takže se nikomu do těch rekonstrukcí moc nechceMartin-KT8D5.RN2P píše:Na rřadu 151 už se nerokonstruuje, stačí snad dosadit vlakový zabezpečovač LS 90 tuším ,ale nevim kecal bych. Ale něco tkaovýho v tom je.
Na řadu 151 už se nerokonstruuje, stačí snad dosadit vlakový zabezpečovač LS 90 tuším ,ale nevim kecal bych. Ale něco tkaovýho v tom je.8681 píše:ČD se snaží křečovitě ukončit provoz 181/182 takže se snaží šoupnou jejich výkony tu řadě 130, tu 163, a prodlužováním vozebích ramen čtyřnápravových vozidel
150 má v současné době maximálku 120 km/h takže jejich opětovné nasazení na jejich původní výkony vydím jenom v rekonstrukci na řadu 151
ČD se snaží křečovitě ukončit provoz 181/182 takže se snaží šoupnou jejich výkony tu řadě 130, tu 163, a prodlužováním vozebích ramen čtyřnápravových vozidelMartin-KT8D5.RN2P píše:No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.8681 píše:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace
150 má v současné době maximálku 120 km/h takže jejich opětovné nasazení na jejich původní výkony vydím jenom v rekonstrukci na řadu 151
No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.8681 píše:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace
Skutečně řadu 242 nepovažuji za něco hezkýho.Anonymous píše:Ale naše nejelegantnější lokomotivy můžeš na nákladech fotit už hodně dlouho. Podívej:Martin-KT8D5.RN2P píše:Takže naše nejelegantnější lokomotivy mám šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy.
http://eso.ts-web.info/fotky/242-217a.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-231b.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-262.jpg
Ale naše nejelegantnější lokomotivy můžeš na nákladech fotit už hodně dlouho. Podívej:Martin-KT8D5.RN2P píše:Takže naše nejelegantnější lokomotivy mám šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy.
http://eso.ts-web.info/fotky/242-217a.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-231b.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-262.jpg