ČKD de facto zaniklo. A Premier, jak píšeš, tedy projekt podle (Kotase myslím?) bylo stejně konsorcium a ne čistě ČKD, měli na tom dělat Fiat Fevernovia (takhle nějak se to píše ne?), ČKD, MSV Studénka,...Šmaky píše:Pendolino mělo ...
Za doby podepsání kontraktu ICE 3 neexistovalo.
Ale děda mi říkal, že už kolem roku 86 si ČKD pohrávalo s naklápěcími skříněmi, byli snad udájně i projektovaný jednotky max. rychlost 200 a ČSD je chtěli na expresy: Ostravan, Jan Perner, Košičan, Gerlach, Tatran, Kriváň, Vyšehrad, Slovenská strela a Brněnský drak. A za hranice se měli podívat s Vindobonou a Progresem.
Jinak detailní vysvětlení projektu pendolino:
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=997
Si dorbátko mimo, Pendolino první přišlo v roce 2003!! Což už mi přijde na vychytání dětských nemocí za 4,4 miliardy dost dlouho.KM píše:Nepamatujete se někdo, jak dlouho trvaly problémy při zprovozňování následujících vozidel: T1,T3,830,842,843,470,471 a jak se celý život potýkala s problémy vozidla 820 nebo 735? kdyby se jejich oživování vzdalo po prvním roce, asi bychom jezdili na koních.