Stránka 150 z 152
Napsal: 12.12.2005 13:54
od Martin-KT8D5.RN2P
Nový GVD a nové turnusy, vedou k neuvěřitelné úchylnosti, kdy uvidíme lokomotivu řady 150!!!, pravidelně na čele NEx do Otrokovic, v rámci TS 106. Takže naše nejelegantnější lokomotivy máme šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy.
Napsal: 11.12.2005 9:28
od 8681
taky jsem si všim, že na jihu čech má teď jezdit 842+050(Bmx)
to manil: 843+2x050 nejsou Btx(to jsou 020) ale Bmx ale to je detail. v Děčíně 843 jezdily(jezdí) se vším možním (010, 020, 021.....)
Napsal: 09.12.2005 20:23
od Béďa Trávníček
Martin-KT8D5.RN2P píše:Bédo, 749 je zamračená a na hlaváku, je vidění běžně, nemylsel si jinou řadu????
Ano, to je k vidění. Ale psal jsem o řadě 750, tedy brejlovcích a ty v Praze jen tak vidět nejsou. Pokud nepočítám kusovku 752.001, která jezdí na dipečerce S13.
manil píše:
Nevíš, jaké 843 přesně do brna jdou a kolik jich celkem bude? Budou to celé soupravy nebo jen motory? Viděl jsem v brně myslím 843.015 s dvěma Btx (050) avypadalo to dost odporně. Nemění se 843 náhodou za 842?
843 (společně s 043 a 943) jdou do Brna z Chomutova a Děčína snad všechny, tedy půjdou, až se zprovozní ty neprovozní kusy. Takže DKV UnL v budoucnu nebude mít už řadu 843 ve stavu vůbec, jenže je tam několik kousků, které nejsou schopny jakkoliv odjet
.
Napsal: 09.12.2005 19:52
od Martin-KT8D5.RN2P
Béďa Trávníček píše:V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením těchto motoráků dieselovými lokomotivami řad 750 a 749. Takže máme na krátkou dobu (do zítra) možnost spatřit brejlovce v Praze na pravidelních osobních vlacích.
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
Bédo, 749 je zamračená a na hlaváku, je vidění běžně, nemylsel si jinou řadu????
Napsal: 09.12.2005 19:51
od Martin-KT8D5.RN2P
8681 píše:Martin-KT8D5.RN2P píše:Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing)
263 se říká střídavý peršink i peršink 263 je velmi blízký příbuzný 363/362 163/162
a ten 1116 vážně odmítl vysunout pantograf při prezentační jízdě takže pro slovenské železničáře působil přinejmenším rozpačitě
(byla to porucha v softvéru)
JO to jo, ale neni to ofiko přezdívka. "Oficiálně" je to jak jsem to psal já. A skutečně vim jak vypadá eso, nebo patriot... Nemůže se 363 jmenovat Peršing, jelikož byla vyroba dříve, než 163 a 263. Peršing, je podle amerických raket, které měly rychlý start a krátky dolet, což byl základ pro řadu 163 a jejich provozních problémů, jinými slovy nevydržely.
363 dostala přezdívku Eso podle původního označení. Takže 363 a 263 nemohou mít základ peršing. Navíc řada 263 je konstrukčně odlišná, sice je to 363 s vypuštěnou stejnosměrnou částí, ale chlazení je pomocí kapalného média (olej), místo vzduchem. Má jinak žaluzie.
A s tim Taurusem ty si se upsal v čísle o to mi šlo...
Napsal: 09.12.2005 19:44
od jara
Béďa Trávníček píše:V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením .......
No oni už dokonce i do prahy jezdí na rychlicích lůžkové vozy ČD. Právě ze směru chomutov a tam okolo. To mě docela nedávno pobavilo
Napsal: 09.12.2005 19:08
od manil
Béďa Trávníček píše:V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením těchto motoráků dieselovými lokomotivami řad 750 a 749. Takže máme na krátkou dobu (do zítra) možnost spatřit brejlovce v Praze na pravidelních osobních vlacích.
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
Nevíš, jaké 843 přesně do brna jdou a kolik jich celkem bude? Budou to celé soupravy nebo jen motory? Viděl jsem v brně myslím 843.015 s dvěma Btx (050) avypadalo to dost odporně. Nemění se 843 náhodou za 842?
Napsal: 09.12.2005 18:53
od Béďa Trávníček
V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením těchto motoráků dieselovými lokomotivami řad 750 a 749. Takže máme na krátkou dobu (do zítra) možnost spatřit brejlovce v Praze na pravidelních osobních vlacích.
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
Napsal: 08.12.2005 17:27
od 8681
Martin-KT8D5.RN2P píše:Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing)
263 se říká střídavý peršink i peršink 263 je velmi blízký příbuzný 363/362 163/162
a ten 1116 vážně odmítl vysunout pantograf při prezentační jízdě takže pro slovenské železničáře působil přinejmenším rozpačitě
(byla to porucha v softvéru)
Napsal: 07.12.2005 22:48
od Martin-KT8D5.RN2P
8681 píše:ano asi bude přípřežní 340 jako na slovenku kde z bratislavy petržalky do bratislavy hlavné jsou taurusi převáženi laminátkami 240 nebo peršingy 263 což je pro skopčáky docela zajímavý pohled a tak se s toho stala mezi německými a rakouskými fandy docela atrakce
taky se stalo v bratislavě, že při prezentační jízdě tauruse stroj řady 1160
odmítl zvihnout pantograf na naše napětí v troleji
rychle
musel přiklusal stroj řady 742, který ho přetlačil do hlavného
Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing)
Napsal: 07.12.2005 20:29
od 8681
ano asi bude přípřežní 340 jako na slovenku kde z bratislavy petržalky do bratislavy hlavné jsou taurusi převáženi laminátkami 240 nebo peršingy 263 což je pro skopčáky docela zajímavý pohled a tak se s toho stala mezi německými a rakouskými fandy docela atrakce
taky se stalo v bratislavě, že při prezentační jízdě tauruse stroj řady 1160
odmítl zvihnout pantograf na naše napětí v troleji
rychle
musel přiklusal stroj řady 742, který ho přetlačil do hlavného
Napsal: 07.12.2005 15:07
od Martin-KT8D5.RN2P
Ostravan píše:Martin-KT8D5.RN2P píše:Tim pádem šlo pouze o drb, ale bylo by to zajímavé. Děkuji za objasnění.
Taurus by ale měl jezdit do Českých Budějovic na EC/Ex 100/101 Jože Plečnik.
No měl, ale je otázka, zda si ten vlak přes čáru nevezme naše laminátka 340.
Napsal: 07.12.2005 14:22
od Ostravan
Martin-KT8D5.RN2P píše:8681 píše:a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)
Tim pádem šlo pouze o drb, ale bylo by to zajímavé. Děkuji za objasnění.
Taurus by ale měl jezdit do Českých Budějovic na EC/Ex 100/101 Jože Plečnik.
Napsal: 07.12.2005 8:00
od Martin-KT8D5.RN2P
8681 píše:a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)
Tim pádem šlo pouze o drb, ale bylo by to zajímavé. Děkuji za objasnění.
Napsal: 06.12.2005 21:34
od 8681
a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)