Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
6068 je autoškola DPMartin píše:K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17.11.2003 20:21
- Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aha, děkuju za vysvětlení, ale těch řidičů utratim víc , na jeden autobus jsou minimálně dva řidiči, ne??Ondrys píše:Místo 3 klasických autobusů, pojedou třeba jen dvo klobusy, takže šetříš za mzdu jednoho řidiče a za kilometry, ale kapacita je stejná (jen jsou delší intervaly).Afenot píše: Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...
Nebo to zas nechápu??
Místo 3 klasických autobusů, pojedou třeba jen dvo klobusy, takže šetříš za mzdu jednoho řidiče a za kilometry, ale kapacita je stejná (jen jsou delší intervaly).Afenot píše:Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...7036 píše:V budoucnu se spíše počítá s náhradou standardních vozů kloubovými - neochota platit řidiče a najeté km.
Nebo to zas nechápu??
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Inekon nevyrábí Astry, ale DPO-Inekon vyrábí Trio.Tonda Ježek píše:Škodovka už pro Prahu tramvaje vyrábí a Inekon vyrábí Astry, které jsou Prahu nevhodné. Krnováky máme v Praze taky.
Ano v zahraničí se samozřejmě vyrábí nízkopodlažní tramvaje, ale jsou o hodně více dražší (Kombina sice nebyly drahý, ale jak dopadli víme všichni...). Navíc Praha má tak trochu specifické podmínky, takže tramvaje musí splňovat určité podmínky. V zadání výběrového řízení nebyla podmínka 100% nízkopodlažní tramvaje.A když to tak vezmu, tak i v zahraničí se vyrábí NP tramvaje a docela o dost lepší, pravda, jsou poněkud dražší, ale pokud v ČR nejsme schopní udělat 100% NP tramvaj, tak by se aspoň mohla dát vyšší dotace na tramvaje ze zahraničí, než na Poršetru, která 100% NP nebude.
Nejsem si jistý že zahraniční tramvaje jsou o hodně dražší, viz. DM 4/2004 str. 7 : tramvaje K4500 pro Köln stojí 60 milionů Kč kus, a to je ještě obousměrná což ji prodražuje. Navíc má otočné podvozky. Jinak každé město má svoje specifické podmínky, a věřím tomu že každý výrobce může přinést odpověď.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Škodovka už pro Prahu tramvaje vyrábí a Inekon vyrábí Astry, které jsou Prahu nevhodné. Krnováky máme v Praze taky.Afenot píše:Tonda: No dobře, ale pokud vím, tak u nás tramvaje určitě vyrábí Škodovka a Inekon, a "vyrábí" tramvaje i KOS Krnov, když už to tak vezmu, myslím, že by byli schopní udělat novou T3LF s použitím podvozků Komfor.
Ano v zahraničí se samozřejmě vyrábí nízkopodlažní tramvaje, ale jsou o hodně více dražší (Kombina sice nebyly drahý, ale jak dopadli víme všichni...). Navíc Praha má tak trochu specifické podmínky, takže tramvaje musí splňovat určité podmínky. V zadání výběrového řízení nebyla podmínka 100% nízkopodlažní tramvaje.A když to tak vezmu, tak i v zahraničí se vyrábí NP tramvaje a docela o dost lepší, pravda, jsou poněkud dražší, ale pokud v ČR nejsme schopní udělat 100% NP tramvaj, tak by se aspoň mohla dát vyšší dotace na tramvaje ze zahraničí, než na Poršetru, která 100% NP nebude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17.11.2003 20:21
- Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tonda: No dobře, ale pokud vím, tak u nás tramvaje určitě vyrábí Škodovka a Inekon, a "vyrábí" tramvaje i KOS Krnov, když už to tak vezmu, myslím, že by byli schopní udělat novou T3LF s použitím podvozků Komfor.
A když to tak vezmu, tak i v zahraničí se vyrábí NP tramvaje a docela o dost lepší, pravda, jsou poněkud dražší, ale pokud v ČR nejsme schopní udělat 100% NP tramvaj, tak by se aspoň mohla dát vyšší dotace na tramvaje ze zahraničí, než na Poršetru, která 100% NP nebude.
A když to tak vezmu, tak i v zahraničí se vyrábí NP tramvaje a docela o dost lepší, pravda, jsou poněkud dražší, ale pokud v ČR nejsme schopní udělat 100% NP tramvaj, tak by se aspoň mohla dát vyšší dotace na tramvaje ze zahraničí, než na Poršetru, která 100% NP nebude.