Ale umí řvát na lidi jako žádnej jinej Aneb kdo nezažil neuvěříFořtík píše:Můžeš být v klidu, ty to taky neumíš!MM-Mikulovsky píše:informování cestujících řidiče nikdo neučil/í = většina jej rozhodně vědomě neumí, a proto jej dělá narado
Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Můžeš být v klidu, ty to taky neumíš!MM-Mikulovsky píše:informování cestujících řidiče nikdo neučil/í = většina jej rozhodně vědomě neumí, a proto jej dělá narado
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
tak o "logice" některých cestujících zase z dnes (vlastně již včera) mám zase již v minulosti obdobných příhod historku hodící se možná i do vlákna Humor:
Jel jsem s l.3 a při stanicování na Florenci DC jsem zaslechl diskuzi ze salónu 1. vozu:
- jeden pán se někoho v okolí ptal jestli jede ta TRAMvaj v Pravo
- nějaké (asi 2) ženy mu odpověděly ve smyslu, že ne, že jede rovně na Labuť a pak vlevo na Masaryčku
- z další jeho reakce jsem pochopil kde přišel na ten nesmysl jízdy vpravo (jako za mé přítomnosti již několikrát jiní jinde na podobných místech)
Před Labutí jsem použil UFON: "Vážení cestující, přeji Vám dobrý den, a zejména pro někoho v 1. voze upozorňuji, že šipka na orientaci pod stropem neznačí směr další jízdy na křižovatce, ale směr konečná, děkuji za pozornost a pochopení."
Jel jsem s l.3 a při stanicování na Florenci DC jsem zaslechl diskuzi ze salónu 1. vozu:
- jeden pán se někoho v okolí ptal jestli jede ta TRAMvaj v Pravo
- nějaké (asi 2) ženy mu odpověděly ve smyslu, že ne, že jede rovně na Labuť a pak vlevo na Masaryčku
- z další jeho reakce jsem pochopil kde přišel na ten nesmysl jízdy vpravo (jako za mé přítomnosti již několikrát jiní jinde na podobných místech)
Před Labutí jsem použil UFON: "Vážení cestující, přeji Vám dobrý den, a zejména pro někoho v 1. voze upozorňuji, že šipka na orientaci pod stropem neznačí směr další jízdy na křižovatce, ale směr konečná, děkuji za pozornost a pochopení."
Re: Chování zaměstnanců DP
Vždycky cestující informuji uFonem, ale vždycky někteří koukají a nechápou(pro turisty to ještě umím anglicky a německy, ti naštěstí chápou) . To je stejný problém jako označené zatahujici vlaky, tak jednou, dvakrát do týdne se mi stane, že přijde cestující, kam že jsem ho zavezl. A to mají inverzi plus extra hlášení.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
scoffer: to jsem tu již v minulosti uváděl, že:
1.) náhradní vlaky se před výměnou na trase u DP "neumí" správně označit - nikdo na to nenapsal (žádné - natož jasné) nařízení a většinu kolegů to nenapadne.
2.) informování cestujících řidiče nikdo neučil/í = většina jej rozhodně vědomě neumí, a proto jej dělá narado
1.) náhradní vlaky se před výměnou na trase u DP "neumí" správně označit - nikdo na to nenapsal (žádné - natož jasné) nařízení a většinu kolegů to nenapadne.
2.) informování cestujících řidiče nikdo neučil/í = většina jej rozhodně vědomě neumí, a proto jej dělá narado
Re: Chování zaměstnanců DP
Dneska jsem čekal na trojku na Karláku. V oblouku od Paláčáku měl nějaký technický problém... od podvozku lítala jiskra. Mno pokračoval v jízdě s pomalými rozjezdy. Říkal jsem si, že na Palmě mu vymění vůz, byla to nějaká hloubětínská T3M2-DVC. Mno stalo se tak, zastavil v oblouku na Palmě směr na Hloubětín. Myslím, že celá akce byla dispečersky skvěle zvládnutá. Akorád... řidič neinformoval cestující o náhradní soupravě (možná jen ty u kabiny), ti pak zmateně pobíhali po Palmovce a depák nebyl schopen na náhradní soupravě nastavit orientaci (byla tam Spojovací). Takže celou situaci, kdy si cestující mohl říct, že DP dělá maximum pos*rali zaměstnanci v terénu...
Re: Chování zaměstnanců DP
U Masaryčky před křižovatkouPetrpes píše:No s 14/7 to bylo možné. Potkal jsem i Bobika na 51/něco...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
No s 14/7 to bylo možné. Potkal jsem i Bobika na 51/něco...
Re: Chování zaměstnanců DP
Nepotkali jsme se? Já 3/53.Petrpes píše:Ten Slinták prostě není zrovna nejvhodnější zastávka jako SB. Zlatej Motol, Vápenka, apod.
A to je to o co Filipovi myslím jde a s tím v zásadě souhlasí i PeS
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Ten Slinták prostě není zrovna nejvhodnější zastávka jako SB. Zlatej Motol, Vápenka, apod.
A to je to o co Filipovi myslím jde a s tím v zásadě souhlasí i PeS
A to je to o co Filipovi myslím jde a s tím v zásadě souhlasí i PeS
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
Já tedy nevím, ale neř se lidi vyměněj tak musí být vystříídáno, ne? Proč to na Hradčanské a u vozovny Motol funguje? Zrovna u té vozovny Motol tak výměna cestujících neprobíhá a nijak to nezdržuje. Jestli to není tím, že okolo nestojí parta čumících šefců před kterýma se exhibuje (na rozdíl od Palmovky, Anděla a IPP). Nevím, nic jiného mne nenapadá.Filip píše:Ale k tomu Pavláku, tam to střídání je prostě podle mě špatně. Když pominu pár šílenců, co úmyslně zdržuje a dává tím najevo svůj nesouhlas s tím střídáním, tak i samotné normální střídání je tam k vzteku (ještě když se musí čekat na další čočky, davy lidí atd).
Re: Chování zaměstnanců DP
NestrasPetrpes píše:Filipe, začínáš MMMilanovatět
Kdo mě zná, tak ví že to všechno myslím v dobrém. Nejsem jako MMM (nic proti němu nemám). Nemám povahu všechno řešit
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Filipe, začínáš MMMilanovatět
Re: Chování zaměstnanců DP
willyjeff píše:Tak, kdyby jste to napsal takhle od začátku, tak v tomto prohlášení není nic s čím bych nesouhlasil. (Když se přenesu přes to peklo na zrychlovači - jak to asi dělali řidiči tram, kteří ještě pamatují tu červenou koženou sedačku, které vůbec nešlo nastavit opěradlo?) Ikdyž furt mi vrtá hlavou Vaše odhodlání: "Přes den bych to přežil při cestě ze střídání na konečnou (byť bych musel být maximálně obezřetný), v noci (ve tmě) bych ale s tím problém rozhodně měl." s nastaveným zrcátkem jako mám já, proto jsem vlastně po Vás žádal vyfocení Vašeho nastavení, abych sám posoudil, jestli je doopravdy lepší. Podle mě v tom zrcátku prostě nikdy víc vidět nebude a přece jsme neměl nastavené zrcátko pohled jenom na první dveře, naopak jsem měl celou délku tramvaje a to mě ještě víc zaujalo.Filip píše:Sice jsem nechtěl reagovat...... zrcátka nechť si každý nastaví dle svého gusta.
Dva roky jsem měl denní linky a půl roku jsem prožíval peklo střídání pořadí na lince 22. Dokonce oběma směry a to byl průser, když přijel kolega se zrychlovačem, starou sedačkou, která nešla dát dolů, mnohdy ani ne dozadu. A přiznám se, že třeba levé zrcátko jsem mnohdy ani neřešil, když jsem stejně měl jenom jednu konečnou, na které jsem se nezdržel ani 3 minuty. Pro mě je nutnost v pravém zrcátku aspoň něco vidět (když už ne úplně tak jak si přeju) a pohled jenom na první dveře asi není nic moc (můj názor). Tvrdím a pro mě je optimální střídání 1-2 minuty max. Na konečné se vozu klidně věnuji 20 minut než si všechno nastavím jak potřebuji a vyplním všechno, co mám. To samé jako jeden kolega mi povídal, že když je někde 50, tak jede padesát. Když jsem namítal, že třeba Vodičkova a okolí to na 50 není, tak prohlásil, že tam není omezení a jezdí tam 50. To samé, když vidím kolegu když najíždí do křižovatky, byť mám já přednost, tak ho prostě pustím a přednosti se vzdám. Podle mě by si řidiči měli vzájemně pomáhat a ne se hádat o kravinách
Ale zase se vracíte k tomu, co my tu vůbec neřešíme. Mě je úplně jedno, jak si to zrcátko nastavíte, kolik těch zrcátek použijete, mě jde o to, že jste na začátku tvrdili (hlavně Bobík to prohlásil a to byl spouštěč tohoto flamu), že klidně zastavíte celou dopravu na IPP, ať to klidně stojí až na Mírák, hlavně když si nastavíte dle vašich soukromých přesně definovaných požadavků a to za každé provozní situace, neb vás k tomu nutí jakási bezpečnostní povinnost. Což je prostě holý nesmysl a naschvál, kterým proti sobě poštvete nejen řidiče.
Zrychlovač sám o sobě mi nevadí (pěkné svezení) ,ale hektické střídání linky typu 22 na IPP považuji osobně za špatnou kombinaci. Tam mnohdy už přijede vláček 2x22 od Míráku s ideálním druhým vláčkem 10,16.
Opěradlo neřeším. Přijel mi jednou kolega, který měl sedačku tak vysoko, že jsem div nemlátil hlavou o hrušku a když jsem se podíval do pravého zrcátka, tak jediné, co jsem krásně viděl byly právě první dveře a nic víc. Někteří mají otočené nejen zrcátko do salónu, ale i to levé zrcátko (nevím, ale přijde mi taky dobré). Ale to se pořád točíme v kruhu. Zkrátka a dobře, ze střídání na konečnou odjet tak, abych něco viděl. Zbytek si nastavím dle libosti na konci (jestli budu střídat 1 nebo 2 minutu podle rychlosti už myslím je jedno).
Ale k tomu Pavláku, tam to střídání je prostě podle mě špatně. Když pominu pár šílenců, co úmyslně zdržuje a dává tím najevo svůj nesouhlas s tím střídáním, tak i samotné normální střídání je tam k vzteku (ještě když se musí čekat na další čočky, davy lidí atd).
K T6 jistě, v noci a za deště vždycky bude špatně vidět bez ohledu na nastavení zrcátka. Ale třeba to pravé zrcátko si nastavuji podle otevřených prvních dveří. ....
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Tak, kdyby jste to napsal takhle od začátku, tak v tomto prohlášení není nic s čím bych nesouhlasil. (Když se přenesu přes to peklo na zrychlovači - jak to asi dělali řidiči tram, kteří ještě pamatují tu červenou koženou sedačku, které vůbec nešlo nastavit opěradlo?) Ikdyž furt mi vrtá hlavou Vaše odhodlání: "Přes den bych to přežil při cestě ze střídání na konečnou (byť bych musel být maximálně obezřetný), v noci (ve tmě) bych ale s tím problém rozhodně měl." s nastaveným zrcátkem jako mám já, proto jsem vlastně po Vás žádal vyfocení Vašeho nastavení, abych sám posoudil, jestli je doopravdy lepší. Podle mě v tom zrcátku prostě nikdy víc vidět nebude a přece jsme neměl nastavené zrcátko pohled jenom na první dveře, naopak jsem měl celou délku tramvaje a to mě ještě víc zaujalo.Filip píše:Sice jsem nechtěl reagovat...... zrcátka nechť si každý nastaví dle svého gusta.
Dva roky jsem měl denní linky a půl roku jsem prožíval peklo střídání pořadí na lince 22. Dokonce oběma směry a to byl průser, když přijel kolega se zrychlovačem, starou sedačkou, která nešla dát dolů, mnohdy ani ne dozadu. A přiznám se, že třeba levé zrcátko jsem mnohdy ani neřešil, když jsem stejně měl jenom jednu konečnou, na které jsem se nezdržel ani 3 minuty. Pro mě je nutnost v pravém zrcátku aspoň něco vidět (když už ne úplně tak jak si přeju) a pohled jenom na první dveře asi není nic moc (můj názor). Tvrdím a pro mě je optimální střídání 1-2 minuty max. Na konečné se vozu klidně věnuji 20 minut než si všechno nastavím jak potřebuji a vyplním všechno, co mám. To samé jako jeden kolega mi povídal, že když je někde 50, tak jede padesát. Když jsem namítal, že třeba Vodičkova a okolí to na 50 není, tak prohlásil, že tam není omezení a jezdí tam 50. To samé, když vidím kolegu když najíždí do křižovatky, byť mám já přednost, tak ho prostě pustím a přednosti se vzdám. Podle mě by si řidiči měli vzájemně pomáhat a ne se hádat o kravinách
Ale zase se vracíte k tomu, co my tu vůbec neřešíme. Mě je úplně jedno, jak si to zrcátko nastavíte, kolik těch zrcátek použijete, mě jde o to, že jste na začátku tvrdili (hlavně Bobík to prohlásil a to byl spouštěč tohoto flamu), že klidně zastavíte celou dopravu na IPP, ať to klidně stojí až na Mírák, hlavně když si nastavíte dle vašich soukromých přesně definovaných požadavků a to za každé provozní situace, neb vás k tomu nutí jakási bezpečnostní povinnost. Což je prostě holý nesmysl a naschvál, kterým proti sobě poštvete nejen řidiče.