Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
No on by mohl být ten vývoj taky Radku31 takový, že těch ušetřených 15mld.Kč na MHD by se dalo do rozšíření silnic a ulic. Takže ono by se nemuselo hned kolabovat. V USA to tak funguje. Neříkám, že je to dobře. V pražských podmínkách by poměr přepravených poklesl na nějakých 30% pro VHD a to by zvládly busy a metro.
A nebo by taky mohlo být veřejná soutěž o provozovatele MHD - a divil by ses, ale ani elektrická trakce nezachránila v Banské Bystrici neschopného provozovatele před vyhnáním z města. Čili není to tak, že by tramky měly monopol a mohly si dovolit všechno. Není.
A nebo by taky mohlo být veřejná soutěž o provozovatele MHD - a divil by ses, ale ani elektrická trakce nezachránila v Banské Bystrici neschopného provozovatele před vyhnáním z města. Čili není to tak, že by tramky měly monopol a mohly si dovolit všechno. Není.
A zeptám se Vás, Radku, Yvono, když už tvrdíte, že cestující si má zjistit odjezd, tak jak se postavíte k tomu, když Vás dobíhá od metra člověk, na Jiřího z Poděbrad? Odjedete mu? Ale proč on měl přece zjištěný čas a to vy jedete o dvě minuty napřad. Jenže to vy nejse schopni zjistit, radši zavřete dveře, abych stihnul čočky a pak 3 minuty stojíte na Pavláku...
Je to to samé, jako já očekávám reakci od KM a spol, typu "nezlobte se, je to naše chyba, že chodíme pozdě na tramvaje, tudíž když nám tramvaj ujede, můžeme si nadávat jen sobě"KM píše:zareagovalas neomylně na to nejméně podstatné z celého příspěvku a tím jsi to potvrdila.
Správná reakce by byla: Sorry, Káeme (Pajdo a další), nevěděla jsem jak jsem placena a nyní již to vím.
Naposledy upravil(a) Yvona dne 26.1.2006 13:39, celkem upraveno 1 x.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
tyto úvahy jsou ale zbytečné, protože jízdné zdarma by především znamenalo, že se do MHD nahrne řádově víc bezdomovců a podobných "lidí"Pajda píše:4. Existují i úvahy, zda by nebylo jednodušší provozovat MHD bez placení jízdného, protože podíl z jízdného tvoří jen asi 20% z nákladů DPP.
dovedu si představit, že bude jízdné zdarma pro všechny obyvatele Prahy, kteří odvádějí daně - respektive průkazka za cenu nákladů na její výrobu
ale to by muselo jít ruku v ruce s posílením vozového parku a zlepšením preference + omezením IAD (mýtné)
jakýkoliv masivní přesun cestujících do IAD nebo naopak do MHD by v současné situaci imho vyvolal kolaps dopravy v Praze, takže to se prostě stát nemůže a jeden z důvodů proč si Praha platí tak rozsáhlou MHD je, že IAD by jinak zkolabovala1. Pokud by DPP měl vydělávat sám na sebe bez dotací z MHMP, tak by jízdné muselo jít asi na 4násobek dnešních cen. (Jak jednotlivé, tak předplatné) To by mělo samozřejmě za následek absolutní odliv cestujících atd.
Kdyby nebyli cestující, nebyly by tramvaje a na tu vodu bych si vydělala jinde. Vydělala a nečekala na to, až mi někdo něco dá, víš?.Martin-KT8D5.RN2P píše:Co se tomu směješ, kdyby nebyli cestující, kdo ti dá na vodu, koho chceš vozit? V tomhle má KM naprsotou pravdu. Přesně tohle je přístup pracovníka úřadu.
DP začne vydělávat, až akcie pustí město, a upřímně řečeno, za 40 korun na jízdu se na to každej vys... v tu chvíli už se vyplatí totiž auto a složit se s kamarády na benzín. A pokud si myslíš, že ty jako řidič socky, z těch peněz co by se vybralo jaksi navíc, bys něco viděla, tak si na omylu.Yvona píše:... (pevně věřím, že se letos bude konečně zdražovat jízdné tak,aby DP řádně vydělával)...
Radek31 - ale padlo. Kdybys četl celou diskusi, tak padlo. Nejsem jako malé dítě. Jsem prostě cestující, kterému už nestačí to socialistické "někdy něco přijde a někam vás to odveze". Mám auto a tím autem mohu jezdit. A tady bojuju za to, abych já a tisíce dalších nemusel ničit životní prostředí, protože znám význam MHD. Věř mi, já si na ten benzín vydělám, ale vy přijdete o práci, když tisíce dalších přesednou do aut. A tahle diskuse by laika opravdu naštvala, když si vidí, jak ke kaštanům přistupujete.
Slovo pitomá si říkej doma své ženě.KM píše:Prokristapána Yvono, nezlob se na mě, ale ty jsi fakt pitomá! Cestující si tě platí ze 23% z jízdného a z 77% z daní!!! (Admine promiň, ale tohle je fakt děsný).
Pojď si zkusit moderovat do rádia šejdra o celkové délce 11 hodin v neděli - říkám ti, každé povolání má něco!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
2 KM - co to kecáš? o večeru jsi tam nepsal ani slovo (nemluvě o tom, že večer se 5 a 3 na Mas. n. nepotkává - takže jsi nemohl mluvit o večerních 20 min. intervalech)
jsi jak malé dítě, které nedokáže pochopit, že v reálném životě jsou kromě bezvadných nápadů i problémy - já ti jen píšu, na co se musí brát ohled a na co si musí řidič dát pozor - o večeru a 20 min. intervalech v mém textu nepadlo ani slovoNebo Masaryčka - řidič 3dc před sebe pustí 5 dc na křižovatce Havlíčkova-Na Poříčí, i když by tam měl vjet on první (hlavní). Ovšem ten s 5 v zastávce nepočká, až ho dojede ta 3, a ujede. A cestující zuří, protože kdyby ten s 3 nebyl slušný vůči kolegovi, tak by na tu 5 normálně přestoupil. A moh by přestoupit, kdyby ten s 5 byl na oplátku slušný k cestujícím a kouk se do zrcátka.
ono je někdy únavné pro laika se podívat na souvislosti, ale my máme jízdní řád a do zastávky se vejdou většinou jen 2 soupravy - a vzhledem k tomu, že za tou 3 může být (a většinou taky je) jiná tramvaj (24,26,14), tak ta minuta čekání řidiče linky 5 na případné přestupující (a mezi náma
Souhlasím s Tebou Ráďo. Je to tím, že jsi ze stejné branže. Je plno věcí, co "obyčejnému cestujícímu" utíká a nikdy jim ty věci nedojdou. A nikdo mi nechce věřit, že ten pohled z kabiny tram na veřejnost je trochu jiný, nežli se dívá ta veřejnost na nás.
Yvn
Souhlasím s Tebou Ráďo. Je to tím, že jsi ze stejné branže. Je plno věcí, co "obyčejnému cestujícímu" utíká a nikdy jim ty věci nedojdou. A nikdo mi nechce věřit, že ten pohled z kabiny tram na veřejnost je trochu jiný, nežli se dívá ta veřejnost na nás.
Yvn
Naposledy upravil(a) Yvona dne 26.1.2006 13:29, celkem upraveno 1 x.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
1. Pokud by DPP měl vydělávat sám na sebe bez dotací z MHMP, tak by jízdné muselo jít asi na 4násobek dnešních cen. (Jak jednotlivé, tak předplatné) To by mělo samozřejmě za následek absolutní odliv cestujících atd.Yvona píše:Je fakt, že cestující platí řidiče, ale z menší části (pevně věřím, že se letos bude konečně zdražovat jízdné tak,aby DP řádně vydělával)
..................
2. Cestující si řidiče platí kompletně, protože to co si cestující nezaplatí v jízdném si stejně zaplatí v daních. Někde se prostě ty peníze najít musej.
3. Cena jízdného je věc politická a odborná, nikoliv ekonomická.
4. Existují i úvahy, zda by nebylo jednodušší provozovat MHD bez placení jízdného, protože podíl z jízdného tvoří jen asi 20% z nákladů DPP.
Nikoliv, Radku31 - mě si platíš jedině ze svých úroků, pokud máš někde něco půjčeno. Další oblíbený omyl. A v neděli si mě platíš 1/3 ceny výrobku, na který jde reklama a který si koupíš.
No a je to o tom, co už jsem psal - kdybych byl na občana, co se na něco u nás ptá (a někdy jsou to stále dokola tytéž dotazy, co by občan měl znát stejně jako ty jízdní řády - např. proč už neplatí marky) takový jako Yvona, už bych tu nebyl. Na rovinu.
No a je to o tom, co už jsem psal - kdybych byl na občana, co se na něco u nás ptá (a někdy jsou to stále dokola tytéž dotazy, co by občan měl znát stejně jako ty jízdní řády - např. proč už neplatí marky) takový jako Yvona, už bych tu nebyl. Na rovinu.
Naposledy upravil(a) KM dne 26.1.2006 13:27, celkem upraveno 1 x.