Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Yvona

Příspěvek od Yvona » 28.6.2006 0:02

MOp píše:Narážíš na P.P.? :-D
Na P.P. nikoli :!: .
Narážela jsem na kádrovací komando v MO, které se dost nechutně otírá o tamní řidiče.

MOp

Příspěvek od MOp » 27.6.2006 23:18

Yvona píše: Ale neboj se "na každou svini se vaří voda", a toto staré přísloví ještě nezklamalo. 8-)
Narážíš na P.P.? :-D

Yvona

Příspěvek od Yvona » 27.6.2006 23:04

radek31 píše:naopak podnik stále přitvrzuje - teď už se údajně nebude tolerovat ani pár sekund předjetí (doteď bylo cca 10 s v pohodě, ale nově už prý ani sekunda)
ceny ve voz. MO (údajně, neměl jsem osobní zkušenost)
1. předjetí - varování
2. půl prémií (asi 450 Kč)
3. celé prémie
4. 1000Kč
prý to chtějí dopracovat až ke "žluté kartě" a možnému vyhazovu (máme to napsané na nástěnce, ale nestihnul jsem si to přečíst)

v kabině máme přes 60°C, ale to nikoho v klimatizované kanceláři prostě nemůže zajímat - kabina musí být podle přepisů zavřená a řidič ať tam klidně chcípne
Já se veřejně přiznám, že ve vedru mám kabinu u T3M otevřenou. U KT je to už horší, tam to bohužel moc nejde, když jsou tam klasické otevíračky.
Je fakt, že kdyby mě někdo za to postihnul SH nebo ústně, asi bych se vyjádřila velice rychle a otevřeně. Zavřené dveře kabiny znamenají pro řidiče akorát únavu, usínání,malátnost a tím vším sníženou pozornost, což je vysoké riziko při provozu (MU apod.) A pokud by někdo trval na tom,abych kabinu v 60ti stupňovém vedru zavřela, řešila bych to tak, že bych se jednoduše nechala vystřídat. Nejsem blázen, abych ohrožovala okolí a životy ostatních.

Mimochodem, co se týče kádrového oddělení vaší vozovny, je to vůči řidičům hnus z vysoké aktivity vašeho vedoucího. A docela vás lituji, že se vás nezastanou podřízení vašeho vedoucího-nadřízení řidičů.
U nás třebas nějakých půl prémií za druhé předjetí v měsíci jsem nezažila. Kdyby to fungovalo, jako u vás, asi by byl u nás pěkný rachot. Jenže to funguje u nás tak, že obě strany chtějí být v míru a klidu, protože pak se to také odráží i na chuti k práci.
Naposledy upravil(a) Yvona dne 28.6.2006 11:44, celkem upraveno 1 x.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.6.2006 17:49

naopak podnik stále přitvrzuje - teď už se nebude tolerovat ani pár sekund předjetí (doteď bylo cca 10 s v pohodě, ale nově už ani sekunda)
ceny ve voz. MO
1. předjetí - varování
2. 250 Kč
3. 500Kč
4. 1000Kč
4x za čtvrtletí - "žlutá karta" a později možný vyhazov (máme to napsané na nástěnce)

v kabině máme přes 60°C, ale to nikoho v klimatizované kanceláři prostě nemůže zajímat - kabina musí být podle přepisů zavřená a řidič ať tam klidně chcípne
Naposledy upravil(a) radek31 dne 28.6.2006 14:11, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět