Stránka 18 z 19

Napsal: 04.7.2006 14:40
od radek31
sakra umíš číst?
většinou se to stane v zastávkách, kde řidič spěchá, aby stihnul čočky, nebo aby ho nepodjela jiná tramvaj (Želivského, Hradčanská, Újezd, Dejvická, atd atd)
třeba na 20, když nestihneš dobře Újezd, tak počítej na Hradčanské s 3+ minutama zpoždění - dřív to za tu sekundu nebo 3 :-) předjetí stálo, teď už ne

často se linka nedá vyjet pouze z důvodu kontrolních bodů a špatně udělaných jízdních dob jednotlivých úseků

já nechtěl předvádět 30 předjetí za šichtu, zamysli se nad tím co jsem napsal (pokud nemáš na myšlení dnes náladu, tak vysvětlím - jako odpověď na tvé nevěřícné "tomu snad nevěříš ani ty!" jsem ti odpověděl, že to není nic nereálného - btw viděl jsem to i černé na bílém, napsané na tom SH)

zdá se mi, že máš dneska nějak blbou náladu, tak toho necháme, nemá cenu se kvůli tomu hádat

Napsal: 04.7.2006 14:35
od demon
radek31 píše:...když to člověk odpálí v těch ?? : ?? : 58, tak to je P<5s - za šichtu ti těch 1s předjetí předvedu klidně 30 - fakt to není problém
A odpálit to třeba v ?? : ?? : 02 je nějakej problém ? Pořád tady všichni brečíte jak se která linka nedá vyjet na čas a pak chceš předvádět 30 předjetí za šichtu. Trošku si odporuješ, ne ? :wink:

Napsal: 04.7.2006 14:09
od radek31
demon píše:Že by se 3x vešel do jedné vteřiny ? Tak tomu snad nevěříš ani ty !
když byla stará vysílačka, tak jsme se rozjížděli tak v ?? : ?? : 54 a vyšlo to (Z<15s)
na digitálu to chtělo tak v ?? : ?? : 58 a v 95% případů do bylo Z<5s - problém je, že v některých zastávkách jako je Hl. nádr. a hlavně Hlubočepy je ten inframaják nějak jinak a když to člověk odpálí v těch ?? : ?? : 58, tak to je P<5s - ukazovat ti to nebudu, to je drahé, ale za šichtu ti těch 1s předjetí předvedu klidně 30 - fakt to není problém
většinou se to stane v zastávkách, kde řidič spěchá, aby stihnul čočky, nebo aby ho nepodjela jiná tramvaj (Želivského, Hradčanská, Újezd, Dejvická, atd atd)

samozřejmě je možné eliminovat to pozdějším rozjížděním, ale je velký rozdíl těch dosud tolerovaných 20s (do toho se vešla i většina omylů) a 1s (tam neprojde ani dřívější rozjezd)

Napsal: 04.7.2006 13:49
od demon
radek31 píše:... 3 krát po 1 vteřině a 1 krát 2 vteřiny...
Že by se 3x vešel do jedné vteřiny ? Tak tomu snad nevěříš ani ty !

Napsal: 04.7.2006 13:47
od 9001
Já do toho systému nevidím ,ale nevyřešilo by to , že třeba řidič se hne ze zastávky s kontrolním bodem třeba o pět až deset sekund později než přesně na čas a problém by byl vyřešený.

Napsal: 04.7.2006 13:31
od radek31
tak ještě k těm předjetím

dnes dostal první kolega SH za 1s předjetí - teda dostal jich za nedělní šichtu hned několik kousků - 3 krát po 1 vteřině a 1 krát 2 vteřiny - celkem 5 sekund za celý den a cena? celé prémie!!! takže víc než 1000Kč

zdá se mi, že vedení tak zoufale netuší co dělat, že se zavádějí čím dál větší kraviny
viděl jsem statistiku a kritéria náročnosti ROPIDu plní JPT s přehledem, tak proč tohle?

takže co se teď stane? řidiči začnou hromadně jezdit tak, jako to někteří předvádějí už dlouho - prostě schválně naberou tak 5 minut zpoždění a pak budou mít jistotu, že se nepředjedou - přeji hezké cestování tramvají

a když budete mít náladu, napište prosím děkovný dopis na DP, protože už se nestane, aby někomu řidič z kontrolních bodů ujel o sekundu dříve

Napsal: 29.6.2006 15:40
od radek31
2 jara - dík za info, fakt jsem si myslel, že to dělají rovnou dispečeři

Napsal: 29.6.2006 15:37
od jara
radek31 píše:když se řidič předjede, tak se z Apexu ozve hláška "předjetí" a řidič má infarkt
pak na sále dispečer vyplní služební hlášení a pošle do vozovny, kde se to zpracuje, vedoucí navrhne postih, ty to podepíšeš a oni ti seberou prachy z výplaty
No služební hlášení se většinou dělá až den poté. A dělá to vždy jedna paní v kanclu. Jednou jsem jí pozoroval. Ona si vezme z počítače předjetí z kontrolních bodů a už píše na vozovny. A dispečerovi je to celkem putna. To by se to muselo řidiči stávat několikrát za směnu. A když má málo času a všimne si toho, tak třeba tomu řidiči zavolá ale to já fakt málo kdy.

Napsal: 28.6.2006 19:56
od radek31
Tita píše:Čili/chápu-li to dobře/tak když si řidič předjede,tak se ozve služební hlášení,aby zpomalil :?:
když se řidič předjede, tak se z Apexu ozve hláška "předjetí" a řidič má infarkt
pak na sále dispečer vyplní služební hlášení a pošle do vozovny, kde se to zpracuje, vedoucí navrhne postih, ty to podepíšeš a oni ti seberou prachy z výplaty

Napsal: 28.6.2006 17:51
od Tita
Marek píše:[-( Služební hlášení je dokument - oznámení o závadě nebo nedostatku v provozu, na zařízení nebo u pracovníků.
Aha,již chápu :oops: :oops: :oops:

Napsal: 28.6.2006 17:20
od Marek
Tita píše:Čili/chápu-li to dobře/tak když si řidič předjede,tak se ozve služební hlášení,aby zpomalil :?:
[-( Služební hlášení je dokument - oznámení o závadě nebo nedostatku v provozu, na zařízení nebo u pracovníků.

Napsal: 28.6.2006 16:56
od Tita
DavidD píše:Služební hlášení
Čili/chápu-li to dobře/tak když si řidič předjede,tak se ozve služební hlášení,aby zpomalil :?:

Napsal: 28.6.2006 15:16
od DavidD
Tita píše:Smím se zeptat na význam zkratky SH,kterou v posledních příspěvcích vídám?
Služební hlášení

Napsal: 28.6.2006 15:12
od Tita
Smím se zeptat na význam zkratky SH,kterou v posledních příspěvcích vídám?

Napsal: 28.6.2006 14:19
od radek31
Yvona píše:U nás třebas nějakých půl prémií za druhé předjetí v měsíci jsem nezažila. Kdyby to fungovalo, jako u vás, asi by byl u nás pěkný rachot.
tak změna, konečně jsem si to přečetl a vypadá to takto:

1. předjetí - varování
2. 250 Kč
3. 500Kč
4. 1000Kč
4x za čtvrtletí - "žlutá karta" a později možný vyhazov (máme to napsané na nástěnce)

jo a předjetí je nově už i 1 vteřina !!!!!!!!!!!!! já jsem většinou slušný, ale až mi přijde SH za 1s předjetí, asi se neudržím - tento rok jsem zatím bez SH a nerad bych si to pokazil takovou blbostí

imho je to cesta k většímu množství nehod - někteří řidiči jsou zmatkáři a když se omylem předjedou, budou to "zachraňovat" couváním a při tom se občas něco semele

nejhorší je, že všechny podobné buzerace řidiče neskutečně stresujou a místo, aby řídil v pohodě a věnoval se PLNĚ řízení, musí nyní v první řadě sledovat hodiny a jízdní řád, aby se náhodou o vteřinu nepředjel