Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 30.1.2005 20:23

podle jř je to 13 min nemm-anděl a 15 min zpět.

Béďa Trávníček

Re: Motol-Vypich

Příspěvek od Béďa Trávníček » 30.1.2005 20:11

pawel píše: (...)
167 Nem.Motol-Anděl 13 minut
(...)
Co prosím? 13 minut?
Počítej se mnou:
Kavalírka-Anděl - 7 minut (ideální podmínky)
Kotlářka-Anděl - 10 minut (ideální podmínky)
Weberova-Anděl - 11 minut (ideální podmínky)
Sídl. Homolka - 12 minut (ideální podmínky)
Pod Šafránkou - 13 minut (ideální podmínky)
Kudrnova - 14 minut (ideální podmínky) - brána do FN Motol
Nemocnice Motol - 17 minut (ideální podmínky) - brána do FN Motol

Beru to podle praxe... Všude se může ubrat minuta... Ale pokud si myslel zastávku Nem. Motol, tak do té se to za 13 minut nestihne....

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Motol-Vypich

Příspěvek od pawel » 30.1.2005 19:27

včera jsem se na K-r trošku zamyslel nad možnou realizací TT z Motola na Vypich. podle mě se jedná o relativně kontroverzní stavbu, tak by mě zajímalo, co si o tom myslíte vy.

TT Motol-Vypich a návazné trati na Petřiny a do Nových Butovic.

o té trati přemýšlím docela často, avšak ačkoli vytíženost 174,180,179,167 a dalších mluví jednoznačně pro tramvaje, nejsem si jist, jestli by to cestující úplně uvítali. problémem je to, že současné linky autobusů jsou často rychlejší než eventuelní tramvaje.
např.:
167 Nem.Motol-Anděl 13 minut
174 Nem.Motol-Hradčanská 16 minut
180 Nem.Motol-Kafkova 15 minut

9 Motol-Anděl 13 minut -> cca 13+2=15 min
15 Vypich-Hradčanská 15 minut -> cca 15+3=18 min
X Vypich-Vítězné nám. 14 minut -> cca 14+3= 17 min
2 Větrník-Vítězné nám. 10 minut -> cca 10+3+3=16 min

bylo by tedy nutné vylepšit parametry návazných tratí tak, aby se dosáhlo vyšší cestovní rychlosti. tady je pár námětů.

trať Hr-Voz.Střeš.:
-3.kolej v zastávce Vozovna Stř.směrem zc a předsunuté kolejové rozvětvení na následující křižovatce
-fyzické oddělení TT od IAD v úseku Svatovítská-U Brusnice
-zrušení zastávky Prašný most zc (?)

břevnovská trať:
-fyzické oddělení trati od IAD v ulici Myslbekově
-optimalizace rozmístění zastávek na Bělohorské (zejm.Drinopol zc)
-přestavba křižovatky Břevnovský klášter (!)

trať po Plzeňské ul.
-preference po celé délce
-rekonstrukce trati alespoň v úseku Kotlářka-Krematorium Motol (!), otevřený svršek by se mi jevil jako ideální
-optimalizace rozmístění zastávek

druhým problémem, již zde diskutovaným, je další pokračování trati. minimem je úsek Vypich-Větrník a Motol-Nové Butovice, event. s odbočkou ke Kefíru a smyčkou Nárožní rovnou vedením trati kolem Kefíru. jinak totiž 174 ani 184 nenahradím.
co se trati na Větrník týče, místo tu jakž takž je - odstavný pruh na celé Ankarské, možnost malého rozšíření směrem ke kolejím Hvězda. horší to je za pumpou v oblouku, tady by se trať, resp. silnice, musela mírně rozšířit na úkor zeleně a přiblížit k obytnému bloku.
vedení Brunclíkovou ulicí by určitě neprošlo.
třetím problémem je finanční náročnost. TT by jednoznačně měla obsloužit i nem. Na Homolce. to znamená vedení tunely ap. No a nakonec vozidla. s T3P si na nemocničním expresu mezi Motolem, Homolkou a Vojenskou nemocnicí rozhodně nevystačíme.

linkové vedení:

A Nové Butovice-NemM-Vypich-Větrník-Vojenská nem.-Hradčanská-... (náhrada 184, částečně 174 a 179)
B Sídl.Řepy-Vypich-Malovanka-Vítězné nám.-... (náhrada 180)
C Petřiny-Vypich-NemM-Motol-Anděl-... (náhrada 167 a části 179)
D Nové Butovice-Motol-Anděl-...

174,180,184,216 - zrušeny
167 Na Knížecí-Sídl.Homolka-Motol-Nárožní-Luka-Velká Ohrada (spojení zbytků 167+174, místní obsluha ulic Weberova a Armády a spojení k metru; provozní parametry jako současná 174, ale standardní vozy)
179 Letiště Ruzyně-Petřiny-Vypich-Spiritka-Klamovka-Na Knížecí (spojení zbytků 191+179; provozní parametry zachovány jako u současné 179)
191 (nebo 132?) Na Knížecí-Klamovka-Spiritka-Štefkova-Břevnovská-Vozovna Střešovice-Macharovo nám.-Bořislavka/Nové Vokovice (provozní parametry zhruba jako nyní 216, proklad se 179)
108 v úseku Špejchar-Vypich posílení a provoz i o víkendu.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 30.1.2005 16:31

JohnyG píše:Libi se mi TT Pristaviste - Nove Dvory, kterou jsem si nezavisle na tobe taky vymyslel do sveho navrhu, ale jinak jsem ji jeste nikde nepotkal. A par dalsich trati, ktere se tady tak poruznu pretrasaji.
Vrozená ješitnost mi nedá:
http://vetinari.wz.cz/map_2034.gif

8-)

Je to krapet zastaralé a asi tři roky staré ... dnes bych to namaloval krapet jinak.

(A za tu nádhernou zelenou barvičku, pastvu pro oči, se omlouvám, má být neprůhledná, ale chybí pod ní webová stránka)

Odpovědět