Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 08.9.2008 22:26
Bobik píše: Jsem si spíš všiml, (a to platí i o jakékoli jiné trati/lince) že lidem je "v podstatě jedno" čím jedou a klidně že to trvá i o 5-10min déle, hlavně že nemusí přesedat.
Jo přesně. Zrovna jsem si to vyzkoušel na sobě. Zítra musím jet do UD DP normálně při cestě do práce nechávám auto v Kobylisých ve vozovně. Přemýšlel jsem jak se nejlépe do UD dostat. Představa jízdy od voz. Kobylisy tramvají či busem na metro Kobylisy, následně metrem na Muzeum, přestoupit na A a jet na Strašnickou kde sednu do sedmičky (Depo Hostivař s přestupem na tramvaj je dálka) a jsem po necelé hodině tak kam potřebuji je otřesná.
Lepší varianta byl bus 136 od vozovny Kobylisy na Slavii a následně 7kou. Sice je to o nějakých 20 minut delší, ale jen jeden přestup. Tak jsem chtěl jet. Pak jsem si řekl, že než tuhletu hodinovou pakárnu že pojedu autem. Z D8 nesjedu ve Zdibech ke Kobylisům, ale budu pokračovat dále a rozdíl jsem na mapě spočítal jednosměrně pouhých 10 km!, což je tedy dohromady km dvacet a vzhledem k tomu, že mám auto na plyn mě to nějak žíly netrhá.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 08.9.2008 20:57
A co spojit 6 a 4 na Čechově náměstí, se změnou orientace, provoz jen busevozy :×)
Ve směru Radlice-Kotlářka by šel na Čecháči nechat malý prostoj, aby linka 4 DC odjížděla včas.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 08.9.2008 20:54
Absolut píše:Možná se někomu zdá zbytná, ale byla politicky prosaditelná.
Kromě toho, jakmilen se zaměstnanci centrály ČSOB naučí, že nemusí lézt do díry, tak tam nepolezou... Tedy pokud jim tam Ropid nenatrasuje ******* sedmičku
To je otázka. Jsem si spíš všiml, (a to platí i o jakékoli jiné trati/lince) že lidem je "v podstatě jedno" čím jedou a klidně že to trvá i o 5-10min déle, hlavně že nemusí přesedat. Takže pokud tudy povede "kvalitně" trasovaná linka/linky, může být trať i velmi hojně využívána.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 08.9.2008 20:52
6 by měli v PD nechat ve dvojicích na Radlice a možná klidně zkrátit na Zámeckou.
6 solo je nedostačující, zejména v nejvytíženějším úseku v Praze.
Jen při výlukách Spořilova nebo Pankráce bude 6 na Zámecké překážet a výjezd skrz auta z nástupní je taky prádní.
Kdysy se mluvilo o spojení 6 a 19. Vyřešilo by to i stížnosti na odklonění 19 na Radošovickou a na Kubáni by končila jediná linka.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 08.9.2008 14:27
Možná se někomu zdá zbytná, ale byla politicky prosaditelná.
Kromě toho, jakmilen se zaměstnanci centrály ČSOB naučí, že nemusí lézt do díry, tak tam nepolezou... Tedy pokud jim tam Ropid nenatrasuje ******* sedmičku
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 08.9.2008 14:06
Marek B. píše:Já si stejně myslím, že to, že se výstavbu této tratě povedlo prosadit je malý zázrak. Protože jestli byla v Praze nějaká nová trať zbytná, tak tato. Chtěl bych tak alespoň touto cestou poděkovat všem, kdo se zasloužili o její výstavbu protože věřím, že to nebylo jednoduché.
No ona je taková zbytná už od Knížecí. No, ale buďme rádi za každý metr nové tratě.
-
Marek B.
- Uživatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 17.6.2004 14:40
- Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae
Příspěvek
od Marek B. » 08.9.2008 13:50
Já si stejně myslím, že to, že se výstavbu této tratě povedlo prosadit je malý zázrak. Protože jestli byla v Praze nějaká nová trať zbytná, tak tato. Chtěl bych tak alespoň touto cestou poděkovat všem, kdo se zasloužili o její výstavbu protože věřím, že to nebylo jednoduché.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 07.9.2008 22:12
A hlavně byla dnes TT Laurová - Radlická kolejově propojena se zbytkem sítě
Sice zatím nesjízdně (musí se ještě dobetonovat deska), ale propojené to je...
-
Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Příspěvek
od Damir Holas » 07.9.2008 18:41
Tak jsem dnes koukal, že nová tramvajová trať na Radlickou částečně slouží cestujícím už teď, ještě před otevřením.
U radlické školy a na Laurové se do busů ve směru Anděl nastupuje právě na tramvajových zastávkách a bus to tedy logicky bere po tramvajovém tělese, což bylo zvlášť dneska, kdy byla Radlická směrem do centra plná aut už od stanice metra...
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 06.9.2008 7:06
Infomail DPP praví:
Dne 3. 10. 2008 bude ukončena výluka tramvajové dopravy v úseku Na Knížecí - Laurová a následně bude zahájen i provoz na novém úseku trati ke stanici metra Radlická. Pravidelný provoz na trati Anděl - Na Knížecí - Radlická bude zahájen od 4. 10. 2008.
-
Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Příspěvek
od Damir Holas » 05.9.2008 22:42
fricoolinek2 píše:
Moje otázka snad bude v rovinnách realistikcých: Už se ví konkrétní termín otevření tratě do Radlic, popřípadě kdy se aspoň půjdou kupovat pomeranče*?
*Snad to pochopíte.
Mno, nejsem si zcela jist, ale o Radlicích se psalo i v brožuře "Městem lépe" vydané k trvalým změnám od 30. 8. Tuším, že jako termín zahájení provozu byl uváděn 3. říjen...
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 05.9.2008 21:29
MF píše:Krásná utopie...
Moje otázka snad bude v rovinnách realistikcých: Už se ví konkrétní termín otevření tratě do Radlic, popřípadě kdy se aspoň půjdou kupovat pomeranče*?
*Snad to pochopíte.
Jinak mi s ohledem na to, že se v posledních 20-ti letech postavil tak tucet kilometrů nových tratí (Ohrada, Modřany, Barrandov, Radlice), ta myšlenka tuny nových tratí za pár let taky přijde moc snílkovská. Bohužel.
BTW: Neměla se podle plánů z dob dokončování barrandovksý tratě už stavět trať do Holyně?
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 05.9.2008 21:09
Krásná utopie...
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 05.9.2008 20:02
Co do sedmi let... dřív, pokud chce pan nejvyšší cvokař dostát 30 km slibu!
-
Markus
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Markus » 05.9.2008 19:44
Přibudou další tramvajové tratě
Stavět v příštích letech by se mělo nejen prodloužení metra trasy A zatím do Motola (nová trasa D z centra Prahy do Písnice se zatím posuzuje i z hlediska zvolených parametrů), ale Praha se dočká zřejmě i nových tramvajových tratí. Těsně před dokončením je prodloužení tramvaje z obratiště Laurová k metru Radlická, na finanční prostředky čeká uvažované prodloužení tramvajové tratě ze sídliště Barrandov do prostoru mezi obce Slivenec a Holyně. Radnice Jižního Města by také ráda do připravovaného územního plánu prosadila nové tramvajové tratě. Koleje by mohly vést ze Spořilova, Hostivaře a Písnice. „Jako zásadní podmínku pro zachování udržitelného rozvoje městské části požadujeme nové řešení obslužnosti území doplněním stávajícího systému veřejné hromadné dopravy o další," uvedl vedoucí odboru územního rozvoje Prahy 11 Jan Kábrt. Tramvaj na Opatov by podle nedávné tiskové zprávy pražského magistrátu měla fungovat v roce 2013. Do sedmi let by pražské tramvaje měly podle plánů města jezdit po zhruba 32,4 kilometru nových tratí.
To jsem zvědavý kolik to bude reálně. Do sedmi let ... povíme si v září 2015 kolik že se těch kilometrů skutečně otevřelo
Celý článek zde:
http://www.stavebni-forum.cz/detail.php ... 1220636313