Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Ano, já o tom vím, že tyhle tlaky jsou. A v případě tramvajové linky v trase Pankrác - Nusle - Karlovo Náměstí ... no vlastně klidně podle 18 v intervalu stejném, jako má metro, by se to jistě dalo zvládnout.
Nyní je hlavní snaha D nenechat zabít. Což hrozí.
Nyní je hlavní snaha D nenechat zabít. Což hrozí.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Chapal bych to v pripade, kdy je snaha zacit konecne D stavet a ne jen tupe podsouvat pozadavky typu lehke metro, kratke stanice.. V opacnem pripade je to zbytecny krok a dalsi duvod k odsunuti celeho projektu.. Chalupoida je chalupoida.. chjoRadek píše:Teď se někde objevila varianta skutečně s dočasným? ukončením I.D na Pankráci.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Teď se někde objevila varianta skutečně s dočasným? ukončením I.D na Pankráci. Němec mi ale tají, kde to bylo...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Ad XSC: No tak to bych teda chtěl vidět, kam bys z toho D na Pankráci nacpal lidi. Do již tak vytíženého metra C? Uvědom si, že m-D přinese lidi navíc, není jen o tom, že by se do něj přelili cestující z Kačerovských linek busů, ale přinese i další cestující, kteří doteď jezdí třeba na Smíchov nebo na Modřansou TT, ale jakmile budou mít metro pod nosem, tak ho použijou. Kam je nacpeš na Pankráci? Do tramvaje, kterou tam P4 nechce a úspěšně jí brání? Do autobusů? A kam s těma busama pojedou? Na tuhle otázku bych fakt rád znal odpověď.
Re: Nové tramvajové tratě
Třeba za to, co nemusíme promrhat na A. A nebo si na to D může Praha vzít úvěr rovnou - je jedno, jestli bude splácet úvěr bance nebo jiné firmě. A nebo ho nepostavíme, pokud zjistíme, že na to Praha nemá. Taky si nebudu kupovat vilu, pokud ji nedokáži zaplatit.Bobek píše:No zase jinak postavíme D za co?
PPP v místní podobě je pouze odložení dluhů na delší dobu, kdy doufáme, že bude líp (a radní vědí, že oni už to nebudou muset řešit).
Re: Nové tramvajové tratě
No zase jinak postavíme D za co?
Re: Nové tramvajové tratě
Přehrát trasu D na PPP mi přijde jako to nejhorší řešení - v podstatě to je jako postavit ji na dost drahý úvěr. Spíš by mě zajímalo, jak dopadlo zkoumání Nuseláku, jak je to s jeho plánovanou životností. Pokud je dlouhodobě v použitelném stavu, mohlo by stačit I.D jen v úseku Pankrác - Písnice. Tím by se ušetřilo a získal čas na navržení vhodnějšího trasování D za NM.TraI píše:... že se podaří "přehrát" trasu I.D metra na "PPP" s odkladem splátek města.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Studijně rozpracovaných je kolem 30km. Z toho projednatelná (a tedy relizovatelná v případě peněz) je slabá polovina.
Re: Nové tramvajové tratě
Jaký existuje reálnější investiční výhled na následující desetiletí co se kapitálových výdajů na nové realizace tram. tratí v Praze týče? Od roku 1990 vychází roční průměr nových tratí 0,77 km, teď by byly na řadě ty, které budou - každá svým způsobem jinak - velmi drahé (kromě takových "standardních" jako horní pol. Václavského nám., fous do Podbaba-nádraží apod.). Praha bude investovat do metra (minimálně 7-8 mld. do roku 2014-15), 20 mld. (?) do nové ÚČOV, ještě více do MO v severozápadním segmentu apod. Přál bych si, aby se Praha v plánovacím období EU 2013+ výrazně přihlásila k projektům tramvajové infrastruktury, to ovšem za předpokladu, že se podaří "přehrát" trasu I.D metra na "PPP" s odkladem splátek města.
Kolika km se tak můžeme dočkat? A kam proto směrovat priority?
Kolika km se tak můžeme dočkat? A kam proto směrovat priority?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Jenže vize zeleného nábřeží je o něčem jiném, než současný návrh..
Vizi, že pan Absolut jede s Absoluťátkem v kočárku na inline bruslích v parčíku plném stromečků a bez tramvají, cpe si přitom Ferdu zmrzlinou (a zapíjí ji lehkou kolou), tu si nesmím nechat ujít. Na vědeckofantastické filmy do kina nechodím, ale tento si ujít rozhodně nenechám.
Vizi, že pan Absolut jede s Absoluťátkem v kočárku na inline bruslích v parčíku plném stromečků a bez tramvají, cpe si přitom Ferdu zmrzlinou (a zapíjí ji lehkou kolou), tu si nesmím nechat ujít. Na vědeckofantastické filmy do kina nechodím, ale tento si ujít rozhodně nenechám.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
No já tedy s touhle alternativou souhlasím. Po dohodě s majitelem tržnice by jistě bylo možné, aby tramvaj jela hned podle tržnice, nebo třeba po parkovišti. Umím si to představit. No a nakonec investor tramvaje by tam mohl udělat pro návštěvníky tržnice podzemní garáže. Třeba by pak člověk v Alzáči ani nemusel vylízat z auta. Nábřeží bez tramvaje nebude opuštěné, to rozhodně ne, udělá se tam kontinuální zelená promenáda pro pěší, cyklisty a inlajnistky hezky až k Libeňáku Relax zóna pro ty skleněný pekla, co tam rostou A obžerstevní, buřty v chlebu a zmrzlina a lávka pro pěší do Karlína a letní kino a v zimě bruslení pro dětičky a Absolut tam táhne kočár a malej Absolut se na něj směje posílá ho do kšá... no prostě vidím to úplně živě jako vizu stavu 2015... Chce to fantazii, kamarádi, ta hýbe světem.
Re: Nové tramvajové tratě
SJM netlumit, ale postupně schovat do děr. Nebo se bude jezdit místy ještě méně vhodnými.
Re: Nové tramvajové tratě
To bych mu nevyčítal jako chybu, ale jako reálný pohled. Řeči o omezení SJM jsou víc politické než reálné a ani po zavedení mýta se SJM užší než 2x2 nebude dát realizovat. Po výstavbě MO bude Bubenská spojkou na MO a společně s tunelem Blanka bude použitelná jako obchvat Letné při cestě do centra. Argentinská pro spojení se Severním městem musí zůstat.Marek B. píše:Ten návrh pana architekta (mimochodem být jím, tak realizaci PTB metra na Palačáku jako referenci neuvádím) má podle mne několik problémů, z nichž ten hlavní je nedostatečné omezení IISJM. Pořád v jeho návrhu zůstávají 2 široké komunikace vedle sebe(Argentinská a Bubenská). To bych omezil do jedné. K tomu tunelová varianta Bubenské znemožňuje SJM v budoucnu nějak radikálně omezit(stejně jako tunel za Muzeem).
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Zlepseni dopravni obsluznosti okoli Jatecni ulice opravdu neni vse! Vzdy existuje nejake to, ale..
1/ Budou brojit tam zijici lide, ze tram vytvari hluk svym prujezdem, nebo cinkanim.
2/ Ukradnes lidem v teto oblasti velice cenna parkovaci mista.
3/ Prujezd useku Vltavska - Delnicka se ti protahne cca o 3 minuty.
4/ Na nabrezi ti vznikne jeste vetsi mrtva zona nez nyni. Navic si nedokazu predstavit tamo prevedenou magistralu. To bude bordel..
K vecem co v tom vidim se zatim vyjadrovat nebudu, nemam cas. Nemohu si pomoci, avsak cele to na mne pusobi dojmem "Konecne propojime pomoci II.SJM plnohodnotne D1 a D8, na okruh se vykakame".
1/ Budou brojit tam zijici lide, ze tram vytvari hluk svym prujezdem, nebo cinkanim.
2/ Ukradnes lidem v teto oblasti velice cenna parkovaci mista.
3/ Prujezd useku Vltavska - Delnicka se ti protahne cca o 3 minuty.
4/ Na nabrezi ti vznikne jeste vetsi mrtva zona nez nyni. Navic si nedokazu predstavit tamo prevedenou magistralu. To bude bordel..
K vecem co v tom vidim se zatim vyjadrovat nebudu, nemam cas. Nemohu si pomoci, avsak cele to na mne pusobi dojmem "Konecne propojime pomoci II.SJM plnohodnotne D1 a D8, na okruh se vykakame".
Re: Nové tramvajové tratě
Já to přesunutí TT za tržnici považuji za dobré, protože to zlepší dostupnost části Holešovic ležící uprostřed toho tramvajového okruhu kolem Holešovic, kde dnes je městská doprava pouze od 0h do 4h a zároveň nezhorší obsluhu tržnice. Stávající zastávka na nábřeží zbytečně obsluhuje půlkou své izochrony Vltavu.
Ten návrh pana architekta (mimochodem být jím, tak realizaci PTB metra na Palačáku jako referenci neuvádím) má podle mne několik problémů, z nichž ten hlavní je nedostatečné omezení IISJM. Pořád v jeho návrhu zůstávají 2 široké komunikace vedle sebe(Argentinská a Bubenská). To bych omezil do jedné. K tomu tunelová varianta Bubenské znemožňuje SJM v budoucnu nějak radikálně omezit(stejně jako tunel za Muzeem).
Ten návrh pana architekta (mimochodem být jím, tak realizaci PTB metra na Palačáku jako referenci neuvádím) má podle mne několik problémů, z nichž ten hlavní je nedostatečné omezení IISJM. Pořád v jeho návrhu zůstávají 2 široké komunikace vedle sebe(Argentinská a Bubenská). To bych omezil do jedné. K tomu tunelová varianta Bubenské znemožňuje SJM v budoucnu nějak radikálně omezit(stejně jako tunel za Muzeem).