Zastávka Levského ZC, s ohledem na vzdálenost následující zastávky realizována nebude. Vnější kolejí smyčky již myslíš kolej vnitřní, neboť vnější je u WC. No a kolejová spojka zůstane. V případě výluky TT na Libuš (například při údržbě) kapacitně dvě koleje na Levského prý nestačí.Bobik píše: ↑14.6.2022 17:13Původně se Levského ZC plánovalo naproti DC (myslím akorát mírně posunutá vpřed, až na ten trávník) a vnější kolej smyčky je vlastně kolejí traťovou. Ta dnešní spojka mezi kusou kolejí a smyčkou je vlastně "dočasné řešení". Takže předpokládám, že plány budou oprášeny. Smyčka se má stejně rekonstruovat a do budoucna by 2 koleje měly stačit.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Re: Nové tramvajové tratě
Nakoukl jsem do elektronického diáře primátora Hřiba.
Tisková konference k zahájení stavby TT Divoká Šárka - Dědina je v něm naplánovaná na pátek 24. června v 9:30-10:00, zatím bez určení místa. Obvykle se pod tímhle slovním spojením objevují šutrklepy, tak že tedy snad už.
Tisková konference k zahájení stavby TT Divoká Šárka - Dědina je v něm naplánovaná na pátek 24. června v 9:30-10:00, zatím bez určení místa. Obvykle se pod tímhle slovním spojením objevují šutrklepy, tak že tedy snad už.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Původně se Levského ZC plánovalo naproti DC (myslím akorát mírně posunutá vpřed, až na ten trávník) a vnější kolej smyčky je vlastně kolejí traťovou. Ta dnešní spojka mezi kusou kolejí a smyčkou je vlastně "dočasné řešení". Takže předpokládám, že plány budou oprášeny. Smyčka se má stejně rekonstruovat a do budoucna by 2 koleje měly stačit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
A bude vůbec
Re: Nové tramvajové tratě
Kde bude zastávka Levského zc?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
jeffer: Nechci ti kazit radost, ale Vltavu v polévce, pokud bych bydlíš v Praze malé části máš.
Praha obnovila provoz Podolské vodárny
Praha obnovila provoz Podolské vodárny
Re: Nové tramvajové tratě
Aká je ekonomika zatrávnených tratí a ich údržby (polievania)? Prinášajú len náklady naviac, nemožnosť jazdy IZS a náhradnej dopravy po trati a potom pár nevyčísliteľných zlepšení – zníženie hlučnosti a prašnosti v okolí a tým zníženie odporu obyvateľstva k rozšíreniu koľajovej siete, ktoré môže znížiť počet prevádzkovaných autobusov (a vo veľmi vlhkých snoch aj osobných áut) a tým ďalej znížiť prašnosť a exhalácie… Samozrejme, nie je úplne od veci zamýšľať sa nad tým, ako nepoužívať pomerne vzácnu pitnú vodu tam, kde stačí voda neupravená, na ktorú nám obvykle chýbajú rozvody. Pretože tráve Vltava stačí a neublíži, ale v polievke by som ju nechcel.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Jistě, na 100% ne. Ostatně, co je kdy na 100%, že? Ovšem jednak existuje nějaký předpoklad a výpočet a jednak, když se ukáže, že předpoklad a výpočet byly chybné, tak nejrozumnějším řešením je onu slepou uličku opustit a zkusit to jinak, ne v ní utápět bezvýsledně další peníze.
Chápu, oponent mi svými fakty hází vidle do mé ideologie, tak je nutno oponenta zpochybnit, znevěrohodnit, naházet ho do jednoho pytle pokud možno s co největším množstvím různých pochybných existencí, ale hlavně ta fakta nevyvracet, do toho by se mohlo zabřednout a bůhvíjak by to nakonec dopadlo.
Sorryjako, ale přirovnávat zrovna Cílka k Aeronetu....zrovna študovanýho člověka, kterej se za ekologii bije jako lev, akorát coby vědec spoléhá na fakta a nepodléhá ideologiím..., no, kvalitní přešlap, tedy....
Ovšem rozumím, různejm radikálním zelenáčům (nejen) on dost leží v žaludku, protože jim zpochybňuje jejich vlhké sny o lepším příštím. Jim jde hlavně o "ideový záměr" a "čistotu a správnost myšlenky" a že nějaká logika spolu s rozumem kdesi pláčou, je jim egál. Viz ten průser s přimíchávám biosložky do paliv, kdy při pěstování řepky a výroby složky z ní se vyprodukuje víc CO2, než spálením klasickýho paliva. Ale to se neměří, měří se až u výfuku, protože z něj přece to svinstvo leze.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
pawel: Aeronet vs. správně erudovaný eurofil
Slovy klasika, když tyhle dva potkám, zapomínám na koho střílet .
Celý Green deal je akorát dílo politicky uvědomělých politiků z Německa a dalších zemí EU.... Ono samotná myšlenka je vlastně správná a i poměrně logická.... Provedení? Tragické.... Už jenom to, že to postavili na levném ruském plynu, což podtrhli stavbou NS2....
FVE na střechy domů? resp. komplet obnovitelné zdroje. Zrovna Německo je příkladem, že to prostě na tom postavit nelze.... V rámci nějakého mixu to smysl má... Ovšem postavit to většinově na OZE je totální blbost.... viz https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... blackoutem
Ono pak je samozřejmě reálné řešení, ale to neměla odvahu říct ani Greta.... Chceme ekologii a chovat se k planětě šetrně? Tak se prostě vrátit o 100 let zpět.... Snížit mobilitu (ono eurovíkendy letadlem jsou eko cool a eauto to moc nevytrhne), snížit spotřebu energie vyházením zbytné elektroniky a takhle by se mohlo pokračovat....
Slovy klasika, když tyhle dva potkám, zapomínám na koho střílet .
Celý Green deal je akorát dílo politicky uvědomělých politiků z Německa a dalších zemí EU.... Ono samotná myšlenka je vlastně správná a i poměrně logická.... Provedení? Tragické.... Už jenom to, že to postavili na levném ruském plynu, což podtrhli stavbou NS2....
FVE na střechy domů? resp. komplet obnovitelné zdroje. Zrovna Německo je příkladem, že to prostě na tom postavit nelze.... V rámci nějakého mixu to smysl má... Ovšem postavit to většinově na OZE je totální blbost.... viz https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... blackoutem
Ono pak je samozřejmě reálné řešení, ale to neměla odvahu říct ani Greta.... Chceme ekologii a chovat se k planětě šetrně? Tak se prostě vrátit o 100 let zpět.... Snížit mobilitu (ono eurovíkendy letadlem jsou eko cool a eauto to moc nevytrhne), snížit spotřebu energie vyházením zbytné elektroniky a takhle by se mohlo pokračovat....
Re: Nové tramvajové tratě
"musí dávat smysl"
"nebýt ekonomická černá díra"
Tohle v momentě rozjezdu dané inovace nikdo na 100% neví. Jestli to víte, tak jste génius.
Jinak je zajímavé, že ti, kdo pranýřují zelenou energii, zároveň populisticky chtějí potravinovou soběstačnost, ale energetickou odmítají. I ten uran se sem musí odněkud dovézt, o ropě a zemním plynu asi mluvit nemusím.
No nic, totální OT, ale nedá mi to, když se tady šíří tyhle aeronetové báchorky.
"nebýt ekonomická černá díra"
Tohle v momentě rozjezdu dané inovace nikdo na 100% neví. Jestli to víte, tak jste génius.
Jinak je zajímavé, že ti, kdo pranýřují zelenou energii, zároveň populisticky chtějí potravinovou soběstačnost, ale energetickou odmítají. I ten uran se sem musí odněkud dovézt, o ropě a zemním plynu asi mluvit nemusím.
No nic, totální OT, ale nedá mi to, když se tady šíří tyhle aeronetové báchorky.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
A já bych jen připomněl, že každá inovace, aby na těch nohou vůbec dokázala stát, musí především dávat smysl a nebýt to ekonomická černá díra. Ani pro vojenské využití, které zejména bylo na počátku většiny věcí a odkud se ty věci pak přelily do veřejnýho sektoru. Viz třeba ty reaktory, který se uplatnily hlavně v ponorkách, coby ideální zdroj energie, nezávislý na kyslíku. Jenže kdyby to bylo neúměrně drahý, tak ač zdroj ideální, přesto by to neprošlo ani armádě. Zkrátka ekonomická únosnost v tom hraje roli vždy, o čemž se na vlastní kůži přesvědčili třeba Sověti. Ve výsledku je jedno, jestli je ideologie rudá, zelená, nebo fialová s puntíčkama, pokud ekonomicky nedává smysl, je neživotaschopná.pawel píše: ↑25.5.2022 20:15Já bych jen připomněl, že každá inovace tohoto typu se nejdřív musí postavit na nohy pomocí eráru. V minulosti (s přesahem do současnosti) třeba jaderná energie. Bez dlouholetého štědrého dotování vývoje i samotného provozu ze strany veřejných financí bychom ji tu dnes měli jen sotva.
A co třeba zkusit řešit příčinu, nikoli důsledky? Viz ta voda v Želivce. Republikový srážkový průměr je 600-800mm za rok, přičemž 1mm = 1l/m2, tedy ročně u nás naprší 600-800 litrů na čtvereční metr. To není špatný. Jenže problém nastává v tom, že krajina ztrácí schopnost zadržovat vodu, tedy spousta jí zbytečně odteče pryč. A tu schopnost ztrácí díky našemu hospodaření. Jenže místo, abychom změnili tohle, tak rozhazujeme veřejný peníze za kraviny typu dotací na dešťovku. A v tom ničení si krajiny vesele pokračujeme, např. zachováním "širých rodných lánů" (už sám o sobě odpar z plochy jako kráva), na kterých pěstujeme pod záminkou zelené ideologie stále dokola ty samé, ne zrovna vhodné plodiny, které přispívají k tomu, že půda ještě více ztrácí schopnost zadržovat vodu a ještě ke všemu tyhle plodiny dotujeme. Ale hlavně ve jménu zeleného nesmyslu kupředu levá, zpátky ni krok a kdo nejde s námi, jde proti nám.
Jo, už to tu bylo a nebylo to hezký.
P.S. Doporučuju číst Cílka (Václava, toho geologa). Velmi chytrý pán, který (nejen) tohle vysvětluje srozumitelnou formou.
Re: Nové tramvajové tratě
Koukám, že tu máme hodně expertů na zelenou energii. Já bych jen připomněl, že každá inovace tohoto typu se nejdřív musí postavit na nohy pomocí eráru. V minulosti (s přesahem do současnosti) třeba jaderná energie. Bez dlouholetého štědrého dotování vývoje i samotného provozu ze strany veřejných financí bychom ji tu dnes měli jen sotva.