TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MOp » 09.2.2010 11:51

Metro E je minulost, v současnosti je plánováno jako rychlodrážní tramvajová tangenta kolem centra města.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Absolut » 09.2.2010 10:03

MM-Mikulovsky:

1) Stále mě přesvědčujete, že Jeremenkovu ulici znáte jen z rychlíku a melete tady nesmysly. Realizace cyklopruhů kromě některých úseků v podstatě nezmění stávající stav. Protože Jeremenkova je ve své podstatné části 1+1+parkovací pruhy, nikoli 2+2 pruhy. Jděte se tam podívat, parkují tam auta, je to krásně vidět i na Vaší spodní fotce - netvrďte mi, že tohle jsou 2+2 JÍZDNÍ pruhy - to by byla opravdu hlopá účelová lež. K Vámi uvedenému brzdění linek BUS tedy nedojde. Cyklistické pruhy se vedle parkování vejdou a bude se jednat o pruhy, nikoli o piktogramový koridor. Šířku jsem si proměřil a vzhledem k tomu, že Jeremenkovou ulicí jezdím v letním období na kole z práce, tak je to ověřeno i prakticky.

2) Uvažoval jsem i o vedení cyklistů až za stromořadím a nesouhlasím s Vámi. Nevidím důvod cpát cyklisty k chodníku, když to není šířkově nezbytné.

3) Pane, čtěte laskavě to, co Vám je odpovídáno! Zatravněnou TT ve spojitých úsecích do Jeremenkovy nelze v osovém vedení dle platných norem nacpat, neboť by vedle ní nebyla dostatečná zpevněná plocha vozovky.

4)
a) Ano, jsou tam. Myslím, že je jich 28. Nebo tak nějak. Před dvěma lety jsem je počítal. Jejich odstranění a nahrazení zelení v jiném blízkém místě lze projednat. Ne jednoduše, ale lze. Tak jako tak by jich pár zařve při výstavbě vestibulu a podchodu m-D. Mimo jiné lze stromy odstranit proto, že tam nejsou obytné budovy.
b) Trasa D bude samozřejmě pod C, ale budou mít společný vestibul s podchodem pod ulicí Na Pankráci. Vaše vize podzemní TT na Pankráci je hezká a lákavá, ale prostě v kolizi s existujícími plány na metro. Předpokládáte špatně, zmíněný objekt na nároží ul. Hvězdovy a Na Pankráci by nebyl v kolizi s vestibulem m-D, ale svým umístěním by v původním návrhu zužoval ulici Na Pankráci a znemožňoval tak šířkově doplnění TT, to je tak těžké pochopit? Vestibul m-D je založen pod restaurací Potrefená husa, to je o kousek jinde. Ulice Pacovského v Praze žádná není, asi si to zase s něčím pletete.

Víte, pane, je krásné malovat si do fotek, závidím Vám, že na to máte čas, ale přesně takhle vznikají záměry, které se zalíbí politikům a když se to pak zadá projektantům, tak ti zapláčou, protože to nejde rozumně postavit.

K Modřanské trati: Ano, byla projektována původně směrovým vedením na 80 km/h. Rovněž projekt Modřanské TT předpokládal silný i nákladní provoz do průmyslovýh závodů Chirana, Orion a Elektropřístroj, což změny politisko-ekonomické situace změnily. A perlička pro Vás - původně se uvažovalo, že bude Modřanská TT v úseku od Nádraží Braník po Nádraží Modřany celá na estakádě s tím, že měly být plochy pod tratí využity k parkování a jako skladové prostory. Vymyslel to tehdy nějaký snílek Vašeho typu. Toto se však nerealizovalo, projekt byl změněn a vznikly známé "hrby" se ztracenými spády na trati. Bohužel tak vznikly i paskvily typu zast. Belárie, která je téměř na terénu, ale přístupná jen schodištěm a rampou.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.2.2010 9:16

MOp píše:MM-M: stačilo mi vidět komentované fotky a mohu říct, že větší prasárnu jsem neviděl! Bude ti prekazet metro D a obavam se, ze absolutne nevis, jak velke financni naroky by tato stavba spolkla.

Snit se musi, ale trosku realne..
1.) Takže peticí požadované metro E, s plně podzemní (raženou) trasou je reálnější?
2.) Přiznávám a taky jsem stáhl nadzemní - vyvýšený úsek byl přehnaný a preference na křižovatce to vyřeší levněji a pro okolí mnohem citlivěji!!!
Markus píše:Marek B.: Modřanská tramvaj, to je vůbec něco, na co tu nejsem zrovna hrdý. Měla to být rychlodráha, jezdí se tu místy velice pomalu. Most je nejen ošklivý, ale navíc teď i v havarijním stavu. Jízda za okrajem lidského sídliště, to je další experiment co nevyšel, busy jsou pro mnoho obyvatel atraktivnější a o tramvaji snad jen slyšeli, že tu někde jezdí.
1.) Podoba této TT umožňuje povolit vyšší rychlost (nyní 60km/h, jednou snad i jako v metru 80 km/h), což není při souběhu s IAD možné.
2.) To, že stavba byla provedena nekvalitně (ať již svršek, či nevhodně zvolená ložiska, zmiňovaného, mostu u zastávky Nádraží Modřany, jež nedrží most proti odstředivé síle přenášené kolejemi z tramvají jedoucích do oblouku) je věc druhá. A jinak na něm povolených 30km/h a jeho nájezdech 40km/h je pořád víc, než mnohdy může jet tramvaj reálně i bez omezení značkami při souběhu s IAD!!!
3.) Několikráte jsem šel i pěšky kolem této TT, po níž jezdím s TRAM několikrát týdně a tvrdím, že vzhledem k současné slabé síle jí křižující IAD, je většina mostů, kromě onoho výše zmiňovaného se špatnou konstrukcí, zbytečná. Jsem přesvědčen, že je srovnatelná s IAD, která křižuje TT u zastávky Geologická a tam je přeci úrovňový přejezd! Nevím však, jaký byl silniční provoz dříve a jaký bude v budoucnu? V okolí je mnoho nyní nevyužitých ploch!!!
Marek B. píše:Taková absolutní preference věci řeší 1000x chytřeji, levněji a esteticky krásněji. Můžete se koneckonců přesvědčit, jak vypadá taková mimoúrovňvá trať a to v Modřanech. Je to jedno velké zbytečné monstrum. Tramvaj se totiž, aby byla úspěšná musí stát součástí parteru města, vhodně ho doplnit a ne ho likvidovat. Vaše řešení v oblasti zast. Pod Pekařkou sice na 1.pohled vypadá hezky, ale vytvoření zálivů pro auta v místě zeleného pásu se stromy by ty stromy poškodilo a mohl byste rovnou celou alej vykácet. Podívejte, já jsem taky šotouš a chtěl bych tramvaje leckde, ale ne za cenu takových zásahů do stávajících parametrů oblasti. Tramvaje musí být vedeny tak, aby okolí co nejméně narušily.
1.) Trať v Modřanech a řešení křižovatky na Dvorcích (viz. reakce výše).
2.) Zastávka Pod Pekařkou – sice jsou zastávky zakresleny proti sobě, ale je to přeci jen fotka a 0,5m sem či tam člověku uteče. A stromy to řešení zasáhnout nemusí – jsou mezi nimi nyní 4 pruhy a středový pás, čili musí se tam vlézt dvoukolejná TT , 2 pruhy pro IAD i s jedním zastávkovým ostrůvkem. Protější by byl o kus dál – jako v textu zmiňovaná zastávka Braunova na TT v Radlické, kde jsou ostrůvky poloviční šíře než současný středový pás u BUS zastávek Pod Pekařkou, jehož šířku mohou bez problému převzít právě popsané TRAM ostrůvky!!!
PS: Na některé věci odmítám reagovat, byť bych na to měl plné právo!

Markus
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 03.7.2007 19:32
Bydliště: Praha 12 Modřany
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Markus » 09.2.2010 8:11

Bobek píše:
Markus píše:...na místo současné trasy Slivenec - MÚK Spořilovská (cca. 5km) bude muset náklaďák ujet nějakých 35 km.
Jejda, to se nám ten Slivenec se Spořilovem nějak sblížily. :)
Jinak podle mě je vyhánění kamionů z JS do zprovoznění 511 (a že to po posledním vývoji bude ještě na dlouho) ukrutná blbost. Navíc jsem vysloveně zvědavý, co na to křižovatka JS x Spořilovská, to bude zřejmě taky nádhera. #-o
Díky za upozornění, už to jdu aktualizovat, má to být cca. 12 km :D

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Bobek » 09.2.2010 8:09

Markus píše:...na místo současné trasy Slivenec - MÚK Spořilovská (cca. 5km) bude muset náklaďák ujet nějakých 35 km.
Jejda, to se nám ten Slivenec se Spořilovem nějak sblížily. :)
Jinak podle mě je vyhánění kamionů z JS do zprovoznění 511 (a že to po posledním vývoji bude ještě na dlouho) ukrutná blbost. Navíc jsem vysloveně zvědavý, co na to křižovatka JS x Spořilovská, to bude zřejmě taky nádhera. #-o

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MOp » 09.2.2010 8:08

MM-M: stačilo mi vidět komentované fotky a mohu říct, že větší prasárnu jsem neviděl! Bude ti prekazet metro D a obavam se, ze absolutne nevis, jak velke financni naroky by tato stavba spolkla.

Snit se musi, ale trosku realne..

Markus
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 03.7.2007 19:32
Bydliště: Praha 12 Modřany
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Markus » 09.2.2010 8:01

Marek B.: Děkuju za info ohledně zákazu kamionů na Jižní spojku. Chápu to tak, že bude zákaz pro těžké náklaďáky bude v celé ulici K Barrandovu a pak na Jižní spojce od Barrandovského mostu po MÚK se Spořilovskou. Dále, když jsem chodil prstem na mapě, vyšlo mi, že na místo současné trasy Slivenec - MÚK Spořilovská (cca. 12km (opraveno z původní kraviny 5km :) )) bude muset náklaďák ujet nějakých 35 km. Alternativně se dá na D11 přes Říčany po 101, pokud tam také nebude zákaz.

Modřanská tramvaj, to je vůbec něco, na co tu nejsem zrovna hrdý. Měla to být rychlodráha, jezdí se tu místy velice pomalu. Most je nejen ošklivý, ale navíc teď i v havarijním stavu. Jízda za okrajem lidského sídliště, to je další experiment co nevyšel, busy jsou pro mnoho obyvatel atraktivnější a o tramvaji snad jen slyšeli, že tu někde jezdí.
Naposledy upravil(a) Markus dne 09.2.2010 8:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Marek B. » 09.2.2010 1:24

Markus: Po jižní spojce od července neprojede nad 12T ani náprava. Bude se muset objíždět přes Průhonice i v relacích D5- D11, potvrzeno z ÚDI.

MMikulovský: Jste přesně ten důvod, proč jsem byl dlouho proti TT v Jeremenkově (než jsem viděl, že to jde citlivě) . Kdyby tam totiž mělo vzniknout to, co jste nakreslil, půjdu se - i když nebydlím přímo v Jeremenkově, ale kousek od ní - jako 1. přivázat řetězem pod bagr. Vraťte se do reality, nejsme v 60. letech, kdy mohly vést mostní konstrukce v úrovni 1. patra. Jak to dopadá se můžete přesvědčit na Gočárově okruhu v Hradci Králové. Myslel jste vůbec, co by na to řekli lidé bydlící v těch barácích? Vy si asi neuvědomujete, že těmi svými šotofantaziemi projekt této TT nesmírně ohrožujete? Nějaký neználek to odsud stáhne, rozvěsí to po čtvrti a s TT se můžeme rozloučit, nikdo lidem nevysvětlí, že to nebylo oficiální, protože zažehnete odpor. Pamatuji si, co způsobil nešetrný projekt v 90. letech(ovšem mnohem méně nešetrný, než ta vaše řešení. Pochopte laskavě, že na vaše mimoúrovňová řešení již dnes nikdo není zvědavý a je to dobře. Taková absolutní preference věci řeší 1000x chytřeji, levněji a esteticky krásněji. Můžete se koneckonců přesvědčit, jak vypadá taková mimoúrovňvá trať a to v Modřanech. Je to jedno velké zbytečné monstrum. Tramvaj se totiž, aby byla úspěšná musí stát součástí parteru města, vhodně ho doplnit a ne ho likvidovat. Vaše řešení v oblasti zast. Pod Pekařkou sice na 1.pohled vypadá hezky, ale vytvoření zálivů pro auta v místě zeleného pásu se stromy by ty stromy poškodilo a mohl byste rovnou celou alej vykácet. Podívejte, já jsem taky šotouš a chtěl bych tramvaje leckde, ale ne za cenu takových zásahů do stávajících parametrů oblasti. Tramvaje musí být vedeny tak, aby okolí co nejméně narušily.

PS: Naučte se psát, trvale píšete hrubku v názvech ulic: Jeremenkovi(má být y), atd, je to tam víckrát.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.2.2010 0:39

XSC píše:
Markus píše:Existuje důvěryhodný průzkum či studie na téma nižšího provozu na Jižní spojce po otevření R1 - staveb 512-514?
Já bych tam nečekal nižší provoz. Ale tím, že odpadne část kamionů, zvýší se propustnost (dnes je pravý pruh kamiony blokovaný, pro osobní auta tak zbývají 2 pruhy). Intenzity tak můžou zůstat stejné, ale čas strávený v zácpě se sníží.
Sice některý tranzit ubude, ale některý ne kvůli mýtu na R1. Může jižní spojka při nějakém úbytku nabalit na sebe také dopravu z okolních ulic - minimálně TROLEJBUS je zde (a dle mne pro Prahu celkově) nesmysl (a to jsem rozený Královehradečák - kde jsou velmi osvědčené, ale jsou tam přeci jiné intenzity IAD a nehrozí, toliko, že by něco potřebovali objíždět a nedosáhli sběrači na troleje)!

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.2.2010 0:26

Absolut píše: Středový pás v ulici Budějovické byl ponechán na základě diskusí o záměru obnovení TT, nikoliv náhodou. Dokonce to lze dohledat i na internetu. V ulici Na Pankráci u stanice metra Pankrác lze tramvaj doplnit, i když se to na první pohled nezdá. Doporučuju k povšimnutí nároží ulic Hvězdova a Na Pankráci, kde měl s Arkádami také vyrůst barák a není tam, protože jeho projekt nebylo možné koordinovat se záměry tramvaje. Zato tam opravdu nelze dát tramvaj do podzemí, niveleta koleje tramvajové trati by vycházela o kousek níž, než je úroveň podchodu stanice Pankrác, a to ani nemluvím o tom, že se vestibul rozšíří ke stanici m-D. Víte, pánové, vy umíte dobře kritizovat, ale nepodíváte se skutečně do terénu...

Ostatní úlety nemám sílu komentovat.

Mart337: Bingo. Typu Radlická nebo s provozem aut po kolejích a v pravém pruhu parkování. Jeremenkova je širší než Radlická. Vejde se tam i o trošku víc muziky. Nicméně nezapomínejte na cyklistické pruhy, letos tam budou namalované a zrušit už je nepůjde.
Oprava - v textu a foto uváděný název ulice Pacovského je chybný-zkomolený, jedná se o ulici Pacovskou.

1.) Na cyklo pruhy jsem skutečně zapomněl, byť jsem o nich již slyšel. Upozorňuji však, že již od jejich zřízení přestane být v Jaremenkově uspořádání 2+2 pruhy, protože jejich řešení jistě bude shodné s Vršovicemi (podél TT Otakarova - Oblouková a Slavie - Průběžná), Vinohrady (TT Flora - Želivského) či Žižkovem (TT Ohrada - Spojovací), kde všude byly cyklo pruhy (pevně ohraničené - šířkově se vešly)a cyklo pásy či koridory (neohraničené - vedené po kraji průběžného jízdního pruhu IAD, protože se nevešly minimální rozměry cyklo pruhů) vyznačeny zabráním cca středu dvouproudé jednosměrné vozovky, na níž v pravé půli vznikla parkovací místa a v levé zůstal jeden jízdní pruh! Znamená to, že od toho momentu bude IAD v Jeemenkově nově brzdit BUS (Budějovická - Dvorce, nyní linka 118)

2.) Jeremenkova je skutečně dostatečně široká, výrazně pouze opticky ji zužuje stromořadí dost vzrostlých stromů po obou stranách vozovky, ale ne krajích ulice - ještě je hromada místa mezi nimi a domy, kde by se mohly rozšířit chodníky a cyklo pruhy vyznačit vedle nich! (Jinak znáte podjezd TT pod železniční tratí u zastávky Holešovické nádraží k Trojské? Dnes sama TT zabírá jeho jednu polovinu a v druhé je vyznačena dvouproudá vozovka? Co si myslíte, že se do tohoto podjezdu má vlézt při napojování nového trojského mostu? V každé půli má být u středových sloupů jedna kolej a vedle ní dva pruhy pro IAD! Jinak pro cyklisty a pěší mají být vyraženy po stranách nové podchody.)

3.) Šířku Jeremenkovy může s Radlickou srovnávat snad jedině slepý, protože tam se v jednom místě mezi úzké chodníky těsně u zdí domů nevešla TT s dvěma pruhy a dvěma protisměrnými ostrůvky zastávky Braunova!!! Zbylo tam místo jen na jeden - což projektanti vskutku šikovně obešly jejich vzájemným oddálením a jejich obejitím vlastní TT stočenou mezi nimi pomocí mírného "esíčka". Můj (šířkově reálný) návrh sice zabírá v Jeremenkově současné travnaté plochy, pod stromy (pro parkování - jehož částečný úbytek nahradí podzemními garážemi pod blízkým sportovním areálem v horní části ulice) a u chodníků nacházejících se v širokých pásech mezi stromy a domy (cyklostezky z 1/2 rozšířených chodníků), ale nahrazuje je zatravněnou TT.

4.) Pankrác znám také dost, dva roky totiž několikrát týdně jdu kolem Arkád!

a) Ve středovém pásu jsou skutečně zasazeny stromy! Když není možno kácet zeleň pro mnou navrhované umístění TT v pásu mezi ul. Pacovského a Olbrachtovou, tady bude?
b) Stávající podchod není v kolizi s navrhovanou zahloubenou TT, protože je souběžný s vozovkou, pod níž by měla být TT umístěna, čímž by přímo na něj navazovalo nástupiště ZC (směr Budějovická), a to že by se nacházelo, cca o 1 až 1,5 metru, níž není přeci problém, protože takové převýšení překonají schody a nájezdové plošiny, protože pod levou (blíže k Arkádám) půlí vozovky by byla jen kolej ZC. Čelo zastávky - zastávkový sloupek by se nacházel cca na úrovni současného přechodu (jenž, by byl zrušen) na povrchu vozovky. Za čelem zastávky by TT křižoval nový podchod vozovky, který by byl výrazně osvětlený a ještě by do něj vnikalo i denní světlo proskleným zastřešením vedle krajů a ve středovém pásu vozovky. Protější zastávka DC by vznikla pod druhou půlí vozovky, na opačné straně od tohoto přechodu přes trať. Nový výstup z podchodu vozovky, od současného vestibulu metra C (a přilehlého podchodu - jímž se dnes nic nepodchází) před Arkádami a na něj navázanými zastávkami nové zahloubené a zakryté TT, by byl na protější straně ulice v prostoru současného travnatého pásu mezi silnicí a chodníkem. Přesné plánované umístění a polohu (horizontálně) stanice připravované trasy metra D na Pankráci neznám, ale vzhledem k tomu, že trať (v přímé ose Pankrác - Náměstí Bratří Synků - Náměstí míru) musí, na rozdíl od Céčka, klesat do Nuslí, tak se dá počítat, že bude pod ním (nad ním sotva - vždyť již jeho výstavba poškozovala základy budov stojících na povrchu). Co se týče kolize budovy navrhované s Arkádami na nároží ulic Pacovského a Na Pankráci, tak bych předpokládal, že byla v kolizi nikoliv s TT (která je podle zdejších tvrzení stále počítána středovým pásem), ale s vestibulem této stanice nové trasy metra D!!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 09.2.2010 11:31, celkem upraveno 3 x.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od XSC » 08.2.2010 21:36

Markus píše:Existuje důvěryhodný průzkum či studie na téma nižšího provozu na Jižní spojce po otevření R1 - staveb 512-514?
Já bych tam nečekal nižší provoz. Ale tím, že odpadne část kamionů, zvýší se propustnost (dnes je pravý pruh kamiony blokovaný, pro osobní auta tak zbývají 2 pruhy). Intenzity tak můžou zůstat stejné, ale čas strávený v zácpě se sníží.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od 9001 » 08.2.2010 21:29

Záleží, kde se ty auta na Jížní spojce po uvolnění vezmou. Jestli zmízí z vedlejších ulic, tak to beru jako plus i když by byla jižní spojka opět "přetížená". Pak by mohly projít i nějaké další návrhy na zklidnování ulic, protože přece můžete jet po okruhu. Ale tohle je jenom laický pohled.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Absolut » 08.2.2010 21:01

V horizontu nového ÚP se na Jižní spojce výrazný pokles trvalého významu nepředpokládá a důvody jsi velmi dobře vysvětlil sám. Vycházím z dat v okolí Zahradního města a Krče, ze Spořilova asi nic po ruce nemám.

Markus
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 03.7.2007 19:32
Bydliště: Praha 12 Modřany
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Markus » 08.2.2010 18:31

Existuje důvěryhodný průzkum či studie na téma nižšího provozu na Jižní spojce po otevření R1 - staveb 512-514? Nejsem odborník, ale i jako amatér říkám, že mě překvapí více než 10% pokles intenzit mezi levým břehem Vltavy (Barrandoský most včetně) a MÚK s ulicí 5.května. Důvody proč se tak domnívám jsou dva. Zaprvé ne pro všechnu tranzitní dopravu bude výlet po R1 atraktivní (navíc když bude chybět stavba 511 a kdo by jel od Plzně na Boleslav/Liberec, bude se muset vracet od Průhonic na Spořilov). Zadruhé - jakmile se rozkřikne, že je Jižní spojka volnější, přesune se na ní část dopravy z ostatních pražských komunikací. Dále, všiml jsem si u projektů dávaných na EIA, často se tam uvádí během následujících let očekávaný růst intenzit dopravy - nehrozí nám, že Jižní spojka bude za pár let opět přetížená? Vím, spousta otázek a možná je stavím na vodě, jen si těmi busy na Jižní spojce nejsem úplně jistý ...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Absolut » 08.2.2010 16:07

Jamie: Pojďte na pivo. Máte tam SZ.

Odpovědět