TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od KarlosK » 12.2.2010 14:22

Absolut píše:Vzhledem k tomu, že to tam dosud není a asi nikdy nebude, tak fotky samozřejmě nejsou, doporučuju číst víc než poslední příspěvek. Existují od toho obrázky ze studie, ty vlastním, ale nebudu je zveřejňovat na internetu.
a mohu vědět důvod který vede ke nezveřejnění? mě tato problematika ohledně trati v oblasti Pankráce zajímá poněvadž zde bydlím a zajímají mě tudíž veškeré informace :wink:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Absolut » 12.2.2010 10:23

V Brně to bylo stoprocentně, pamatuju to na několika vozech v letech 1995-1996. Ty vozy byly zjednosměrněné i částečným rozebráním zadního stanoviště.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Damir Holas » 12.2.2010 8:46

MF píše:asi by to chtelo presunout. Jinak si nevybavuji, jestli i u nas byla na dverich ta stena...
Nedělalo se kdysi něco podobnýho náhodou i v Brně?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MF » 12.2.2010 7:05

asi by to chtelo presunout. Jinak si nevybavuji, jestli i u nas byla na dverich ta stena...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od syverin » 11.2.2010 13:42

9001 píše:K "jednosměrné" kachně doporučuji projet stránky z Mostu. Tam foto existuje, ale ted ho nemůžu najít :(
Jistě myslíš tohle: http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... egory/2087 ;)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od 9001 » 11.2.2010 13:04

K "jednosměrné" kachně doporučuji projet stránky z Mostu. Tam foto existuje, ale ted ho nemůžu najít :(

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Absolut » 11.2.2010 9:27

MM-Mikulovsky:

1) Asi patříte k těm řidičům, se kterýma je fajn jezdit... Snad otázku rozhoupání vyřeší nový profil kola a kolejnce S49...

2) Mě se okolí Modřanské trati v teď zimě líbí, aspoň je ten bordel za Černým koněm mezi Hankou Kynychovou a Orionkou pod sněhem...

3) Ohledně 15T... Hmotnost vozu a nápravové tlaky jsou u 9200 a 9201 vzájemně odlišné a nebyly pokud vím přesně zveřejněny.
To, že vypadá "mohutněji" jste přesně vystihl, ale je to jen šířkou čela, které díky podvozku vepředu není zkosené.

4) Mimochodem, ještě k předchozímu tématu - dnes ráno bylo ve sněhu krásně vidět, že se na Podolském nábřeží jezdí v každém směru dvěma pruhy, zatímco v Jeremenkově ulici jen jedním pruhem.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.2.2010 20:40

MF píše:
MM-Mikulovsky píše:1.) Nešlo by na krajích těch plošin v 15T nainstalovat proti sobě sklopná sedadla? Vždyť šířka dveří by měla být, na takové řešení, dostatečná a míst k sezení by tak neubylo (vyjma místa pro 2. kabinu).
To bych nedělal, už dneska v nízkých KT a busech se tam sejřej důchodci se svcýma fofrtaškama a "překáží nám"
No já to bral i jako zábrany přeobsazenosti 15T. Jak je vlastně těžká a jaké má nápravové tlaky? Sice má o čtyři kola víc než 14T (a proti ní otočné podvozky), ale i ve srovnání s tímto typem vypadá tram mohutněji!

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.2.2010 20:31

Absolut píše:Pawel: Také si myslím, že Modřanská trať není beznadějná, ani bych neredukoval stanice, jen by to chtělo odstranit omezení rychlosti a docílit toho, aby se jezdilo třeba od Modřan po Nádraží Braník 70, pak až na Podolskou Vodárnu 60 a na Výtoň aspoň 40 bez zastavení, smozřejmě se zpomalením na 30 v tunelu bo tam jsou malé poloměry a inflex a jinak to tam nejde. Problém téhle trati ale vyrábí Ropid linkovým vedením, protože obě linky (3 i 17) si vezou z města provozní nepravidelnosti. Pokud by na Modřanské trati jezdila nějaká linka naprosto spolehlivě a často a zároveň došlo k uvedenému navýšení rychlostí, tak by to bylo asi fajn.
1.) Souhlas, protože ani hrby tvořené podjezdy pod TT nejsou problém – vždyť při výjezdu ze zastávky Belárie DC (do centra) stačí jedenkrát našlápnout a vytáhnout rychlost na 60km/h a jízdu pustit cca dva sloupy trolejového vedení před začátkem omezení na 50km/h, v následujícím stoupání tram rychlost ztratí dle své obsazenosti, ale poté při klesání ji zase díky vlastní váze získá zpět a udrží si ji až na konec rovinky se stále trvajícím omezením (žel některé tram je nutné kvůli rozhoupání přibrzdit). A i bez dalšího zadání jízdy je tram schopná dojet setrvačností až do zastávky Černý kůň DC, do níž díky jejímu umístění na dalším vyvýšení vjíždí rychlostí cca 20-30km/h (dle své váhy - obsazenosti). Kéž by stav kolejového svršku a tram umožňoval maximální rychlost o 10-20km/h víc (70 až 80), protože to by tram ty hrby téměř přelétávaly!!!
2.) Hlavně přes zimu lituji, že okolí modřanské TT je dost pochmurné. K čemuž jistě přispívá v jejím okolí vysazená listnatá opadavá zeleň. Kdyby místo ní byli neopadavé jehličnany (túje…) a nějaké popínavé rostliny (zakrývající vysoké boční šedé betonové stěny hrbů), tak by jistě byla i vizuálně přitažlivější - jako je TT Barrandov, ale oproti ní s mnohem menšími zřizovacími i udržovacími náklady na vzhled!

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MF » 10.2.2010 19:48

MM-Mikulovsky píše:1.) Nešlo by na krajích těch plošin v 15T nainstalovat proti sobě sklopná sedadla? Vždyť šířka dveří by měla být, na takové řešení, dostatečná a míst k sezení by tak neubylo (vyjma místa pro 2. kabinu).
To bych nedělal, už dneska v nízkých KT a busech se tam sejřej důchodci se svcýma fofrtaškama a "překáží nám"

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.2.2010 19:39

MF píše:zrovna obousmernost u plne nizke tramvaje zvysi obsaditelnost, protoze vzniknou super velke plosiny. Je to sice na ukor sezeni, ale to nas trapit nemusi... Neco jineho je to u KT, kde to je samy schod. Schvalne, mate nekdo fotky motolskych kachen z devadesatych let kdyz byly upraveny kratce na jednosmerne? Najednou se u levych dveri dalo stat.
1.) Nešlo by na krajích těch plošin v 15T nainstalovat proti sobě sklopná sedadla? Vždyť šířka dveří by měla být, na takové řešení, dostatečná a míst k sezení by tak neubylo (vyjma místa pro 2. kabinu).
2.) I v Brně v devadesátých letech jezdily KT8 s plošinou zakrývající schody u nepoužívaných dveří, ale jestli se nepletu od zprovoznění úvraťové konečné Líšeň, Jírova (po několika letech, následující zastávky Mifkova) byli ze všech vozů vyňaty. Připojuji se k dotazu po fotkách takto upravených vozů KT8D5 a mě je jedno z jakého města.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od Absolut » 10.2.2010 16:28

Vzhledem k tomu, že to tam dosud není a asi nikdy nebude, tak fotky samozřejmě nejsou, doporučuju číst víc než poslední příspěvek. Existují od toho obrázky ze studie, ty vlastním, ale nebudu je zveřejňovat na internetu.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od KarlosK » 10.2.2010 16:06

pawel píše:kusé ukončení 18 na pankráci - aha, na to si vzpomínám, šotoušstvo tehdá zíralo, co to je za výmysl to prodloužení bez smyčky :) každopádně by to bylo celkem elegantní a levné. třeba by šlo ještě změnit objednávku a část 15T požadovat jako obousměrné...?
a fotky jsou? :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od pawel » 10.2.2010 14:32

MF: přesně - vysokopodlažní dvousměrná a nízkopodlažní dvousměrná je velký rozdíl...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Příspěvek od MF » 10.2.2010 12:41

zrovna obousmernost u plne nizke tramvaje zvysi obsaditelnost, protoze vzniknou super velke plosiny. Je to sice na ukor sezeni, ale to nas trapit nemusi... Neco jineho je to u KT, kde to je samy schod. Schvalne, mate nekdo fotky motolskych kachen z devadesatych let kdyz byly upraveny kratce na jednosmerne? Najednou se u levych dveri dalo stat.

Odpovědět