TT - Divoká Šárka - Letiště
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
A podívám-li se na to vizionářským pohledem občana Prahy 6 (kterým mimochodem jsem), tak si zase tak výskat nebudu, protože pro lidi okolo metra se situace zlepší, ale pro velkou část okolí jistě ne, protože skoro pokaždé má prodloužení metra za následek nějaká omezení jiných typů dopravy - převážně autobusů, které mi na Praze 6 přijdou docela funkční. Je to přesně tak, jak tu někdo říkal, nedá se vyhovět všem a je třeba zvážit, co pomůže víc.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
PHS tam mají. Jen mi přijde, že tam nezbylo moc místa na 2. kolej.thriller2 píše:Tady ti na mapě už tam stejně mají protihlukovou zeď, za kterou je jedno, jestli jezdí 5 vlaků za hodinu po jedné koleji, nebo 6 dohromady po dvou kolejích. Nehledě na to, že i žabotlam je snad tišší než ty zrůdičky v čele se 714kou. Navíc reko trati by jim mohlo přinést pěknou zastávku.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Snaha o ochranu a pomoc obyvatelům nikam nevede, protože každá taková dopravní stavba pomáhá některým obyvatelům a zároveň zabránění takové stavby je ochranou jiných obyvatel. Teď je jen otázkou, co je víc. Jestli denní dojížděči z Kladna a potenciálně i silniční dopravou obtěžovaní obyvatelé podél Evropské, nebo lidé podél buštěhradky, kterým to už stejně za zdmi jezdí pětkrát za hodinu, pěkně pomalu třicítkou, aby si ty rány kol na "kolejnicích" mohli pořádně vychutnat.OMH píše:Tak se na to koukáš třeba ty. Ale jak se na to koukají obyvatelé Prahy 6? Zvlášť ti, co bydlí v jejím okolí.
Praha 6 chtěla jen řešení, které ochrání a pomůže obyvatelům její MČ
PS. Kdepak spí ten moderátor, co tady zvýrazňuje gramatické chyby?
Tady ti na mapě už tam stejně mají protihlukovou zeď, za kterou je jedno, jestli jezdí 5 vlaků za hodinu po jedné koleji, nebo 6 dohromady po dvou kolejích. Nehledě na to, že i žabotlam je snad tišší než ty zrůdičky v čele se 714kou. Navíc reko trati by jim mohlo přinést pěknou zastávku.XSC píše:Kdyby chtěla řešení, které pomůže místním a ochrání je před hlukem, tak by prosazovala změny v plánu modernizace 120, ne výstavbu metra až na letiště a ještě Chalupoidou. Navíc třeba vybudování tohoto určitě plány na modernizaci nezjednoduší.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
No tím si právě nejsem moc jist. Vzhledem k vybrané trase a její ceně se metro na Dlouhou Míli hned tak nedostane. Slibované odvedení autobusů z P6 tak nenastane, navíc plocha u Veleslavína je příliš malá. A dopravní obslužnost Evropské se také nezlepší, zvlášť díky "vhodně" navržené stanici Červený vrch s výstupem mimo sídliště. Rychlodráha by naproti tomu obsloužila Dlouhou Míli, letiště a přímo mohla vozit lidi z Kladna. Evropská obsluhovaná TT funguje dobře.OMH píše:Ale pro Prahu 6 je důležitější prodloužení metra, ne rychlodráha. Pokud argumentujete tím, co dělá radnice na P6, je třeba na to koukat pohledem občana P6.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Ale pro Prahu 6 je důležitější prodloužení metra, ne rychlodráha. Pokud argumentujete tím, co dělá radnice na P6, je třeba na to koukat pohledem občana P6.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Kdyby chtěla řešení, které pomůže místním a ochrání je před hlukem, tak by prosazovala změny v plánu modernizace 120, ne výstavbu metra až na letiště a ještě Chalupoidou. Navíc třeba vybudování tohoto určitě plány na modernizaci nezjednoduší.OMH píše:Tak se na to koukáš třeba ty. Ale jak se na to koukají obyvatelé Prahy 6? Zvlášť ti, co bydlí v jejím okolí.
Praha 6 chtěla jen řešení, které ochrání a pomůže obyvatelům její MČ
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Tak se na to koukáš třeba ty. Ale jak se na to koukají obyvatelé Prahy 6? Zvlášť ti, co bydlí v jejím okolí.7036 píše:Pár let zpátky taky v rámci své "jasné vize" vcelku úspěšně zazdili modernizaci tratě 120.
Praha 6 chtěla jen řešení, které ochrání a pomůže obyvatelům její MČ
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Naposledy upravil(a) 7036 dne 14.12.2011 15:41, celkem upraveno 1 x.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Právě proto by mě to zajímalo, když takové věci píšeš! Nerad bych, aby tu bylo prezentováno něco, co není pravda a svádělo se to na modrý ptáky z P6, kteří dle tebe nepřemýšlí;)Looki píše:nějakej doktor z Motola, fb Prahy 6....dělal že ví, přitom nevěděl. Nechce se mi to hledat, navíc to je nepodstatný. Politika stranou, jde spíš o to, jak si to někteří představujou a jak nepřemýšlí..
Představitelé Prahy 6 mají jasnou vizi o prodloužení TT z Divoké Šárky.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
nějakej doktor z Motola, fb Prahy 6....dělal že ví, přitom nevěděl. Nechce se mi to hledat, navíc to je nepodstatný. Politika stranou, jde spíš o to, jak si to někteří představujou a jak nepřemýšlí..OMH píše:Od kterých?Looki píše:(od modroptákovejch lidí ze šestky už jsem slyšel i alternativu, že taková 218 Veleslavín mine a pofrčí dál na Dejvickou, brrr!)
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Čistě jenom pro obecnou informaci. Otvírám brožuru KPMD Pražská městská doprava 1918-1945, sv. 1, tramvajové tratě, 1983.
Trať Dejvice - Vokovice
... Zda byla úprava (ukončení ve Vokovicích v r. 1942, pozn. SML) skutečně provedena a kdy, není známo. Nevylučuje se souvislost s projektovaným dalším dvoukolejným prodloužením až do km 5,800 na Dlouhou míli. Projekt byl předložen právě v r. 1942, ale zůstal neuskutečněn.
To jenom čistě tak, aby bylo jasné, jak dlouho se o tom mluví a kreslí na papír.
Trať Dejvice - Vokovice
... Zda byla úprava (ukončení ve Vokovicích v r. 1942, pozn. SML) skutečně provedena a kdy, není známo. Nevylučuje se souvislost s projektovaným dalším dvoukolejným prodloužením až do km 5,800 na Dlouhou míli. Projekt byl předložen právě v r. 1942, ale zůstal neuskutečněn.
To jenom čistě tak, aby bylo jasné, jak dlouho se o tom mluví a kreslí na papír.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Od kterých?Looki píše:(od modroptákovejch lidí ze šestky už jsem slyšel i alternativu, že taková 218 Veleslavín mine a pofrčí dál na Dejvickou, brrr!)
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Ani já si nejsem jistý, ale přiznám se, že pod pojmem Evropská bych očekával něco městského a né ten polní kus u Šestky... Ale je to možnégabuliatko píše:Pokud mi paměť neklame (už na to mam věk) tak je dle mého názoru BUS pruh před zastávkou Divoká Šárka dc. Ale mohu se mýlit.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
on ale problém není jen v Evropský. Na Veleslavíně bude mini-terminál kterej toho moc nepobere (od modroptákovejch lidí ze šestky už jsem slyšel i alternativu, že taková 218 Veleslavín mine a pofrčí dál na Dejvickou, brrr!) a spousta autobusů dál pojede na Dejvickou a Hradčanskou. Takže dál BUSy až do širšího centra, dál smrad v obytných čtvrtích atd.gabuliatko píše:A je potřeba na Letiště nějaká extra velká kapacita ? BUS si umí navolit zelenou stejně jako tramvaj. Na Evropské už BUS pruh mámě (minimálně kvůli BUSům z Kladna).
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Jo, odborníci a i veřejnost mají jasno už dávno. Akorát ti v té rovnici chybí jeden veledůležitý prvek - homo politicus. Pokud nebude nakloněn i on, ostatní se můžou jít bodnout. Včetně homo ekoteroristus.Jamie píše: Pokud tedy odborníci mají jasno a ani vox populi není zcela proti, mělo by být jasně prosazováno právě toto řešení, namísto vymýšlení dalších problematických alternativ...
I když s tou veřejností bych si tak jistej nebyl - ano každej chce rychlodráhu (dálnici, atd.), ale proboha ne za mým barákem.
I já chci bydlet na samotě u lesa, pokud možno pět minut od centra.