TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od 9001 » 07.5.2017 19:51

von Špilberk: Když už nedopravně .-).

1) S kapitálem by šel dotáhnout do Ligy mistrů i Baník :devilsmokin . Další možnost je, že Čínani chtěli/museli mít "špičkový" fotbalový klub za rozumný peníz (Koupit nějaký západní by vyšlo sakra draho). Proč asi Křetínský drží Spartu? Aby zapadl do elity, že taky má fotbalový klub...

Myslím si, že stejnou myšlenku mají o plzenské Škodě. Koupit zaběhlou firmu, která je rozjetá a kapitálem to trochu roztočit... A cena Škody bude opravdu šměšná oproti jiným výrobcům.

2) Pozemků zase tolik není... Za ty miliony EUR co dali do Slavie by jim to pozemky dali na zlatém podnose :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od von Špilberk » 07.5.2017 14:52

9001 píše:
von Špilberk píše:Problém pro Slavii! Praha chce kolem Edenu byty, sportoviště by zmizela
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/30 ... izela.html
Kdyby někdo nechápal, proč jsem článek vložil, tak důvod vložení článku: fotbal = doprava míče do branky 8-)
Možná tohle sem patří asi nejvíc, protože z toho roste slušný dopravní průser...
To jistě.
Ale přeci jednu poznámku nedopravní: pořád jsem přemýšlel, proč Číňani koupili Slavii. Že to nebude pro záchranu českého sportu jsem tušil, a teď už to vím: je to pro pozemky Z:arrow: sportoviště se časem zruší a zastaví. Ale z komentaře českého činitele Slavie se zdá, že to ještě nepochopili.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od 9001 » 06.5.2017 19:50

von Špilberk píše:Problém pro Slavii! Praha chce kolem Edenu byty, sportoviště by zmizela
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/30 ... izela.html
Kdyby někdo nechápal, proč jsem článek vložil, tak důvod vložení článku: fotbal = doprava míče do branky 8-)
Možná tohle sem patří asi nejvíc, protože z toho roste slušný dopravní průser, který pak bude hodně bolet...

MHD tam nikdo neřeší a jediný možný výjezd bude do už tak přetížené ulice U Slavie, druhé ústí bude do ještě tragičtější ulice V Korytech... Vzhledem k tomu, že zmizí o "hradba" z vlaků, tak hrozí i přelití dopravy do klidových částí ulicí Pod Altánem a nebo U Trati...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od Bobik » 15.10.2011 9:42

Já vám do toho nechci moc kecat přátelé, ale nevylejvá se ta kolona na ten Karlák stejně? Přednost, nepřednost? Navíc na tom Karláku ty tramvaje krom tohoto beztak dávno blokuje druhá kolona co zatáčí vlevo na Moráň a do Reslovky.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od 9001 » 15.10.2011 0:09

gabuliatko píše:
Marek B. píše:Ucpaná Myslíkova je problém ZC. DC je problém ta přednost, kdy tramvaj třeba 2 minuty neprojede. Tedy to tvrdíte špatně. Pořád jste ale neodpověděli, z jakého duvodu na té přednosti tak bazírujete? Nepřijde mi, že by auta tolik zdrželo jednou za 4 min, dát přednost tramvaji...
Protože se nám kolona vyleje až na Karlák a bude blokovat mnohem více tramvají. Ty 2 minuty mi přijdou přehnané.
Naprostý souhlas. Hlavní by se měla určovat podle hlavní proudu. Když si vezmeš, že každé auto by muselo přibrzdit, rozhlédnout a pak teprve vjet, tak to zdržení vznikne :wink:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od gabuliatko » 14.10.2011 22:44

Marek B. píše:Ucpaná Myslíkova je problém ZC. DC je problém ta přednost, kdy tramvaj třeba 2 minuty neprojede. Tedy to tvrdíte špatně. Pořád jste ale neodpověděli, z jakého duvodu na té přednosti tak bazírujete? Nepřijde mi, že by auta tolik zdrželo jednou za 4 min, dát přednost tramvaji...
Protože se nám kolona vyleje až na Karlák a bude blokovat mnohem více tramvají. Ty 2 minuty mi přijdou přehnané.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od Marek B. » 14.10.2011 13:41

OMH píše:No 2 minut určitě zelená nesvítí na Karl. nám. směr Odborů. Ano, problém je ucpaná Myslíkova, ale né ta přednost IAD z Odborů. Takže jsem tam, co s 9001 tvrdíme.
Ucpaná Myslíkova je problém ZC. DC je problém ta přednost, kdy tramvaj třeba 2 minuty neprojede. Tedy to tvrdíte špatně. Pořád jste ale neodpověděli, z jakého duvodu na té přednosti tak bazírujete? Nepřijde mi, že by auta tolik zdrželo jednou za 4 min, dát přednost tramvaji...

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od willyjeff » 07.10.2011 1:20

gabuliatko píše:A nebo proč tam jezdí 14, když by víc muziky udělala na Karláku.
Pokud mě paměť nešálí, tak to byla podmínka k získání dotace z fondů EU, aby tou ulicí jezdila alespoň jedna pravidelná linka. A Ropid (nebo DPP) podle mě správně zvážil, že z Karláku toho na Anděl už jezdí dost, takže se zas tolik nestane, když jedna linka zmizí...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od gabuliatko » 07.10.2011 0:54

9001 píše:Na čem se shodneme, že je chyba v tom, že v Myslíkově je vůbec takhle silný provoz IAD.
A nebo proč tam jezdí 14, když by víc muziky udělala na Karláku.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od OMH » 06.10.2011 22:33

No 2 minut určitě zelená nesvítí na Karl. nám. směr Odborů. Ano, problém je ucpaná Myslíkova, ale né ta přednost IAD z Odborů. Takže jsem tam, co s 9001 tvrdíme.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Příspěvek od 9001 » 06.10.2011 21:55

MM- Tak mě napadá proč takhle nevyhnívají tramvaje třeba na výjezdu z ulice U Balabenky, Horní Klárov (směr pro linku 12), Chotkovy sady (18 a 20). To jsou všechno místa, kde tramvaj dává přednost každému kdo jede v křižovatce.

Píšeš i dvě minuty. Takže průměrně to bude tak k minutě a to ještě hodně přimouříme oči. Tohle je prakticky zdržení, když nabíráš vozíčkáře a nebo třídu na výletě. Nedramatizoval bych to tak.
Na čem se shodneme, že je chyba v tom, že v Myslíkově je vůbec takhle silný provoz IAD.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.10.2011 20:59

OMH píše:To mě chcete tvrdit, že 5 min (a zbytek 2 min. jízda) stojíte, než Vás pustí auto? Pohádky vyprávějte jinde. Mj. Nikdy tam není soustavný proud vozidel, jsou přerušovány SSZ a dalšími vlivy.
Ne i 2 minuty stojím, než mne někdo pustí, či SSZ na Karláku proud IAD utne, ale bacha přednost má ještě ta IAD zprava! 3-4 minuty poposkakuji v koloně oné IAD (jíž jsem musel dát přednost) než, nevím na kolikátý, cyklus SSZ u Mánesa vyjedu na nábřeží a zbytek času je na najetí do zastávky Jiráskovo nám. ZC a odstanicování v ní (jízdní doby se počítají od výjezdu z jedné zastávky do odjezdu z druhé).
PS: A jestli nevěříš, tak se jdi konečně na stav podívat sám!

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Příspěvek od OMH » 06.10.2011 17:36

MM-Mikulovsky píše:
OMH píše:Ano, v Myslíkově žádný problém nevidím ;)
Fakt ne?
To je jako OK, že ve špičce TRAM dokáže díky dávání přednosti IAD za zastávkou Myslíkova ZC "dojet" (spíše poposkakovat v koloně IAD) na následující zastávku Jiráskovo nám. ZC za 7 minut?
Byť mimo špičku to trvá max. minuty 2!!!
#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
To mě chcete tvrdit, že 5 min (a zbytek 2 min. jízda) stojíte, než Vás pustí auto? Pohádky vyprávějte jinde. Mj. Nikdy tam není soustavný proud vozidel, jsou přerušovány SSZ a dalšími vlivy.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Příspěvek od willyjeff » 06.10.2011 17:13

9001 píše: A není náhodou problém spíš v té koloně IAD než v dávání přednosti?
Taky bych řekl. I třeba z Jindřišský na Václavák máš "u věže" přednost, ale pak v té koloně vytuhneš kolik minut...to samé Bílá Labuť, Stejskalova zkopce atd atd...To nebude o přednosti IAD...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Příspěvek od 9001 » 06.10.2011 17:09

MM-Mikulovsky píše:
OMH píše:Ano, v Myslíkově žádný problém nevidím ;)
Fakt ne?
To je jako OK, že ve špičce TRAM dokáže díky dávání přednosti IAD za zastávkou Myslíkova ZC "dojet" (spíše poposkakovat v koloně IAD) na následující zastávku Jiráskovo nám. ZC za 7 minut?
Byť mimo špičku to trvá max. minuty 2!!!
#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
A není náhodou problém spíš v té koloně IAD než v dávání přednosti?

Odpovědět