Stránka 2 z 4

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 06.10.2011 16:05
od MM-Mikulovsky
OMH píše:Ano, v Myslíkově žádný problém nevidím ;)
Fakt ne?
To je jako OK, že ve špičce TRAM dokáže díky dávání přednosti IAD za zastávkou Myslíkova ZC "dojet" (spíše poposkakovat v koloně IAD) na následující zastávku Jiráskovo nám. ZC za 7 minut?
Byť mimo špičku to trvá max. minuty 2!!!
#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 06.10.2011 9:12
od OMH
Marek B. píše:
9001 píše:Osobně si myslím, že se nám na pár místech vyplácí, že tram přednost nemá a stejně projede poměrně bez zdržení.
Třeba v Myslíkově, že? ](*,)
Ano, v Myslíkově žádný problém nevidím ;)

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní Město

Napsal: 06.10.2011 5:53
od Bobik
Jo, jenže to je přesně to, co U35 zřejmě nikdy nedojde a na co ho už upozorňovali mnozí.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 06.10.2011 3:40
od Marek B.
9001 píše:Osobně si myslím, že se nám na pár místech vyplácí, že tram přednost nemá a stejně projede poměrně bez zdržení.
Třeba v Myslíkově, že? ](*,)

Tonda J: Opraveno, autor se omlouvá.

Ještě k D: Návrh, aby metro D minulo 100tis. Prahu 4 a vedlo po trase lokálky skrze sklady, depa a plynárnu a bezdomovecké kolonie považuji za zrůdný. Zaplať pánbůh za oficiální platnou verzi. :)

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 22:18
od Tonda Ježek
Technická:
Mohl by někdo opravit chybu v názvu tématu (Jižní Město)? Děkuji.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 20:26
od Absolut
piskvorr: V pohodě. Hlavně mi šlo o to, aby tady tahle informace zazněla.

Na oficiální rovině se to skutečně řeší, a to už od roku 2007. Osobně jsem v tom byl dokonce jeden čas pracovně angažován. Akorát to nebylo ještě provařené.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 19:25
od piskvorrr
Absolut píše:Uživatel 35: TT na Jižní město NENÍ v platném ÚP, je pouze v konceptu nového ÚP.
Aha, tu mystifikaci jsem vypustil já, nikoli u35. Omlouvám se, měl jsem za to, že v současném ÚP je taky.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 19:18
od 9001
uzivatel35 píše:Nevím, jaký je rozdíl mezi platným ÚP a novým ÚP.
Vtip?
Jaký je rozdíl mezi platným zákonem a návrhem zákona? :lol:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 19:16
od uzivatel35
Nevím, jaký je rozdíl mezi platným ÚP a novým ÚP.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 18:57
od 9001
Absolut píše:Uživatel 35: TT na Jižní město NENÍ v platném ÚP, je pouze v konceptu nového ÚP.
Ale podstata je i když to je možná utopie, tak se řeší v oficiální rovině 8-)

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 17:11
od Absolut
Uživatel 35: TT na Jižní město NENÍ v platném ÚP, je pouze v konceptu nového ÚP.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 16:59
od piskvorrr
uzivatel35 píše:k její realizaci je stejně daleko jako k metru D
Cože, k téhle trati taky probíhá schvalování projektu a EIA? Nějak jsem si nevšiml. :shock: :roll:

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 16:55
od uzivatel35
Ano, tramvajová trať je v územním plánu stejně jako metro D. Co se mě týče, já bych trať ze Slavie na Bohdalec, Spořilov a dále na Háje nebo do Jesenic docela rád viděl, ale obávám se, že k její realizaci je stejně daleko jako k metru D nebo dost zvláštní větve metra B na Západní město. Proto jsem zde kdysi navrhl alternativu k metru D v podobě vlaku, jako je to třeba v Berlíně. Úsek Písnice-Krč by byl podzemní, nově vybudovaný, úsek Krč-Vršovice by byla jen zrekonstruovaná stávající trať s novými stanicemi Kačerov,Depo Kačerov, Michle. Dále nový tunel pod Náměstí Míru na Hlavní nádraží a odtud po současně trati s novými stanicemi Krejcárek,Karlín (U Sluncové) (o Krejcárek a Karlín se střídá každý druhý spoj),Balabenka, do Vysočan, odtud nová trať přes Letňany (stanice u terminálu),napojí se na zrušenou vlečku a dojede do Čakovic. Je mi samozřejmě jasné, že nižší než pětiminutový interval ve špičce nepřipadá v úvahu, ale když to lidé zvládají bez něho, přežijí trochu větší interval. Navíc si nemyslím, že by Déčko bylo moc vytížené. Svým návrhem bych polovinu cestujících s C přesměroval na D, Céčku by se trochu ulehčilo.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 15:56
od piskvorrr
uzivatel35 píše:Tato diskuze zakazuje jakékoli utopistické návrhy a všechny jsou utopistické.
Tato trať je už delší dobu zapracovaná v územním plánu hl.m. Prahy, v platném znění. To už se můžeme rovnou dohadovat, jestli metro D je utopistický návrh.

Re: TT Želivského - Slavia - Spořilov - Opatov - Jižní město

Napsal: 05.10.2011 15:32
od uzivatel35
Tramvajová trať z Želivského přes Slaviu na Spořilov nebo ještě dále je dobrý nápad, ale je to proti pravidlům této diskuze. Dejte si pozor, aby jste si také nevysloužili přezdívku problémový jedinec. Tato diskuze zakazuje jakékoli utopistické návrhy a všechny jsou utopistické.Tolik od toho, kterému se to již stalo. Tato diskuze je určena jen k tomu, aby do ní nikdo nepřispíval nebo maximálně, aby přemýšlel nad tím, jaké evidenční číslo vozu je dnes na jaké lince a proč.