Stránka 4 z 4

Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 19.11.2016 22:23
od fricoolinek2
Zdravím, je nějaký koncept, co bude dál?

V součastnosti by mělo být v provozu cca 150 vozů T3SUCS+T3M(2DVC)+T6A5, což zbývající dodávky 15Téček v počtu 63 kusů plně nenahradí.

Nicméně tedy, dle nedávných zpráv na FB PrT, se opravy Poršeter jakž takž daří a od r. 2017 se budou vracet s novým vnitřkem. Pokud by se zadařilo, tak by asi bylo možné se rozloučit i s analogovými R.P (57 ks).

Nicméně, i tak by nám v Praze někdy v roce 2020 zůstalo téměř 300 ks (cca necelá třetina voz. parku) nemoderních vozů bez klimatizace řidiče, bez ručního řízení a se značně vysokou podlahou, které byly modernizovány (optikou roku 2020) před 11-18 lety.

Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.P Z:arrow: T3R.PLF atp.

Nicméně DPP možná má větší problém s busy - pokud to dobře počítám, tak má nyní v inventárním stavu přibližně na 300 vozů, co se příští rok dožijí 15 let... si jen představit tu velikost tohoto tendru, co by nahradil aspoň toto... mimoto dalších více jak 200 vozů je starší 10-let...