Také mně napadlo, že by položení kusých kolejí nemuselo být provedeno jako novostavba TT, ale jen jako "dekorace", což se dá také chápat jako marketing nových TT v rámci salámování.
Dále nevím(e), jak je na tom stropní deska stanice Můstek. Položení kolejí může být opravdu jen šablonou, či hmotným slibem...
Chápu, že nemůžeme všude nacpat koleje z nostalgického snu. Ale odstavování zdechlin, nehod a s tím související stabilita sítě hovoří pro nějakou infrastrukturní posilu. V tom centrum jsme si opravdu šíleně podřezali větve
Jaká škoda je toho nepoloženého oblouku Divadlo >> Myslíkova, byť jen v uvedeném směru. Ale chápu, že bez znalosti širších souvislostí, vypadá vždy řešení jednoduše
Onehdy nad článkem v DPK mně napadlo, že by bylo fajn mít trať z Míráku přímo do Korunní a Blanická by byla manipulační. Já vím, nejde to, ale...
V Brně na České mají alespoň ten šturc na Joštově, my jsme fakt nahraný. Zvonařka je problematická, Florenc ještě byla také nedávno skoro nepoužitelná, Zámeckou si ucpeme 24. Jediné co se asi cíleně dělalo se záměrem pomoci sítí byl oblouk Florenc a Jičínská přímo. Bloky Palmovka a Otakarova jsou dílem historie, nikoliv záměr.
Často by třeba pomohl i manipulační oblouk na délku vlaku, kam by se dalo něco odsunout. Nebo bloková/jednokolejná spojka určená a klidně i zkolaudovaná pro zvláštní použití, tzn. odklony, mimořádky, se zákazem provozu pravidelných linek (třeba ty Příkopy
), omezení rychlosti na třeba 10 km/ho, atd....kde je vůle...
Ve finále i ta Flora přímo je alespoň malá pomoc při kolapsu VN.
Každopádně pro jakýkoliv posun vpřed je třeba dialogu (a nemyslím pouhé střídání řečových aktů
) a sebereflexe. Když se nebude diskutovat, tak nebude výsledek buď žádný a nebo bude stát za starou bačkoru. Proto neříkám, že mám pravdu, pojďme diskutovat a ne řvát, kdo je víc šoto, pěšo, auto, cyklo...
Ostatně už se to možná začíná chápat ke to třeba důvod, proč se některé akce hnuly, jak naznačoval Ústečák, a nebo, jak prolamování ledů mluví třeba pan Mátl z ŘSD v nedávném podcastu Cesty z dopravy