Stránka 34 z 34

Napsal: 30.3.2005 15:32
od Proxy
KM píše:... přesuneš magistrálu za muzeum, tím její kapacitu snížíš z 2x3 pruhů na 2x2 pruhy (v nejlepším případě), čili o 33%. jakkoliv je 15% "významné" číslo, bude ti stále skoro 20% kapacity chybět. Aha?
Vždyt jsem také napsal, že část řidičů jedoucích do centra bude moci použít městský okruh.
Dále je potřeba zastavit odliv cestující z MHD k IAD. Jak? Už jsem psal stokrát - zkrátit intervaly tramvají (příp. redukce linek), 4. linka metra do centra, zavedení metrovlaků .... apod.

Napsal: 30.3.2005 14:08
od KM
ad Proxy: Ale nepřehlédl, brejle mám dobrý. Ti řidiči co jsou na magistrále si to z 85% uvědomují a těm to chceš ještě znepříjemňovat. Tak jsi to formuloval.
No a teď - přesuneš magistrálu za muzeum, tím její kapacitu snížíš z 2x3 pruhů na 2x2 pruhy (v nejlepším případě), čili o 33%. jakkoliv je 15% "významné" číslo, bude ti stále skoro 20% kapacity chybět. Aha?

Napsal: 30.3.2005 12:45
od KM
Obávám se, že se budeme muset především smířit s tím, že některé věci k nám prostě vstoupí ať chceme nebo ne. To myslím obecně. Dost to usnadní pochopení těch věcí.

Re: Proč?

Napsal: 30.3.2005 12:18
od Martin.KT8D5
Jonáš píše:
KM píše:XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.
Nemusíme snad už mít všechno dle Bruselu či Moskvy! :evil:
Ale máme, kdysi jsme byli orientováni vehementě na SSSR a teďka na EU a ty "demokraty" z USA, furt někomu lezeme kamsi, ale to je jiné téma.

Napsal: 30.3.2005 11:36
od KM
Checheche, :D :D :D já nejsem LV, já jsem na rozdíl od něj splachovací.
Tak především se mýlíte ve funkci magistrály - více jak 85% aut po ní jedoucích má start či cíl v Praze. Proto je kupříkladu veřejným tajemstvím, že ani obchvaty nezklidní provoz na magistrále tak, aby šla stáhnout za Muzeum. Že se to píše ve zdůvodněních obchvatů je proto, že to jsou zdůvodnění obchvatů. :twisted:
Argumentace že každé město má své specifikum je výborná. Doufám že nebudete tedy už uvádět jako příklad TT na pěší zóně kdejaké provinční Karlsruhe. Praha má svá specifika v soupravách 2xT3 jezdících minimálně 32,1 km/h do zatáčky a ne 20 po rovině, jak TT na pěší zóně vyžaduje

Husákova zhůvěřilost!

Napsal: 30.3.2005 11:18
od Jonáš
Proxy píše:Asi ti napíšu to, co v jednu dobu hrozně čílilo Vetinariho: Každé město má svoje specifikum.
Mimoúrovňové křižovatky v centru mohou být pouze jako součást městského okruhu a nikoliv magistrály. Průjezd magistrálou je třeba řidičům pořádně znepříjemnit, aby si uvědomili, že tato komunikace slouží pouze pro cesty do centra města.
Nemohu popřít, že v Londýně nebo Paříži existují sestřičky naší magistrály s mimoúrodňovými křižovatkami. Tyto města jsou však Xkrát větší než Praha a "dálniční" přivaděč do centra je zde jediné řešení.
Samozřejmě, magistrála by měla být omezená na pruzích a hlavně zklidněná, nemůže sloužit jako průtah města, to je zhůvěřilost, která je snad již tolerovaná jen v asijských megapolích! :evil: Omezením magistrály by byla vyřešená i tramvaj v centru a samozřejmě i na VN!

Napsal: 30.3.2005 11:10
od Proxy
KM píše:XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.
Asi ti napíšu to, co v jednu dobu hrozně čílilo Vetinariho: Každé město má svoje specifikum.
Mimoúrovňové křižovatky v centru Prahy mohou být pouze jako součást městského okruhu a nikoliv magistrály. Průjezd magistrálou je třeba řidičům pořádně znepříjemnit, aby si uvědomili, že tato komunikace slouží pouze pro cesty do centra města.

Nemohu popřít, že v Londýně nebo Paříži existují sestřičky naší magistrály s mimoúrodňovými křižovatkami. Tyto města jsou však Xkrát větší než Praha a "dálniční" přivaděč do centra je zde jediné řešení.

Napsal: 30.3.2005 10:27
od KM
XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.